Fitness Seller

Fake spul van GG

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tricid

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2005
Berichten
2
Waardering
1
Ik vermoed dat deze fake zijn, gezien oa de foute spelling van drostenolone.
Wat denken jullie?

2013-05-15 21.15.57.jpg


2013-05-15 21.16.15.jpg
 
zo te zien ziet het er gewoon goed uit zoals het er altijd uit ziet



ik denk dat ug labs dit gewoon aftoe expres doen zodat ze aandacht krijgen ondermeer hier op het forum
 
Na lang dezelfde batch eindelijk nieuwe batch... Kan hier zelf niets over zeggen, zie deze batch voor de eerste keer. Zelf testen en ons laten weten of het real is :D
 
Type het woord bij google in en je ziet dat het woord wel degelijk bestaat. Daarbij zie je ook van een ander zeer bekend UGL dezelfde schrijfwijze.

Mvg
 
Maar namen verkeerd schrijven vind ik echt vreselijk en niet passend bij de reputatie van GG. Laat ook zien hoe serieus je je product neemt. Ooit een aple pc gezien dus zonder *ppl*, dat is mijn punt. Goede merken schrijven foutloos op etiketten.
 
Vind het ook echt niet kunnen. Tis geen whats appje die je ff typt. T zijn wel ff hondenden stickers die geprint worden en op je producten geplakt worden
 
gg is top spul niks op aan te merken...vandaag week 5 gg 2 ml gezet gg is een van betere testo die er is vindt ik :P
 
Snap niet dat mensen die zooi nog kopen gg heeft zijn beste tijd wel gehad


Zal wel gewoon een hele slechte batch zijn geweest.Dat was inderdaad ondergedoseerde zooi.
Heel normaal dat velen zijn overgeschakeld,kan beamen dat dat toen zeker de beste keuze was.

Dat er nu overwegend negatief over GG wordt gepraat is toch best wel hun eigen schuld.Met al de concurrentie weten ze toch wel dat reputatie alles is.

Dus ben zeker benieuwd naar nieuws over de nieuwe batch.
Ze hebben wat goed te maken.:)
 
Dus ben zeker benieuwd naar nieuws over de nieuwe batch.


Idem.

Maar in't algemeen zie ik echt goeie dingen van GG hier in de buurt. Zelfs van de befaamde "slechte" badge heb ik bloedwaarden-resultaten gezien die eropwezen dat die test-e knalde als gek.
 
Idem.

Maar in't algemeen zie ik echt goeie dingen van GG hier in de buurt. Zelfs van de befaamde "slechte" badge heb ik bloedwaarden-resultaten gezien die eropwezen dat die test-e knalde als gek.

zijn er in jou regio mensen die hun bloed waarde laten checken tijdens een kuur als ze gewoon goed gaan op producten? Dat is fanatiek ;)
 
zijn slecht en ondergedoseerd woord tijd dat we ze nep gaan noemen die gg rommel
 
zijn er in jou regio mensen die hun bloed waarde laten checken tijdens een kuur als ze gewoon goed gaan op producten? Dat is fanatiek ;)

Na 10 weken had desbetreffende persoon last van duizeligheid en wat hogere bloeddruk en bij hem is het zowieso een gewoonte om na een cycle bloed te laten prikken. Vandaar de goeie bloedwaardes (testosterone gedeelte, de rest was minder goed natuurlijk)
 
Maatje had de batch houdbaar tot 03-2013 ( weet t niet precies meer ) en gainde op 250 test/400 tren 11 kg waarvan ie er uiteindelijk 9.5 overhield. Niet meteen een merk afbranden.
 
ik zie geen spelfout bij drostenolone

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 06:10 ----------

oh natuurlijk, hij heeft het zelf ook fout getypt.
 
Snap niet dat mensen die zooi nog kopen gg heeft zijn beste tijd wel gehad

Dit moet jij in elk topic over GG wel even kwijt he? Gedraag je eens niet als een kleuter en stop met ug labs zwart maken.

Wij als aas gebruikers zijn gebaad bij een gezonde concurrentie tussen de labs. Dit stomme gelul om een paar gratis vialletjes te krijgen, kennen we nu wel.

Onderstaande zeg je als iemand soort gelijke klachten heeft over jou favo ug lab. Jou moet ook maar niemand serieus nemen, als dat al gebeurde trouwens.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/stanozolol-genesis-334694/index2.html#post7683290
 
Dit moet jij in elk topic over GG wel even kwijt he? Gedraag je eens niet als een kleuter en stop met ug labs zwart maken.

Wij als aas gebruikers zijn gebaad bij een gezonde concurrentie tussen de labs. Dit stomme gelul om een paar gratis vialletjes te krijgen, kennen we nu wel.

Onderstaande zeg je als iemand soort gelijke klachten heeft over jou favo ug lab. Jou moet ook maar niemand serieus nemen, als dat al gebeurde trouwens.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/stanozolol-genesis-334694/index2.html#post7683290

Het is gewoon zo GG heeft zijn beste tijd gehad dit zullen de meeste wel beamen. En gratis potjes heb ik niet nodig hoor weet je dat vast. En natuurlijk moet je mij niet serieus nemen dat zal dan ook te zien aan de behaalde resultaten met GG ;)
 
Het is gewoon zo GG heeft zijn beste tijd gehad dit zullen de meeste wel beamen. En gratis potjes heb ik niet nodig hoor weet je dat vast. En natuurlijk moet je mij niet serieus nemen dat zal dan ook te zien aan de behaalde resultaten met GG ;)

Allemaal prima! Je hoeft je niet te verdedigen, het is duidelijk. Uiteraard reageer je niet op het linkje..;)

Kijk weer eens 1 dag mee in de echt/nep en pluk er een spammertje uit en iemand met overduidelijk belangen bij een ander ug lab, die dan weer kinderachtig een ander lab zwart probeert te maken.

Nee heb geen GG aandelen, die heb ik ruim voor de zwartmakerij begon van de hand gedaan.

Waarom ben ik dan wel stellig dat het zwartmakerij is? Heb persoonlijke ervaring met het merk, ook vanaf de periode dat het zogenaamd alleen maar olie is.

Vooral mee doorgaan allemaal, slechts een kwestie van tijd dat hier alleen nog een sticky komt met vermelding van welke ug labs er zijn, met een paar fototjes en that's it.

Heb het al vaker gezegd...reply's zijn volstrekt onbetrouwbaar voor een argeloos forum member die zijn spulletjes hier wil laten beoordelen.
Dus wat is het nut dan nog van deze sectie? Juist..nada noppes. Sterker nog..wekt alleen maar verwarring voor de argeloze member.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven