Fitness Seller

Fakers beware: no more MS updates for you (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Microsoft is begonnen met het Windows Genuine Advantage Programme dat ervoor moet zorgen dat alleen mensen met een legale versie van Windows voortaan updates moge downloaden. De securitypatches worden wél nog steeds aan iedereen uitgeleverd maar de normale updates niet meer.
Wie naar de Updatesite gaat moet een Active-X control accepteren die je PC controleert en een key achterlaat voor verdere downloads als je Windows is goed gekeurd.

Hehe ben ik even benieuwd, met m'n Corporate Pro versie van XP ben ik nochtans altijd de dans ontsprongen! :D

Meer:
http://www.theregister.co.uk/2005/07/26/ms_updates_wga_launch/
 
opt-in1.jpg


nog geen problemen met mijn illegale XP-Pro-SP2 :D
 
Er zijn updates beschikbaar....ja. :D

Ga ze nu maar eens downloaden, dat is namelijk stap 2...
 
downloaden via downloadcentrum!!


Bedankt voor het downloaden

Microsoft® Windows® Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software (KB890830)

:D

ook nieuwe Office updates zonder problemen!!;)
 
Laatst bewerkt:
Een uitzondering is gemaakt voor het downloaden van securityupdates via het Download Center of de automatische update-functie in Windows XP, deze downloads blijven vrij verkrijgbaar. Dit alles is onderdeel van het Windows Genuine Advantage-programma, dat sinds vandaag officieel in gebruik is genomen door het Redmondse softwarebedrijf.

;)
 
Op zich niet zo'n heel slim idee.

Hoeveel 100.000'en pc's kunnen nu niet de maandelijkse 312093119041908510985 critical updates meer ontvangen?

Denk alleen maar dat het aantal pc's waarbij de lekken exploited zullen worden (met welk doel dan ook) alleen maar zullen toenemen nu.
 
IK vind het wel een leuke uitdaging weet je.

De key die geplaatst gaat worden op je systeem, dat wordt een uitdaging voor velen om zo'n key te ontdekken en te copieren. Die verpakken ze dan in een .exe file en verspreiden ze op het net. Even klikken op 'patch' en uw PC is plots voorzien van 'legaal' Windows.
 
Het is altijd een gevecht tussen de software programmeur en de hacker/cracker.

Denk alleen dat deze key kraken niet zo 1,2,3 zal gebeuren kerel. Time will tell of course, maar denk dat MS iets heel sterks hiermee neerzet. :)
 
Ach ja, Micro$oft. Ze zijn nog niet rijk genoeg zeker? Hopelijk komt die crack er snel of een ander besturingssysteem van een andere ontwikkelaar dat vele malen beter is dan dat van MS.
 
[Link niet meer beschikbaar] :thumbup:
 
Back
Naar boven