MuscleMeat

Fake hcg erectie problemen.

Bezoekers in dit topic

Wat gaat een bloedtest je vertellen?
 
Wat gaat een bloedtest je vertellen?
Ik ben van plan een uitgebreide test te doen waar naast mijn test en oestergeen levels ook andere waarde duidelijk worden (gino lamers test) dan heb ik daar een goed beeld van. En wellicht geeft dat wat duidelijkheid mbt de aanleiding van de klachten.

Een check is nooit slecht lijkt mij.
 
Ik ben van plan een uitgebreide test te doen waar naast mijn test en oestergeen levels ook andere waarde duidelijk worden (gino lamers test) dan heb ik daar een goed beeld van. En wellicht geeft dat wat duidelijkheid mbt de aanleiding van de klachten.

Een check is nooit slecht lijkt mij.
Beoordeling7 voor 7% korting :p
 
Heb je niet voor je (trt) dus je blast andere middelen erbij gebruikt? Tren of deca of zo?
 
Wat gaat een bloedtest je vertellen?

Eventueel kun je ook beta-hCG laten meten in het bloed, dat geeft in elk geval aan of de hCG wel of niet hCG bevat. Zegt overigens niets over de hoeveelheid, maar daarmee kun je wel echt/nep uitsluiten.
 
Is die hcg zo belangrijk dan? Een stoot oestrogeen afgegeven om zo je lichaam te laten schrikken kan ook een te hoog oestrogeen gehalte geven en libido klachten. Is het niet belangrijker om je test waarden zo stabiel mogelijk te krijgen en een zo goed mogelijk vrije test waarde? Plus als je hcg mee wil laten lopen dan voor hoe lang en hoe vaak? Ik kijk even op langer termijn omdat dat trt voor het leven is. En stel je pakt er proviron bij voor je vrije test hoe ziet het protocol er dan uit?
 
Is die hcg zo belangrijk dan? Een stoot oestrogeen afgegeven om zo je lichaam te laten schrikken kan ook een te hoog oestrogeen gehalte geven en libido klachten. Is het niet belangrijker om je test waarden zo stabiel mogelijk te krijgen en een zo goed mogelijk vrije test waarde? Plus als je hcg mee wil laten lopen dan voor hoe lang en hoe vaak? Ik kijk even op langer termijn omdat dat trt voor het leven is. En stel je pakt er proviron bij voor je vrije test hoe ziet het protocol er dan uit?

Ik reageerde enkel even inzake de post dat hCG fake zou zijn. Dat is eenvoudig uit te sluiten.
Inzake het gevolgde protocol zijn er inderdaad zat kanttekeningen te zetten.
 
Is die hcg zo belangrijk dan? Een stoot oestrogeen afgegeven om zo je lichaam te laten schrikken kan ook een te hoog oestrogeen gehalte geven en libido klachten. Is het niet belangrijker om je test waarden zo stabiel mogelijk te krijgen en een zo goed mogelijk vrije test waarde? Plus als je hcg mee wil laten lopen dan voor hoe lang en hoe vaak? Ik kijk even op langer termijn omdat dat trt voor het leven is. En stel je pakt er proviron bij voor je vrije test hoe ziet het protocol er dan uit?
Ik heb niks anders er naast gebruikt enkel sust.

Toen ik 6 tot 8 weken in de cruise zat voelde ik gelukkig verbetering van de kwaaltjes en nu is alles eigenlijk weer normaal.

Wat je zegt over de langer termijn van hcg en provi heb je zeker een punt, dit is dan ook iets waar ik mezelf nu nog dieper in moet verdiepen.

Toen ik nog echt kuurde ipv blast cruise of trt liet ik standaard hcg mee lopen en dat heb ik eigenlijk zo gehouden. Ik zou dus wel meer willen weten wat er beter past bij de trt ik overweeg ook om hier gewoon met mijn huisarts over in gesprek te gaan. Hij weet al van mijn gebruik namelijk en werkt ook mee aan check ups.
 
Is die hcg zo belangrijk dan? Een stoot oestrogeen afgegeven om zo je lichaam te laten schrikken kan ook een te hoog oestrogeen gehalte geven en libido klachten. Is het niet belangrijker om je test waarden zo stabiel mogelijk te krijgen en een zo goed mogelijk vrije test waarde? Plus als je hcg mee wil laten lopen dan voor hoe lang en hoe vaak? Ik kijk even op langer termijn omdat dat trt voor het leven is. En stel je pakt er proviron bij voor je vrije test hoe ziet het protocol er dan uit?
Er zijn wel klinieken waar HCG meeloopt met je TRT, oa in Engeland.
'protocollen' verschillen nogal. Bloedwerk is belangrijkste uitgaanspunt. Voor echte TRT kun je beter via Uroloog of Endocrinoloog gaan, ipv zelf aanklooien
 
Endocrinoloog zei bij mij dat alleen test zetten genoeg is zag geen goed onderbouwde redenen om hcg of iets mee te laten lopen. Zelfs testen op oestrogeen vond hij niet nodig. Dus kreeg gevoel dat we van dat (zelf aanklooien) en hier adviezen vragen van mensen met ervaring nog beter af zijn.
 
HCG zagen ze alleen belang bij bij een kinderwens.
 
Wat is je leeftijd?
 
En wat is de reden dat je nu al trt gaat?
 
Hoe is dit verder afgelopen?
 
Back
Naar boven