Fitness Seller

Fake Pre-workouts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apophis

Novice
Lid geworden
14 apr 2017
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
2m01
Massa
100kg
Als disclaimer, ik ben op de hoogte dat DMAA en al die ander zooi "illegaal" is maar daar gaat dit niet over.

Er zijn flink wat Duitse webshops die nog DMAA/DMHA pre-workouts verkopen bijv. Jack3d, Mesomorph, Rage, etc.
Die zijn toch al flink wat jaren niet meer geproduceerd toch? Is er ooit iets naar buiten gekomen dat er massaal fakes gemaakt zijn of zijn deze wel echt?
Ik zou het echt raar vinden als ze hun tijd zouden nemen om 20+ merken te faken, ook al die ECA pillen enzo staan daarop, zouden die dan ook fake zijn?

Dit is puur informatief, ik wil weten of er een "fake pre-workout ring" bestaat ofzo.
 
Kan perfect zijn dat ze Jack3d bijvoorbeeld nog verkopen, supshop heeft er ook nog een paar staan hier. lekker over datum en brokkelig, en heeft ook de juiste werking niet meer.
En DMAA is toch niet overal illegaal dacht ik?
had ook van FIBO Duitsland pwo/fatburner samples meekregen die illegaal waren in België dus kan perfect.
 
edit: opzoekwerk verricht, ook in Duitsland verboden, bij drugstest word er positief getest op amfetamines.
 
Als disclaimer, ik ben op de hoogte dat DMAA en al die ander zooi "illegaal" is maar daar gaat dit niet over.

Er zijn flink wat Duitse webshops die nog DMAA/DMHA pre-workouts verkopen bijv. Jack3d, Mesomorph, Rage, etc.
Die zijn toch al flink wat jaren niet meer geproduceerd toch? Is er ooit iets naar buiten gekomen dat er massaal fakes gemaakt zijn of zijn deze wel echt?
Ik zou het echt raar vinden als ze hun tijd zouden nemen om 20+ merken te faken, ook al die ECA pillen enzo staan daarop, zouden die dan ook fake zijn?

Dit is puur informatief, ik wil weten of er een "fake pre-workout ring" bestaat ofzo.

Door heel Europe vind je shops en marktplaatsen waar deze preworkouts aangeboden worden, zover ik weet zit er gewoon DMAA in dus 'nep' is het iig niet :D
 
Jack3d met DMAA wordt nog veel verkocht. Verder ook Black Booster (voorheen Monster), Cocaine en tal van andere pwo's met DMAA/DMHA.
 
Er zullen ook wel fakes in omloop zijn.
 
Jack3d met DMAA wordt nog veel verkocht. Verder ook Black Booster (voorheen Monster), Cocaine en tal van andere pwo's met DMAA/DMHA.
Ja maar dat begrijp ik dus niet. Zijn ze niet al gestopt in 2013 ofzo? Hoe kunnen die dan nog in omloop zijn.
 
Goedemiddag,

Ik gebruik de Psycho pre-workout (bevat DMAA) en ik vroeg mij af of dit verboden is als je mee wil doen met een Men's Phyisique / Bodybuilding wedstrijd?

Alvast dank!
 
Goedemiddag,

Ik gebruik de Psycho pre-workout (bevat DMAA) en ik vroeg mij af of dit verboden is als je mee wil doen met een Men's Phyisique / Bodybuilding wedstrijd?

Alvast dank!
In BE vallen stimulerende illegale middelen ook onder de dopingwet.
Enkele dagen voor de wedstrijd niet meer nemen als je een wedstrijd in BE wilt doen.
 
In BE vallen stimulerende illegale middelen ook onder de dopingwet.
Enkele dagen voor de wedstrijd niet meer nemen als je een wedstrijd in BE wilt doen.

Bedankt! Goed om te weten. Met BE bedoel je neem ik aan de Benelux?
Dus in principe kan ik het nu blijven gebruiken en bijv. 1 week voor een wedstrijd ermee stoppen?
 
Back
Naar boven