• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Fake test E

Bezoekers in dit topic

Gast 174139

Novice
Waardering
0
Jowjoww
Lang verhaal kort:
Ik train een jaartje of 4 en had m’n testosteron laten testen bij de dokter, resultaten stonden aan de bodem.
Ik besliste om een test e cycle te starten.
Ik had nog 2 vrienden die al gestart waren 4 weken voor mij.

Ze hadden mij een site gegeven waar ik terecht kon die zeer vertrouwbaar was.
Nu heb je 2 sites van dit merk.
De ene is officieel van europa de ander is gelegen in india ik achterna zelf ontdekt ( kom ik straks op terug)

Ten eerste duurde mijn bestelling al een tijdje en kreeg het in een goede subtiele verpakking maar ik kreeg een ander doosje dan de fotos op de site. (Hier moest ik al wat doorhebben)
Ik zocht de naam
Op en leek me wel
Legit. Verder niet echt verder gezocht want de zomer was dichtbij en ik was al enkele weken aan het wachten.

Ik ben begonnen met kuren(zit momenteel op week 6 en 250mg 2xpw dus 500mg de week)
Ik had telkens een serieuze bult en kon niet meer op
Die kant zitten of liggen en niet normaal wandelen.
Ik had wat opgezocht en gedaan en zag wel dat er meerdere mensen last van hadden dus ik beet door en deed gewoon verder. De resultaten die ik krijg zijn daarintegen wel goed, kracht en massa kwam goed bij.
Nu dinsdag had ik dus week 6 gestart en die nacht werd ik wakker van de pijn was deze keer echt extreem.
De injectie plek is rood,warm en gezwollen. ( ik doe altijd alles goed en steriel met aspireren zoals alles moet)
Was iedere keer al gezwollen maar nu met die rode plek erbij ben ik toch naar de dokter geweest. Zekere voor het onzekere. Die kon natuurlijk niet lachen en heeft antibiotica voor geschreven.

Nu zat ik het merk nog eens op te zoeken en wat blijkt dat deze uit india komt met een 3.1 rating
Dus ze hebben volgens mij de site achtergemaakt, fotos gebruikt en hun spul doorgestuurd.

Ik heb laatste weken wel extreem veel hartkloppingen gehad en heb nu wel
Een beetje schrik.

Mn kameraad heeft nog een vial over van het echte merk die ik kan overkopen dus ik ben van plan 1 dag te skippen en volgende week met het goede merk verder te gaan.

Mijn vraag is hoef ik mij zorgen te maken of zou ik verder onderzoek laten doen ? Of gewoon de antibiotica uitnemen en zien wat het zegt?

Bedankt voor je tijd !!

Als er ethyl oleaat in zit kan dit ook gebeuren. Vaak voldoet een dag of 5 ibuprofen. Als je allergische reactie krijgt bij de 1e prik, zou ik het sowieso niet verder gebruiken.

• Like
Waarderingen: BB_ en Gast 174139
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie , heb van de dokter antibiotica die ik 4x/dag voor 8 dagen moet nemen.
Is volgens mij wel wat veel
Zal kijken wat het binnen 2,3 dagen zegt en er mee stoppen aangezien dit ook niet zo gezond is

• Like
Waarderingen: Bullshark, Japio, vntl en 2 andere personen
Heb met de manager gesproken van de officiele site, en het is wel degelijk een vervalste site die de producten promoot van de officiële.

Iemand een idee wat ik met die mannen
Kan doen want ik wil
Het liefst niet zo laten. Wie weet wat ik hier in mij heb gespoten.

Ze vervalste site mailde me dat het om dezelfde producent gaat maar dat is dus onzin

Kan doen want ik wil
Wat wil je doen tegen oplichters dan?

Je had niet eens door dat je werd opgelicht, laat staan dat je ze getraced krijgt en daadwerkelijk ook actie kan ondernemen

Is toch echt je eigen fout dat je niet goed oplet

• Like
Waarderingen: Gast 174139 en Swamp
Heb met de manager gesproken van de officiele site, en het is wel degelijk een vervalste site die de producten promoot van de officiële.

Kan doen want ik wil

Ze vervalste site mailde me dat het om dezelfde producent gaat maar dat is dus onzin
ik zal Kees van der Spek benaderen hierover
oplichters in het buitenland

• Like
  • Haha
Waarderingen: Gast 174139, GNSKILLY, Bullshark en 3 andere personen
Wat wil je doen tegen oplichters dan?

Je had niet eens door dat je werd opgelicht, laat staan dat je ze getraced krijgt en daadwerkelijk ook actie kan ondernemen

Is toch echt je eigen fout dat je niet goed oplet
Spreek ik zeker niet tegen dat het mn eigen domme fout was!

Bedankt voor je reactie , heb van de dokter antibiotica die ik 4x/dag voor 8 dagen moet nemen.
Is volgens mij wel wat veel
Zal kijken wat het binnen 2,3 dagen zegt en er mee stoppen aangezien dit ook niet zo gezond is
Ik zou de antibiotica kuur afmaken.
Als je eerder stopt kunnen de overgebleven bacteriën weer klachten veroorzaken en kunnen ze resistent worden voor antibiotica.

• Like
Waarderingen: Gast 174139
Terug
Naar boven