MuscleMeat

'Fake natty'-banner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.180
Waardering
44.835
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
De stelling spreekt voor zich. Eenieder kan forumleden voordragen en bij concensus en instemming van de mods kan een banner verkregen worden. Het zou grappig zijn als Mister TN zo'n banner zou krijgen. Daarnaast wil ik om te beginnen graag Schwarzeneggertje nomineren. :trollface:
 
Hier dan ook maar mijn ongevraagde feedback.

Bert, je wijkt op een aantal punten af van de gemiddelde (D)BB'er en dat weet je zelf ook wel. Ten eerste, je bent niet dom :D, je bent licht autistisch (ok, daarin wijk je niet heel veel af), je bent erg open over zaken waar vele anderen geslotener over zijn, je hebt een ander gevoel voor humor, zowel wat het maken van grappen als het begrijpen van grappen betreft, je hapt vaak net het verkeerde moment en je weet heel veel dingen beter (je bent niet betweterig, je weet gewoon heel veel dingen beter). Ik geloof dat je IRL ook zo bent en ja zal daar weinig problemen door ondervinden, deels omdat je beperkte sociale vaardigheden hebt, het niet veel kan schelen wat anderen van je vinden, maar ook omdat anderen IRL er niet snel wat van willen of durven zeggen. Ik snap alleen ook niet waarom sommigen zich negatief uitlaten richting of over jou, jij bent voornamelijk op je eigenwijze Bert manier bezig in je eigen topics en daarbuiten valt het toch allemaal wel mee. Dus als ze het niet leuk vinden, dan moeten ze je topics maar niet volgen.


Truee
 
Kan ik mij ook wel in vinden Steks niet in jou maar je verhaal.
 
Hier dan ook maar mijn ongevraagde feedback.

Bert, je wijkt op een aantal punten af van de gemiddelde (D)BB'er en dat weet je zelf ook wel. Ten eerste, je bent niet dom :D, je bent licht autistisch (ok, daarin wijk je niet heel veel af), je bent erg open over zaken waar vele anderen geslotener over zijn, je hebt een ander gevoel voor humor, zowel wat het maken van grappen als het begrijpen van grappen betreft, je hapt vaak net het verkeerde moment en je weet heel veel dingen beter (je bent niet betweterig, je weet gewoon heel veel dingen beter). Ik geloof dat je IRL ook zo bent en ja zal daar weinig problemen door ondervinden, deels omdat je beperkte sociale vaardigheden hebt, het niet veel kan schelen wat anderen van je vinden, maar ook omdat anderen IRL er niet snel wat van willen of durven zeggen. Ik snap alleen ook niet waarom sommigen zich negatief uitlaten richting of over jou, jij bent voornamelijk op je eigenwijze Bert manier bezig in je eigen topics en daarbuiten valt het toch allemaal wel mee. Dus als ze het niet leuk vinden, dan moeten ze je topics maar niet volgen.
Bedankt voor je feedback. Voor een groot deel heb je gelijk, maar v.w.b. dat dikgedrukte zit je er flink naast. Wellicht druk ik mijzelf hier soms zo uit daar ik weinig behoefte aan sociale aangelegenheden heb, maar ik leg gemakkelijk sociale contacten en het ligt niet zozeer aan de vaardigheden, maar meer aan andere zaken (behoefte, ritme, interesse). Met beperkte sociale vaardigheden zou ik mijn werk onmogelijk kunnen doen en in functioneringsgesprekken krijg ik hier doorgaans positieve feedback op. Het oordelen hier zonder iemand echt te kennen ben ik inmiddels wel een beetje beu, dus laten we er over ophouden.
Veel mensen denken ook te weten wat 'de autist' kenmerkt, maar zo werkt het niet. De ene autist verschilt net zo veel van de ander als de ene niet-autist van de andere niet-autist (dit verzin ik niet zelf, maar komt van professionals uit het vakgebied). Overigens is er nooit echt autisme gediagnosticeerd, ik maak het er meer zelf van om bepaalde karaktertrekken een plaats te kunnen geven en omdat het mensen meer zegt dan wanneer ik over andere diagnoses ga noemen (aangezien dat vaktermen betreft die veel mensen niets zeggen of waar niet eens een officiële diagnose voor bestaat).
 
Had je na deze post nog tijd over in je pauze?

Anyway, banner slaat nergens op imo. Waarom wil je persé op iemand een stempel drukken? Als mensen er niet voor uit willen komen dan laat ze?
Nja, ik werk meestal door en heb wel vrijheid in mijn werk (ik maak ongevraagd meer uur dan dat ik betaald krijg). Het is overigens zeldzaam dat ik DBB in de tijd van de baas. Volgens mij doen sommigen hier niet anders. :P

V.w.b. de banner heb je gelijk:
...Laten we tot slot maar concluderen dat zo'n 'fake natty'-banner een slecht idee was van mij en dat we die hele discussie niet verder moeten aanwakkeren. Het is aan iedereen zelf hier wel of niet open over te zijn en mensen (vals) beschuldigen van iets creëert alleen maar negativiteit. :clap:
...
 
Wat het autisme betreft snap ik je helemaal, bij mij is het ook niet gediagnosticeerd, maar ik zeg het wel eens over me zelf en vrienden kennissen en collega's met een zelfde mindset zeggen dat ook over hun zelf. Het is gewoon makkelijk om jezelf in dat hokje te plaatsen als je een beta studie hebt gevolgd en je een beetje een einzelgänger.

Wat die dik gedrukte delen betreft, er hoeft niet altijd een smiley bij te staan als het cynisch bedoeld is.
 
Nja, ik werk meestal door en heb wel vrijheid in mijn werk (ik maak ongevraagd meer uur dan dat ik betaald krijg). Het is overigens zeldzaam dat ik DBB in de tijd van de baas. Volgens mij doen sommigen hier niet anders. :P

V.w.b. de banner heb je gelijk:

krijg je met die lappen tekst, dan lees ik maar de helft :o

het valt mij wel op dat je graag over jezelf praat, ofja..het lijkt alsof je continue de drang hebt om alles te verantwoorden en uitgebreid te verklaren...

overigens niet negatief bedoeld maar ik denk dat je er goed aan doet om zo nu en dan gewoon je schouders er bij op te halen
 
Nog een laatste dingetje het is denk ik gewoon heel lastig dat je aan de ene kant heel serieus bent, wat betreft sporten, je werk, je serieuze antwoorden als mensen oprecht een vraag stellen en aan de andere kant probeer soms grappig of lomp uit de hoek komen waarbij alleen Brutushakt je nog kan passeren. Ga je goddelijke gang als je dat wilt, ik ben hier ook vaak zinloos aan het rondhangen, maar niet iedereen kan daar blijkbaar goed mee omgaan.
 
Nu wij toch Bert aan het afkraken zijn.... eh ik bedoel Bert feedback geven.
Iets wat ik jou af en toe zie doen is jezelf goed praten door andere af te kraken. Bijvoorbeeld "Meeste mensen hier trainen niet, komen niet van hun zolderkamer af of trainen met een natte vinger" om vervolgens alleen maar positief over jezelf te praten.
 
krijg je met die lappen tekst, dan lees ik maar de helft :o

het valt mij wel op dat je graag over jezelf praat, ofja..het lijkt alsof je continue de drang hebt om alles te verantwoorden en uitgebreid te verklaren...

overigens niet negatief bedoeld maar ik denk dat je er goed aan doet om zo nu en dan gewoon je schouders er bij op te halen
Je raakt nu precies één van mijn zwakke punten, 100 punten voor jou. :thumbs:
Dit is een trek die ik nog niet goed onder controle krijg (zou AAS hier een invloed op hebben / dit versterken?).
 
Nu wij toch Bert aan het afkraken zijn.... eh ik bedoel Bert feedback geven.
Iets wat ik jou af en toe zie doen is jezelf goed praten door andere af te kraken. Bijvoorbeeld "Meeste mensen hier trainen niet, komen niet van hun zolderkamer af of trainen met een natte vinger" om vervolgens alleen maar positief over jezelf te praten.
Ik ben doorgaans best kritisch naar mijzelf en ook lang niet altijd positief (eerder negatief); blijkbaar heb ik hier op het forum dus een totaal verkeerde indruk gewekt. Ik heb echter geleerd wat positiever naar mezelf te kijken, want was heel vroeger erg onzeker en negatief over mijzelf en ben langzaam in gaan zien dat ik wel bepaalde dingen kan niet waardeloos ben. Voor mij is het best een overwinning geweest dat ik nu wat positiever naar mezelf kan kijken, maar nog stoor ik mijzelf dagelijks aan mijn zwakke punten, zowel v.b.w. karakter, sport, fysiek, uitspraken... :(
Het kan natuurlijk ook zijn dat AAS mij wat zelfverzekerder maakt. Feit is wel dat als ik bij de F4F train maar een klein deel van de mensen serieus bezig is; overigens is het eenieders eigen zaak en heeft natuurlijk niet iedereen dezelfde doelen.
 
Één teen is geen teen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven