AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden.

Bezoekers in dit topic

Wel handig om te weten wat je maxes zijn als je een pl gericht schema wilt gaan doen.
 
Genoeg gemaxt de afgelopen tijd toch? :o

190kg op de SBD cup ;)


squat niet gemaxed sinds september :o

200 bij PHM toch?

Wel handig om te weten wat je maxes zijn als je een pl gericht schema wilt gaan doen.

ene kant wel andere kant niet.

denk dat ik lowbar squats op 167.5 ga beginnen met de 3x3, highbar squats moet ik nog even aan kijken.
hoef niet te weten maar zou wel leuk zijn.
 
Lol. Te veel B&J gegeten zeker? Desalniettemin dike squats neergezet :D
 
Je vorige squatsessie zag er wel beter uit. Stabieler en dieper (deze diepte is erg twijfelachtig). Ik zou in training toch wat minder zware sets pakken, want die zien er een stuk beter uit en dat is de techniek die je wil aanhouden en beter in wil worden.

Oh wacht, ik zeg dit tegen Basmca. Huehue.
 
Je vorige squatsessie zag er wel beter uit. Stabieler en dieper (deze diepte is erg twijfelachtig). Ik zou in training toch wat minder zware sets pakken, want die zien er een stuk beter uit en dat is de techniek die je wil aanhouden en beter in wil worden.

Oh wacht, ik zeg dit tegen Basmca. Huehue.


Klopt, die conclusie had ik ook getrokken, de laastse paar keer was highbar dit weer lowbar voor het eerst in paar weken.

Diepte is moeilijk met lowbar, en was hier indd twijfelachtig. Form breakdown is met lowbar ook meer dan mrt highbar.
 
bodypart bench chest
preworkout wat is dat..
time ramlang.
rating 5/10

voelde me duidelijk nog niet 100 na het avontuur van eergisteravond/gisternacht.

merk ook dat de trainingen niet lekker gaan nu ik gestopt ben met proworkout.
de compounds gaan wel lekker maar heb geen energie voor het extra werk, moet lang rust nemen en mis intensiteit.

bench

bar x reps, voelde bout as fuck.
60x10 voelde ook echt fking bout.
80x8
100x3 snel.
110x1 lol die snelheid, echt speedrep.
120x5 solid, niet moeilijk, 6de rep zat er sws in. nice dit. https://www.instagram.com/p/-w3HBHw2-E/?taken-by=basdeboer90
120x4 wat.. 5de misschien kunnen grinden maar wtf, set hier voor was echt 100x beter.
100x8 geen energy meer en ik zuig officieel op bench voor alles boven de 5 reps.

chest press

rip energie

40x12x3

wel goede MMC.

:lol:

tricep werk

als een vaatdoek.
 
Laatst bewerkt:
Waarom eigenlijk gestopt met pwo?

Toch nog redelijk die bench.
 
Ik zuig bij squat op alles boven 5 reps :p

bench 120x5 is toch netjes, vooral na je kater dit weekend ;). Wanneer je nog een paar weken zonder PWO traint zul je dat ook steeds minder missen!

Ps: waarom eigenlijk gestopt met PWO?
 
Waarom eigenlijk gestopt met pwo?

Toch nog redelijk die bench.

de eerste set was zeker voor de hoeveel ik nu weeg niet slecht.

ehhm idek, leven beteren?
te afhankelijk
slecht voor me (jk dat boeit me echt geen zak)

Ik zuig bij squat op alles boven 5 reps :p

bench 120x5 is toch netjes, vooral na je kater dit weekend ;). Wanneer je nog een paar weken zonder PWO traint zul je dat ook steeds minder missen!

Ps: waarom eigenlijk gestopt met PWO?

bij squat kan ik alles wat ik 2x kan reppen eigenlijk wel 5x reppen :roflol:

uhu, we gaan het zien, hoop wel dat ik wat minder futloos ben in de gym strax.
 
Als de 6e rep dr in zit, waarom stop je op 5 dan nigga?
 
Proworkout. Combo van prohormonen en pre-workout? ME WANT!1
 
als je nou met je heupen hoger begint en een beetje spanning zet van te voren ziet het er denk ik al 1000 keer beter uit
 
Is dat nou je rug die je hoort snappen bij de eerste rep?
 
Back
Naar boven