- Lid geworden
- 4 mrt 2008
Hoi allen.
Ik hanteer al een tijdje trt met daarnaast tweemaal in de week hcg.
Ik zet de laatste tijd wekelijks 0,5 tot 1ml sust en tweemaal 500ui hcg.
Dit is voort gekomen uit een cruise en blast periode die ik hanteerde maar waar ik de blasts weg ben gaan laten omdat ik mij fijner voelde bij de gelijk blijvende dosering en waarde.
Nu had ik altijd een betrouwbare bron en heb ik nooit problemen ervaren.
Tot ik laatst hcg had die achter af fake bleken te zijn.
Sinds ik dus geen echte hcg kan krijgen heb ik wat last van libido problemen en erectie problemen.(wordt moeilijker en niet volledig hard).
Ik twijfel echter of hcg hier de oorzaak van is. De een zegt van wel en de ander van niet.
Ik ga nog even een bloed test doen om alle waardes nog eens te checken.
Maar ben ook benieuwd of de problemen opgelost zouden kunnen worden door simpel weg weer hcg te zetten.
Ik kreeg ook de tip om clomid te pakken voor dit probleem al heb ik daar zelf mijn twijfels over.
Hopelijk hebben jullie hier advies over.
Ik hanteer al een tijdje trt met daarnaast tweemaal in de week hcg.
Ik zet de laatste tijd wekelijks 0,5 tot 1ml sust en tweemaal 500ui hcg.
Dit is voort gekomen uit een cruise en blast periode die ik hanteerde maar waar ik de blasts weg ben gaan laten omdat ik mij fijner voelde bij de gelijk blijvende dosering en waarde.
Nu had ik altijd een betrouwbare bron en heb ik nooit problemen ervaren.
Tot ik laatst hcg had die achter af fake bleken te zijn.
Sinds ik dus geen echte hcg kan krijgen heb ik wat last van libido problemen en erectie problemen.(wordt moeilijker en niet volledig hard).
Ik twijfel echter of hcg hier de oorzaak van is. De een zegt van wel en de ander van niet.
Ik ga nog even een bloed test doen om alle waardes nog eens te checken.
Maar ben ook benieuwd of de problemen opgelost zouden kunnen worden door simpel weg weer hcg te zetten.
Ik kreeg ook de tip om clomid te pakken voor dit probleem al heb ik daar zelf mijn twijfels over.
Hopelijk hebben jullie hier advies over.