Fitness Seller

Fake HeavyGrips in omloop!

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Er schijnen een hoop fake HeavyGrips in omloop te zijn op dit moment.
Er wordt gebruik gemaakt van dezelfde naam en bijna dezelfde verpakking maar de grippers zijn van een inferieure kwaliteit en er vindt ook geen eindcontrole plaats op de gebruikte veer, dus je bent maar wat aan het knijpen!:rolleyes:

De fake grippers zijn te herkennen aan het feit dat er geen barcode op de verpakking aanwezig is en de tekst achter op de verpakking is met blauwe inkt bedrukt, dit hoort zwart te zijn. Dus voordat je koopt, check even bij de verkoper bovenstaande punten.
 
Bedankt voor het delen, toch wel iets om rekening mee te houden dan !

Wel jammer dat ze tweedehands niet te controleren zijn, toch ? Ik heb iig de verpakkingen van mijn grippers niet bewaard :P
 
Helaas is het zonder verpakking moeilijk te controleren Sanca. Wel hoor je levenslange garantie te krijgen op originele HeavyGrips dus als je een nepper hebt die na 2 maanden kapot gaat mag de verkoper uitleggen waarom je geen nieuwe krijgt! ;)
 
En dan zijn het al de goedkope grippers, dat mensen dan de moeite nemen die na te maken. Wel waardeloos natuurlijk.
 
Kan dit niet een hele oude productie vooraad zijn?, Ik las een tijd geleden, op het inernet, op verschijdene oudere forums, dat de heavy grips van niet al te beste kwaliteit waren vroeger.
 
Back
Naar boven