XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tyfusharde skwatter m8
Lekkere squats broeder!
goede squats zeg!
Wtf dikke squats man!

thnx broeders :D
Best gebogen brah!

En triceps omdat je die nog niet vaak genoeg doet? :roflol:

elke training op ze minst een beetje tricep of bicep, dat probeer ik IIG.
de hoop is om mijn niet bestaande bicep en triceps beetje on par te brengen met rug benen en tits.
alleen door de mossel buiken van mijn tricep is het eigenlijk onbegonnen werk maarja, we can try.

Filmpje van squats? :(

Btw, scheelt wel mooi op de meet. Wilde setjes met 180 gaan draaien dus hoeven we niet steeds op en af te laden :thumbs:

https://instagram.com/p/8RCbpKQ2_m/?taken-by=basdeboer90

rip mij op de meet :roflol:
 
Nice squat en diep zat.

Maar heb je geen last/angst voor hoge piekbelasting met die divebomb techniek?

preworkout teveel...... 2.5 scoop shatter, 1 scoop unstoppable, 200 MG caffine

Sta je niet te trillen op je poten met zoveel pwo? :eek:
 
BAM! Wat een squat man!
M'n rug begint alleen al pijn te doen bij het zien van het filmpje. Hang je niet veel te ver naar voren?
 
Nice squat en diep zat.

Maar heb je geen last/angst voor hoge piekbelasting met die divebomb techniek?



Sta je niet te trillen op je poten met zoveel pwo? :eek:

redelijk te stuiteren op de fiets naar de gym :roflol:

squat nergens last van, bench juist weer wel dan laat ik hem echt 3 sec zakken op zware reps.
BAM! Wat een squat man!
M'n rug begint alleen al pijn te doen bij het zien van het filmpje. Hang je niet veel te ver naar voren?

dan had je de andere 3 reps moeten zien :roflol:

heel rechtop kan ik al niet squatten vanwege mijn bouw, maar ik squat inderdaad erg naar voren.
ik krijg verder geen last, en mijn onderrug is behoorlijk sterk :o
 
Sterk man.

Squat ziet er wel niet uit.. Staat ook super onstabiel, ligt het aan je schoenen of ben je gewoon zo onstabiel
 
Sterk man.

Squat ziet er wel niet uit.. Staat ook super onstabiel, ligt het aan je schoenen of ben je gewoon zo onstabiel

Kan moeilijk mijn schoenen de schuld geven dat ik niet zo stabiel sta als zou moeten.

Is indd een puntje waar ik aan moet werken
 
Goeie leg training maar de squat op het filmpje ziet er niet uit bro :p
 
Haal er voortaan gewoon 40 kilo af bij de squat,is beter
 
Wel eens met Zoranos.. Zo ver voor over hangen lijkt me niet echt bepaald goed voor je rug, ook al is je onderrug sterk.
 
nope ziet het eigenlijk nooit.
mde bench is wel heel mooi :D

:roflol:
Ik bedoelde het niet rot ofzo,maar je gaat veel ver naar voren met je rug ipv meer de explosie vanuit je benen om omhoog te komen.
 
Ik hou juist van die full basmca lifts, is dit reden dat ik dit log stiekem al een half jaar volg. :D

Verder zijn er ook wel vergevorderde lifters die veel forward lean hebben in hun squat. Layne Norton bijv.
 
Wel eens met Zoranos.. Zo ver voor over hangen lijkt me niet echt bepaald goed voor je rug, ook al is je onderrug sterk.
heb een tijdje geleden een filmpje gemaakt van mijn squats met 60 kilo, en zelfs dan zie je dat ik ver voorover ga.
wat de meeste mensen zien als nette squats, val ik bij achterover.
Ik bedoelde het niet rot ofzo,maar je gaat veel ver naar voren met je rug ipv meer de explosie vanuit je benen om omhoog te komen.

ja

alleen als een halfsquatter je verteld om 40kg minder te pakken als je voor een PR gaat is het moeilijk sirieus te nemen.

ik denk verder niet dat het problem in de kracht van mijn benen zit.
Ik hou juist van die full basmca lifts, is dit reden dat ik dit log stiekem al een half jaar volg. :D

Verder zijn er ook wel vergevorderde lifters die veel forward lean hebben in hun squat. Layne Norton bijv.


weet nou niet of dat goed of slecht is :roflol:

zijn indd veel sterke lifters die niet volgens het boekje liften, maar als het voor hun beste manier is en ze er geen blessures van krijgen, waarom stoppen?


bodypart schouders.
time 65 min.
preworkout 200mg caff, 1 scoop no explode.
rating 6/10

ohp seated.

bar x reps
40x10
60x6
70x4 voelde wel mijn triceps van gister nog beetje helaas
80x3
90x4 PR
70x8 wat rustigere reps
70x8 same. kreeg complimenten van mij spotter dat het zulke nette lifts waren, en hij was jaloers dat ik mijn borst kan aanraken met de bar.

side laterals

12x18
12x18
12x15
12x15

shrug rows achter in smith goed voor rear delts en traps

50x15
50x15
70x12
70x12

shrugs smith

90x10
110x10
130x12
130x15
130x12
110x15

face pulls

paar setjes puur voor schouder gezondheid enzo dingen.
 
gvd jouw ohp is even sterk als mijn squat

i cry everytym
 
Haal er voortaan gewoon 40 kilo af bij de squat,is beter

van 40kg van de halter halen worden je boven benen niet opeens korter

Ik bedoelde het niet rot ofzo,maar je gaat veel ver naar voren met je rug ipv meer de explosie vanuit je benen om omhoog te komen.

zn rug komt niet absurd ver voor over tov zn start positie

ik vind persoonlijk de dive bomb een veel groter probleem dan forward lean :p
 
ik vind persoonlijk de dive bomb een veel groter probleem dan forward lean :p
Check zn voeten dan eens, zn balans gaat alle kanten op. Het is gewoon echt een giga lelijke skwaat op alle fronten:p
 
gewoon de dose uppen dan komt het wel goed
 
Ik bedoelde het niet rot ofzo,maar je gaat veel ver naar voren met je rug ipv meer de explosie vanuit je benen om omhoog te komen.
iemand die in zijn handtekening squad schrijft...
 
gewoon de dose uppen dan komt het wel goed

wanneer bas wat dikker is en een flinke pens heeft verschuift zijn zwaartepunt door de extra vetmassa wat er in resulteert dat hij zijn torso rechter op kan houden.
 
Back
Naar boven