AndroidHealthClinic

Fallingout probeer sterker te worden. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha, naja ik wil verder niet te extreem gaan letten op lock want ik hyperflexibele knieen dus als ik te ver lock is het ook over en uit, rolstoel voor life.

ah dan doe maar niet :o
 
Sterke incline bp Bas :thumb:
 
Jezus! Die OHP's!!:eek:
 
Wat een kracht hier! Waarom heb ik dit logje nog niet eerder ontdekt haha. Leuk ook al die filmpjes. I'm in! :)
 
bodypart chest en armen
time 75 min
preworkout 200mg caf, 1 unstoppable.
rating 8.5/10

bench

eerste paar warming up op incline omdat bench bezet.

bar x reps
40x10
60x8 voelde lekker
80x6 meh.
60x10 nu op flat bench, blijft lachen van incline naar flat gaan en dan voelt 60 opeens als 30.
80x6
100x3
115x1
125x3 PR http://instagram.com/p/39jDN4w2-u/?taken-by=basdeboer90 niet echt lekkere reps tho, kan beter bas....
125x2 whoops, eerste rep ging niet goed, veels te vroeg elbow flair en opeens alles op borst en schouders, meteen veel zwaarder en 2de rep was echt moeilijk.
105x8 wijdere grip nu ff, en maar wat lichter. voelde wel lekker en redelijk easy.

flat dumbell press kreeg de kans zwaardere dumbells dan normaal te gebruiken dus moest ik even pakken.

34x8
45x6
45x6
45x4

incline chest press machine plate loaded gewicht per kant

25x10
35x12
35x10
35x9

pump was lekka.

ez bar bicep curl

25x12
35x10
35x10
35x10

boh pump

bicep db curl

14x8
14x8
14x8

tricep pushdowns

2 soorten, lekkere pump verder.
 
Goeie international chest day
 
Nice BP weer, wat heb je eigenlijk aan je benen, dat je die al zolang nie traint?
 
Goeie international chest day

haha, was zo fking druk he :roflol:

Nice BP weer, wat heb je eigenlijk aan je benen, dat je die al zolang nie traint?

thnx.

rechter knie laat niets toe onder de 80 graden. zelfs bodyweight squats moet ik echt rustig doen als ik aan het werk ben.

als ik normale reps doe met lege stang is het meteen enorm veel pijn.

merk het zelfs met bench, omdat dan legdrive heb met meer dan 90 graden op knie.



binnekort fysio.


on the upside, benen blijven on par met bovenlichaam door alleen deadlifts en fietsen :roflol:
 
Gek da deadliften wel gewoon gaat dan ofniet?
 
Damn strong again...

and again..

and again!
 
dat dus.


alleen met diepe deficits merk ik het.

je doet al honderd jaar geen squats meer en je bent nog niet naar de fysio geweest ?
 
je doet al honderd jaar geen squats meer en je bent nog niet naar de fysio geweest ?
Bas wil gewoon stiekem een beachboy zijn en legday skippen
 
Back
Naar boven