MuscleMeat

Fake natty (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

300 gram suiker, poetsen voor 't leven :p
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Flinke massa man
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
aardig lean nog op die hoeveelheid kcals pff doe je goed
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Trainen vandaag viel wat tegen. Slecht geslapen vannacht en de airco in de gym was kapot. Ik kan slecht tegen warmte, daar ga ik me aan irriteren en dat komt de training niet ten goede. 3 setjes opwarmen en ik was al zeiknat.

Merk wel dat me lichaam nu wat rustiger is, wat beter aanvoelt. Op het mentale vlak stabieler dus de cruise bevalt prima tot nu toe. Kracht is op de main lifts hier en daar met ~5kg omlaag gegaan, maar dat is acceptabel.

Training van vandaag:
Back, biceps & calves

Pull-ups 3 x 6-10

Dumbbell row 3 x 6-10
Last set is drop set

Cable row 3 x 6-10
Last set is drop set

Lat pulldown 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Barbell curl 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Hammer curl 3 x 10-15
Last set is drop set

Calf raise 4 x 20 (tempo 2/2/2/2)
Last set is drop set

Zometeen nog even wat bijverdienen, en vanavond lekker uit eten en een hotelletje pakken. Morgen schouders & traps trainen en dan zit het weekend er al weer op. Fuck it, volgende week Dominator!
 

Bijlagen

  • 20220709_130705.jpg
    20220709_130705.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 184
Trainen vandaag viel wat tegen. Slecht geslapen vannacht en de airco in de gym was kapot. Ik kan slecht tegen warmte, daar ga ik me aan irriteren en dat komt de training niet ten goede. 3 setjes opwarmen en ik was al zeiknat.

Merk wel dat me lichaam nu wat rustiger is, wat beter aanvoelt. Op het mentale vlak stabieler dus de cruise bevalt prima tot nu toe. Kracht is op de main lifts hier en daar met ~5kg omlaag gegaan, maar dat is acceptabel.

Training van vandaag:
Back, biceps & calves

Pull-ups 3 x 6-10

Dumbbell row 3 x 6-10
Last set is drop set

Cable row 3 x 6-10
Last set is drop set

Lat pulldown 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Barbell curl 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Hammer curl 3 x 10-15
Last set is drop set

Calf raise 4 x 20 (tempo 2/2/2/2)
Last set is drop set

Zometeen nog even wat bijverdienen, en vanavond lekker uit eten en een hotelletje pakken. Morgen schouders & traps trainen en dan zit het weekend er al weer op. Fuck it, volgende week Dominator!
Nice, ben ook op dominator
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Trainen vandaag viel wat tegen. Slecht geslapen vannacht en de airco in de gym was kapot. Ik kan slecht tegen warmte, daar ga ik me aan irriteren en dat komt de training niet ten goede. 3 setjes opwarmen en ik was al zeiknat.

Merk wel dat me lichaam nu wat rustiger is, wat beter aanvoelt. Op het mentale vlak stabieler dus de cruise bevalt prima tot nu toe. Kracht is op de main lifts hier en daar met ~5kg omlaag gegaan, maar dat is acceptabel.

Training van vandaag:
Back, biceps & calves

Pull-ups 3 x 6-10

Dumbbell row 3 x 6-10
Last set is drop set

Cable row 3 x 6-10
Last set is drop set

Lat pulldown 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Barbell curl 3 x 10-15
Last set is rest-pause set

Hammer curl 3 x 10-15
Last set is drop set

Calf raise 4 x 20 (tempo 2/2/2/2)
Last set is drop set

Zometeen nog even wat bijverdienen, en vanavond lekker uit eten en een hotelletje pakken. Morgen schouders & traps trainen en dan zit het weekend er al weer op. Fuck it, volgende week Dominator!
Goed bezig.. hoe bevalt de cupping? Wat voor kefir neem je? En hoe kom je op de hoeveelheid EAA's die je neemt?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Wxng
Goed bezig.. hoe bevalt de cupping? Wat voor kefir neem je? En hoe kom je op de hoeveelheid EAA's die je neemt?
Cupping bevalt goed, alleen die marks blijven wel een week zitten soms. In de gym denken ze inmiddels dat ik paintball speel door die plekken.

Kefir neem ik gewoon die van de AH. Kost 1,20 ofzo, beetje karnemelk achtig maar ik merk dat het goed is voor me maag of darmen. Vertering lijkt beter te gaan sinds ik dit heb toegevoegd, en dat was ook de bedoeling.

20g eaa bedoel je? Ik heb ooit een stuk gelezen van Ben Pakulski waar het een en ander in stond mbt dosering, maar ik kan het niet terug vinden momenteel
 
Zelf heb ik ook goede ervaringen met cupping, en dat de plekken heel lang zichtbaar kunnen blijven is herkenbaar.

Volgens mij is de kefir van de AH gestremde melk. Zie ook:
Keuringsdienst van waarde over kefir uit de supermarkt
Dat neemt niet weg dat het je helpt natuurlijk, en dat is fijn!
Eventueel zou je kunnen overwegen om het zelf te maken, is heel gemakkelijk.

Ja, ik bedoelde inderdaad de 20g eaa. Heb mezelf nog niet verdiept in doseringen, maar gebruik tot op heden 3 gram tijdens of net na de training (vergeet het nog vaak mee/in te nemen). Zal er zelf eens naar gaan kijken, misschien zit ik wel (erg) laag. Ik kieper vooraf en naderhand wel altijd eiwitten naar binnen.
 
Zelf heb ik ook goede ervaringen met cupping, en dat de plekken heel lang zichtbaar kunnen blijven is herkenbaar.

Volgens mij is de kefir van de AH gestremde melk. Zie ook:
Keuringsdienst van waarde over kefir uit de supermarkt
Dat neemt niet weg dat het je helpt natuurlijk, en dat is fijn!
Eventueel zou je kunnen overwegen om het zelf te maken, is heel gemakkelijk.

Ja, ik bedoelde inderdaad de 20g eaa. Heb mezelf nog niet verdiept in doseringen, maar gebruik tot op heden 3 gram tijdens of net na de training (vergeet het nog vaak mee/in te nemen). Zal er zelf eens naar gaan kijken, misschien zit ik wel (erg) laag. Ik kieper vooraf en naderhand wel altijd eiwitten naar binnen.
Thanks voor die heads-up over die kefir. Ga die link zeker even bekijken. Anders de biologische van Arla eens proberen.

Ik gebruik eaa als intra workout soms met wat carbs, meestal zonder. Spijtig dat ik het artikel niet meer kan vinden wat betreft doseringen
 
Nooit van gehoord deze klachten door mela gebruik. 100% zeker dat het daardoor kwam?
Wat was je dosingprotocol voor de mt2?
 
Nooit van gehoord deze klachten door mela gebruik. 100% zeker dat het daardoor kwam?
Wat was je dosingprotocol voor de mt2?
Hij zette gh die mt2 bleek te zijn.
 
Lijkt me heerlijk zoveel kcal en niet vet worden! Goed fysiek man, en wat een verhaal met die mt2!
Succes ook met de knieën. Soort gelijk leed is bekend.
 
Lijkt me heerlijk zoveel kcal en niet vet worden! Goed fysiek man, en wat een verhaal met die mt2!
Succes ook met de knieën. Soort gelijk leed is bekend.
Zou het ook tegen kunnen gaan staan bij de duizendste bak kwark of kilo kipfilet denk je?
 
Zou het ook tegen kunnen gaan staan bij de duizendste bak kwark of kilo kipfilet denk je?

Bij mij niet iig...eet al jaren zowat dagelijks wel een kip-met-rijst-gerecht en magere kwark voordat ik naar bed ga...
 
Back
Naar boven