XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: kan het niet beter zeggen

en natuurlijk ga je 180 net zo trekken, dat krijg je ervan als je constant zo trekt, dan voel je je het sterkst in deze positie en ga je warmups ook zo trekken. zo werken motor patterns nou eenmaal. zeggen dat je met goede form pijntjes krijgt is gewoon omdat je miscchien mobiliteit mist (wat ook veroorzaakt wordt door gare form). en om nou zo te gaan deadliften om dat soort pijntjes te omzeilen is hetzelfde als je auto vol de sloot in rammen omdat er een steen op de weg ligt.

niet lullig bedoelt maar ik heb nog nooit iemand zo veel zien trekken met zo'n slechte form

doelde er meer op dat ik dit deels expres doe.

als jij me kan vertellen hoe ik kan voorkomen dat ik onderrug pijn krijg en glute blessures( voelt alsof het afscheurt) als ik met '' good form '' deadlift, i'm all ears.


sterke sldl marv
:lol:
Maar Bas heeft wel de mijn onderrug lijkt op glutes look:eyebrow:

daar weet jij alles van ;)
 
Gewoon je billen oprekken. Zijn toch een wat andere stand gewend met bijhorend gewicht nu?
 
idd gewoon alles rond om je heupen en glutes goed stretchen en foamrollen (glutes, hamstrings, hip flexors) voor een training en kijken of het over tijd wat losser voelt.

een pijntje omzeilen door heel je form om te gooien naar dit is op lange termijn veel nadeliger
 
niet zwaarder dan 20kg gaan en je krijgt geen pijn srs

could concider that
Gewoon je billen oprekken. Zijn toch een wat andere stand gewend met bijhorend gewicht nu?

mijn billen zijn een hoop standen gewent :eyebrow:
idd gewoon alles rond om je heupen en glutes goed stretchen en foamrollen (glutes, hamstrings, hip flexors) voor een training en kijken of het over tijd wat losser voelt.

een pijntje omzeilen door heel je form om te gooien naar dit is op lange termijn veel nadeliger


moet het aan kijken maar het is beetje jammer dat ik meteen pijn krijg.






training van vandaag.


goeie setjes kaaktraining.

bench neit echt noemenswaardig.

100x3x3 beetje spelen met grip
120x1 speedrep
130x2 zwaar as fk.
 
Vandaag
Niet echt log waardig maarja.

seated ohp

60x8x3

lat pulldown

90x8x3



Soort van cardio 10/15 mins

Vannochtend 90.6kg
 
Goede trainingen hoor, lekker krachtstats ook:thumbs: Maar heb je eigenlijk meer ambities in de powerlifting of bodybuild hoek?
 
Strafcardio...?
 
Wat gebeurt er bas

bas transformeert naar Isabel. ik heb ook gehoord dat hij volgend jaar een schot wil doen voor de vrouw van het jaar. maar dat weet ik nog niet zeker:p

ohja, als je gewicht onder de 90kg daalt ga ik je wel isabel noemen. srs
 
O ik snap hem.
In isabel zit bas achterstevoren in geschreven.
 
Back
Naar boven