MuscleMeat

Fallingout probeer sterker te worden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vond de foto vorige week meteen een goeie fap pic hoor. En voor het geval je twijfelt: dat was als compliment bedoeld. Misschien een rare opmerking als compliment. Maar dit is DBB, barst hier van de rare mensen :D

Haha hoor wel raardere dingen langs komen hier :p.
 
die benen zijn wel groter dan de taille van Marvin denk ik
Hue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..

Vind het overigens wel steeds moeilijker te geloven dat jou wheels natty zijn Bas.. "genetics"
 
Hue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..

Vind het overigens wel steeds moeilijker te geloven dat jou wheels natty zijn Bas.. "genetics"
Kijk naar zijn UB, dan weet je dat Bas natty is :P
 
Hue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..

Vind het overigens wel steeds moeilijker te geloven dat jou wheels natty zijn Bas.. "genetics"
Misschien rammelt jouw "alles groter dan Marvin is niet natty"-regel aan alle kanten :p
 
Misschien rammelt jouw "alles groter dan Marvin is niet natty"-regel aan alle kanten :p
Een ding is zeker...ik ga wat ik ook doe..NOOIT, maar dan ook NOOIT...natty zulke benen krijgen..

Jullie kunnen werkelijk alles bekritiseren wat ik doe..maar dit zit er voor mij genetisch gewoon niet in..

Verder vind ik de outsweep en vasculariteit gewoon niet natuurlijk ogen..
69cm legs steensteen @ 34cm armen

het is mogelijk marvin :(
Beste verhoudingen dan..zal flink met spierverdeling te maken hebben..

Mijn mini-wheels zijn nog altijd <60cm :mad:

yes very mad :mad:

:roflol:
 
Denk eerlijk gezegd dat je misschien toch verkeerd je benen traint als je na acht jaar nog <60cm benen hebt...


Vroeger kon ik nog in karma zeggen 'Bas is niet natty' maar dat kan niet meer. RIP karmasysteem
 
Denk eerlijk gezegd dat je misschien toch verkeerd je benen traint als je na acht jaar nog <60cm benen hebt...


Vroeger kon ik nog in karma zeggen 'Bas is niet natty' maar dat kan niet meer. RIP karmasysteem
Ach..zo is het ook duidelijk:roflol:
 
Jullie kunnen werkelijk alles bekritiseren wat ik doe..maar dit zit er voor mij genetisch gewoon niet in..

Verder vind ik de outsweep en vasculariteit gewoon niet natuurlijk ogen..
Beste verhoudingen dan..zal flink met spierverdeling te maken hebben..
Ieder zo zijn genen ergens voor, ik heb zelf ook op het moment ook 73 cm benen en groeiend.
Daarbij heeft ie een pomp van hier tot Tokio :p
 
Ieder zo zijn genen ergens voor, ik heb zelf ook op het moment ook 73 cm benen en groeiend.
Daarbij heeft ie een pomp van hier tot Tokio :p

met een vetpercentage boven de 50% zijn 73cm benen ook niet bijzonder:trollface:
zit zelf op een matige 66cm
 
post een pic met pump en goede verlichting en opeens niet meer natty :roflol:
heeft niet zoveel zin om op elke reactie te reageren dus zal het maar even globaal doen.

Skatermarvin
ik geloof best dat jij indd niet beste genen hebt voor benen, ik heb zelf dat probleem met armen.
maar als jij nog nog steeds benen hebt van minder dan 60cm doe je gewoon echt iets niet goed.
ik durf te wedden dat als jij een jaartje traint zoals ik mijn benen train, gewoon eens je anorexia opzij zet en gewoon bulked naar 15 over de winter, dat je dan echt wel boven de 60cm benen zit.

natuurlijk heb ik makkelijk praten met mijn goede been genetics, ik zat na 9 maanden al boven de 60cm.
maar ik train mijn benen HARD, de enige die mij met benen trainen bij heeft kunnen houden is wouter, en hij heeft dan ook flinke poten.

ik nodig je graag een keer uit om een trainen met mij mee te doen, mits je jouw manier van trainen opzij wil zetten en een keer mijn manier wil proberen.


verder voor de rest, ik vind het een leuk compliment hoor, maar keep in mind, ik maak normaal nooit foto's met pump en in goor goede verlichting.
ik heb ook altijd al goede benen gehad.

kom een keetje mee trainen met mijn legday en maak dan zelf de conclusie of dit per see AAS moet zijn of dat keihard trainen en enigsinds goede genen?
 
denk dat je enkels naar binnen komen omdat je je knieen niet naar buiten duwt.

knieen verder naar buiten ben ik wel bang dat ik nog meer mijn linker glute ga voelen, en het word ook nog onmeer confortabel.

wij moeten iig een keertje zamen gaan squatten trouwens want bij de meet ging het weer niet doen.
+1. Ik heb wel eens een truukje gezien om elastiek om je knieeen te doen, en constant spanning daarop te houden tijdens een (lichte) squat.

opzich wel goed idee maar heb niet zo'n elastiek.
en dan weet ik eigenlijk niet of ik mij knieen wel meer naar buiten wil gooien, het maakt alles alleen maar zwakker en kutter.
Komt het niet eerder, omdat hij high bar zakt alsof hij lowbar squat? Je zakt met je kont naar achter, je moet proberen meer tussen je heupen te zakken, dan moet je automatisch je knieen naar buiten duwen om ruimte te maken. Dus niet naar achteren maar naar beneden, heup en knie tegelijk buigen. Zie ook de link in mijn sig.

net even geprobeerd met een air squat, snap meteen wat je bedoeld, dit doe ik indd niet.

maar als ik dat doe word het wel nog zwakker dan het al word als ik rechter op squat, ik denk dat ik op deze manier naar triples 120kg terug moet ofzo :roflol: , en ik ben bang dat mijn glute dit ook niet gaat accepteren.

ook weet ik niet of ik het met enkel mobiliteit ga halen.

ik heb ook het idee dat het op deze manier steeds minder quads en meer glutes heupen adductor word.
wat nou niet echt iets is wat ik wil, laat staan of mijn glute het accepteerd.

volgende squat sessie dit even testen.
 
Back
Naar boven