Fitness Seller

Fake natty (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wxng

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
16 feb 2015
Berichten
571
Waardering
346
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
8%
Momenteel in een cruise van 250mg test-e. Pas geleden me blast afgebroken wegens twee keer buikgriep met antibiotica. Tijdens die maand amper 1.000 - 1.500 kcal per dag binnen gekregen, de schade 10kg eraf. Zat aan de hgh en zette al tijden lang hetzelfde merk, nooit een probleem totdat. Ik zette 10iu per dag, en kwam er na 2 keer buikgriep achter dat het melanotan was. Melanotan, ja precies... Tijdje last van me maag gehad nog na de antibiotica, eetlust komt langzaam terug, eindelijk. Maar wel 10kg kwijt, super nice. Not.

In het verleden altijd veel koolhydraten gegeten, maar om het volume van de maaltijden te verminderen ruil ik een gedeelte koolhydraten in voor vetten.

Ik train instinctief, op gevoel en leg mijn focus op voeding. Zeker met dit warme en benauwde weer heb ik moeite om voldoende kcals binnen te krijgen om te groeien, lees slechte/verminderde eetlust.

Ik train volgens een bro-split omdat dit beter bij mijn lichaam past. Ik slaap namelijk slecht, slaapstoornis. Hierdoor is mijn herstel niet optimaal, en als ik dan alles twee keer per week train herstel ik niet voldoende naar mate het volume omhoog gaat. Benen kan ik door me blessure dus momenteel helemaal niet trainen, spreek van een gehandicapte bro-split. Ik was eergisteren eigenwijs en wilde toch hamstrings proberen, en nu loop ik weer mank, lastig verhaal dus. Blessure is btw gescheurde kniebanden, dus daar train je ook niet zomaar omheen.

Split:
Chest, triceps & calves
Back, biceps & calves
Shoulders & traps
Biceps & triceps
Rest

Dieet
Maaltijd 1:
250ml volle melk
100g havermout
50g blauwe bessen
35g pindakaas
20g choco chips
500ml Kefir

Maaltijd 2:
150g kip (gekookt gewogen)
125g sushi rijst (ongekookt gewogen)
35g pistache noten

Maaltijd 3:
150g kip (gekookt gewogen)
125g sushi rijst (ongekookt gewogen)
35g pistache noten

Maaltijd 4, shake:
500ml volle melk
100g complex carb gainer
80g rijstpoeder
20ml olijfolie

Pre workout:
10g eaa
70g rijstebloem
50g blauwe bessen

Intra workout:
20g eaa

Post workout:
1l chocomel
1 banaan

Maaltijd 5:
500g skyr
50g blauwe bessen
20ml olijfolie
3 rijstwafels
30g pindakaas
500ml kefir

Aantal kcal per maaltijd en het totaal moet ik even uitrekenen, maar dat voeg ik later wel toe.

Supps:
Omega-3
Eaa
Complex carb gainer

Eerst minimaal 10 weken cruisen, en alles weer zoveel mogelijk op de rails zetten. Daarna waarschijnlijk juicen op test bold of test deca met hgh en lantus
 
Laatst bewerkt:
Geen gewichten gelogd, maar dit was de training van vanavond zo ongeveer.

Pull-ups 3 x 6-10
Dumbbell row 3 x 6-10
Pulldown 3 x 10-15
Cable row 3 x 6-10
Barbell curl 3 x 10-15
Hammer curl 3 x 10-15
One arm cable curl 3 x 10-15

Pomp was lekker in ieder geval
 

Bijlagen

  • 20220503_135712.jpg
    20220503_135712.jpg
    102,3 KB · Weergaven: 377
Ik volg
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Zo dan. Aardige bonk vlees ben je ;)
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Flink wat massa!


Wat voor blessure heb je?
Gescheurde kniebanden. Voorste en achterste kruisband afgescheurd, meniscus stuk af en kraakbeen kapot
 
Pas maar op dat je hgh dalijk geen insuline blijkt te zijn.
 
Gescheurde kniebanden. Voorste en achterste kruisband afgescheurd, meniscus stuk af en kraakbeen kapot

Sterkte met je herstel :lifter:
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Gescheurde kniebanden. Voorste en achterste kruisband afgescheurd, meniscus stuk af en kraakbeen kapot
Poeh, dat is niet best. Ga en kun je er verder nog wat mee doen?
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Pas maar op dat je hgh dalijk geen insuline blijkt te zijn.
Iemand bij mij in de gym gaat serumtest doen van zijn hgh. Als die serumtest goed is, pak ik dezelfde hgh
 
Iemand bij mij in de gym gaat serumtest doen van zijn hgh. Als die serumtest goed is, pak ik dezelfde hgh
Dank u

Poeh, dat is niet best. Ga en kun je er verder nog wat mee doen?
Lopen is momenteel net mogelijk. Alsof ik in me been geschoten ben zo loop ik erbij.

Ik vrees langzamerhand dat ik tot mijn operatie niks kan doen. Paar dagen terug hamstrings getraind en liep daarna weer helemaal krom. Eerst maar even wat rust geven
 
Iemand bij mij in de gym gaat serumtest doen van zijn hgh. Als die serumtest goed is, pak ik dezelfde hgh
Moet je bij UG telkens doen
 
Lopen is momenteel net mogelijk. Alsof ik in me been geschoten ben zo loop ik erbij.

Ik vrees langzamerhand dat ik tot mijn operatie niks kan doen. Paar dagen terug hamstrings getraind en liep daarna weer helemaal krom. Eerst maar even wat rust geven

Heftig.. wens je veel succes en hoop dat die operatie snel komt dan.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Geen misselijkheid na wss veel te veel mela zetten iedere keer?
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Zo ziek als een hond van geworden. Ging over in buikgriep met antibiotica. Me maag is momenteel nog steeds niet de oude
 
Vanochtend me 4e prik van de cruise gezet. Op werk de halve dag slaapaanvallen gehad. Schouders geknald vanavond.

Delts & Traps
Rear delt machine fly 3 x 10-15
Last set is double drop set

Cable lateral raise 3 x 6-10
Last set is double drop set

Dumbbell shoulder press 3 x 6-10
2 top sets, last set is back-off set

Face pull 3 x 10-15
Last set is drop set

Dumbbell lateral raise 3 x 10-15
Straight sets

Dumbbell shrugs 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Toen kwam me gym crush binnen en was het over met trainen.

Post workout
Joekel van een banaan
1l chocomel

Straks thuis nog een maaltijd erin proppen samen met een rennie want maagzuur is weer volop aanwezig. Misschien de chocomel vervangen, of minder water drinken tijdens het trainen. Merk dat me maag gewoon te vol zit als ik in me bed lig na me laatste maaltijd.

Foto van vanavond
 

Bijlagen

  • 20220704_211301.jpg
    20220704_211301.jpg
    110,9 KB · Weergaven: 207
  • Like
Waarderingen: vntl
Kcals 6.390

Proteïne 345g
Koolhydraten 756g
Vetten 211g
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220706-212318_MyFitnessPal.jpg
    Screenshot_20220706-212318_MyFitnessPal.jpg
    67,9 KB · Weergaven: 143
  • Screenshot_20220706-212338_MyFitnessPal.jpg
    Screenshot_20220706-212338_MyFitnessPal.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 138
  • Screenshot_20220706-212325_MyFitnessPal.jpg
    Screenshot_20220706-212325_MyFitnessPal.jpg
    86 KB · Weergaven: 141
Kcals 6.390

Proteïne 345g
Koolhydraten 756g
Vetten 211g
Drop je voedingsschema eens met wat je ed eet. 6.4k kcal pd is stevig pushen!
 
Back
Naar boven