XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ja weer dat dus :o


nieuwe max aantel reps met een gewicht in 1 set, PR
nieuwe max aantel reps met gewicht verdeeld over meerdere sets, VPR
Niet de eerste keer dat daar over gemiept wordt?
 
Ho..ho...hebben mensen de capslock toets uitgevonden hier?
 
en wat is dan als je vervolgens daar 2 setjes mee doet? Vind deze benamingen juist duidelijk zo. Is verder ook geen kwestie van vinden, staat gewoon vast dat het zo is
 
Niet de eerste keer dat daar over gemiept wordt?

ehhm een keer eerder iemand die het niet begreep.
Ik vind het ook maar vreemd;)
je bent ook vreemd.
Ho..ho...hebben mensen de capslock toets uitgevonden hier?
seems to look like it.
en wat is dan als je vervolgens daar 2 setjes mee doet? Vind deze benamingen juist duidelijk zo. Is verder ook geen kwestie van vinden, staat gewoon vast dat het zo is

:thumb:









een goed filmpje over squats en proporties, misschien leuk om even te kijken als je mijn squats ziet.

 
bodypart squats, lunges, ohp
preworkout helemaal niets bohh wat.
time 210 mins :o
rating 7/10

eerste keer in powerlift 2.0 liften dus had er best wel zin in.

squats

bar x reps.
60x10
80x8
100x5
120x4
120x3 proberen iets meer tenen naar buiten, voelde niet sterk en niet fijn.
120x4
120x3 wijder staan, ook niet fijn en zwaar, en knieen niet naar buiten te houden.
120x3 zag er nu best strak uit.
120x4
120x5 wat sneller zakken, voelde stuk fijner en bleef netjes.
120x3 iets smaller, voelde sterker
120x5 top https://instagram.com/p/9GqhP9Q27l/?taken-by=basdeboer90
120x5 VPR geen idee wanneer het een VPR werd maar weet zeker nooit meer dan 30 reps gedaan met 120 kg dus ookal is het light weight, toch nog een vpr :roflol:

dat dere 10 worksets.
denk wel anderhalf uur bezig geweest.


lunges met dumbells

18kg 14 stappen
26kg 14 stappen
26kg 14 stappen voelde glutes al flink nu :roflol:
26kg 14 stappen
32kg 14 stappen bohh rip.



praten

1 setje stuk of 60 min.

ohp

bar x reps
40x10
50x6
60x4
70x5
70x5
70x5
70x3
60x8
60x6

best lekker.
 
wow eindelijk standing ohp

das it
 
Form ziet er al stukke beter uit bro, nu nog werken aan je praat skills, dat volume kan wel wat omlaag.
 
lekker volume man, en wtf 3 uur getraind?
 
210 min trainen?:eek:

reps zien er al een stuk beter uit
Niet alles was nou echt trainen maar was wel lang in de gym
wow eindelijk standing ohp

das it

Voelde wel weer goed om die te doen.
Lekker squatvolume bro, das it

:D
Form ziet er al stukke beter uit bro, nu nog werken aan je praat skills, dat volume kan wel wat omlaag.

Mijn praat skills zijn al best goed.
Als het maar niet met vrouwen is die leuk zijn :o

Draai nu juist veel volume om de techniek te grinden en te evalueren.
lekker volume man, en wtf 3 uur getraind?

Gaat snel als je veel praat en squats al anderhalf uur duren.
 
tom platz squatte ook uren lang :cool:
 
ehhm een keer eerder iemand die het niet begreep.

je bent ook vreemd.

seems to look like it.


:thumb:









een goed filmpje over squats en proporties, misschien leuk om even te kijken als je mijn squats ziet.

Leuk filmpje als je lijf 2D zou zijn. Het hele punt met rechter op squatten is juist dat je je heupen opent om er tussen te kunnen zakken. Nice try though.
 
tom platz squatte ook uren lang :cool:

8 hr leg workout? :lol:

Leuk filmpje als je lijf 2D zou zijn. Het hele punt met rechter op squatten is juist dat je je heupen opent om er tussen te kunnen zakken. Nice try though.

Indd gewoon magisch je heupen open goeien dan gaat alle goed :thumb:
 
Leuk filmpje als je lijf 2D zou zijn. Het hele punt met rechter op squatten is juist dat je je heupen opent om er tussen te kunnen zakken. Nice try though.

als je de hele serie bekijkt begrijp je het wel beter, daar komt hij ook nog met 3D gevallen en laat hij personen het voordoen.
 
als je de hele serie bekijkt begrijp je het wel beter, daar komt hij ook nog met 3D gevallen en laat hij personen het voordoen.
Ik ken de filmpjes al, in deel 2 bevestigt hij mijn open de heupen verhaal ook. Zijn eerste filmpje ben ik het niet met alles eens. Het is alsof een ingenieur zich komt bemoeien met biomechanica van het lichaam, die gaan nog weleens aan bepaalde dingen voorbij.

Dus Bas, open je heupen en er gebeuren magische dingen is idd waar. Maar lach er vooral om. ;)
 
Laatst bewerkt:
Blijf jij jezelf nou maar gewoon dubbelvouwen, advies ben je toch allergisch voor. :thumbup:

Heb hier al eerder op gereageerd
als je de hele serie bekijkt begrijp je het wel beter, daar komt hij ook nog met 3D gevallen en laat hij personen het voordoen.

Ik ken de filmpjes al, in deel 2 bevestigt hij mijn open de heupen verhaal ook. Zijn eerste filmpje ben ik het niet met alles eens. Het is alsof een ingenieur zich komt bemoeien met biomechanica van het lichaam, die gaan nog weleens aan bepaalde dingen voorbij.

Dus Bas, open je heupen en er gebeuren magische dingen is idd waar. Maar lach er vooral om. ;)

Magische pijntjes en krachtverlies ja.
 
Back
Naar boven