MuscleMeat

Fake Sustanon? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gladiator

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
100
Waardering
0
Kan iemand mij vertellen of deze sustanon echt of fake zijn?


[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Een vriend van mij gebruikt het zelfde maar is niet echt tevreden met het resultaat.
 
je kunt kijken of er op de voorkant van het ampul een dunne streep loopt die is erin gelaserd als deze erop zit is hij zowieso echt
 
Originally posted by karperblues
je kunt kijken of er op de voorkant van het ampul een dunne streep loopt die is erin gelaserd als deze erop zit is hij zowieso echt

Dat is bij deze dus niet het geval???
 
Controleer ook of de tht data op de verpakking er in gedrukt zijn en niet er op geprint.

Probeer met een vinger of de print op de ampules goed blijft zitten als je er over wrijft. Herhaal dat dan eens met een nagel. In principe moet zo'n print daar tegen kunnen.
 
kijk ff op www.schurkeliste.de volgens mij stond het daar van die streep
ik heb nu precies dezelfde met precies dezelfde verpakkig en weet zeker dat ze echt zijn er loopt wel een heeeeeeeeel dun gelasred lijntje van boven naar onder.
 
ik vind ze op de foto wel heeeel veel op mijne lijken ook het doosje dus maar ze weten ook heel goed te faken tegenwoordig vooral omdat sust zo duur is volgen smij is de neenige optie proberen
zo van de foto vind ik het er wel betrouwbaar uitzien maar je weet nooit
 
ff nog iets misschien kun je eens eentje openen en eraan ruiken. Ik weet niet hoe fakes ruiken en of ze uberhaubt ruiken maar aan de echte zit een hele vreemde geur waar ik geen vergelijking voor heb (kheb er namelijk al 2 kapot geknepen met openen ZONDE!!!)
 
Als je de doosjes erbij kreeg...is het al een hele verbetering. Zelf heb ik 1 keer uit pure nood die Midden-Oosten-ampullen gebruikt, en inderdaad de Niles die je hier ook ziet. Als je echter de vervuiling ziet die er in die dingen zit, overgebleven uit het productieproces, dan koop je wel iets anders de volgende keer.

In Engeland zijn ze tegenwoordig helemaal gek van de Iraanse versie van deze Sust en ook de Test Enanth van iran loopt er goed, simpelweg omdat het er ruimschoots voorhanden is. Om op je vraag terug te komen; ik vermoed dat ze echtr zijn, er zijn niet veel van deze fakes voorhanden omdat de echte al zo goedkoop zijn :)
 
nou goedkoop vond ik ze niet en heb mensen gesproken die er heelk erg tevreden ocer zijn dus als je misschien een saan zou kunnen tonen dat ze erg vervuild zijn dan zou ik dat op prijs stellen.
 
Even kijken op bodypage.nl, die hebben lang geleden een test gepubliceerd van een Duitse webpage die de test heeft laten uitvoeren. Gaat om de Nile Sust, belgische Sust en de Nederlandse Sust.

De lekkere 'rush' die men over het algemeen voelt bij deze Niles wordt niet zozeer veroorzaakt door de 'extra hoge/sterke dosering' zoals menig supplier je graag laat geloven maar door de vervuiling die na ong. 40 uur na injectie actief wordt in het bloed en je systeem tot extra schoonmaakwerk dwingt.

Het is over het algemeen moeilijk praten over producten die niet voldoen met mensen die die producten gebruiken want niemand blijkt te willen weten dat wat zij gebruiken niet zuiver is. Zo heb ik e.e.a. proberen aan te tonen op buitenlandse pagina's maar o wat trok men fel van leer! Logisch want er waren er veel die erg veel belang bij dit product hadden; zowel de gebruikers als de suppliers die het goed verkochten.

Ik betaal over het algmeen retailprijzen voor mijn spullen dus eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik geen uitspraak kan doen over de gemiddelde prijs op de suppliersmarkt.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dbc01
Even kijken op bodypage.nl, die hebben lang geleden een test gepubliceerd van een Duitse webpage die de test heeft laten uitvoeren. Gaat om de Nile Sust, belgische Sust en de Nederlandse Sust.

Het is over het algemeen moeilijk praten over producten die niet voldoen met mensen die die producten gebruiken want niemand blijkt te willen weten dat wat zij gebruiken niet zuiver is. Zo heb ik e.e.a. proberen aan te tonen op buitenlandse pagina's maar o wat trok men fel van leer! Logisch want er waren er veel die erg veel belang bij dit product hadden; zowel de gebruikers als de suppliers die het goed verkochten.

Ik betaal over het algmeen retailprijzen voor mijn spullen dus eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik geen uitspraak kan doen over de gemiddelde prijs op de suppliersmarkt.

Lucky bastard :p
 
nou die van mij zijn wel degelijk echt en van een betrouwbare bron dus dat er veel vervuiling in zit lijkt mij sterk....tis toch human grade he en daar is controle op dus iets zegt mij dat het met de vervuiuling wel mee zal vallen. Die rush waar je over praat heb ik dus duidelijk niet en nooit gehad.Misschien zijn er best susta die vervuild zijn maar kdenk dat als je de echte hebt het wel mee zal vallen. Trouwens als je nep hebt wil niet eens zeggen dat er geen werzame stof in zit sommige zit wel degelijk wat in. Sommige namaak hebben zelfs meer drin zitten dan 250 mg / ml dus ik denk dat je gewoon moet proberen al houdt dit wel enkele risico's in.
 
Back
Naar boven