XXL Nutrition

Fallingout probeer sterker te worden. (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Minder bewegen, ik zit nu op mijn vroegere cutting kcal en ik kom nu wel aan..
Ik neem al zo veel mogelijk de bus voor alles, misschien is wat pleurklaat zegt wel een beetje van toepassing op mij. Ik kan echt nooit stilzitten :o.
 
can confirm ben niet goed in stilzitten..


om het goed te maken net 2 large shoarma pizza's met extra vlees besteld.
 
Over het algemeen gaat je BMR omhoog als je meer eet en omlaag als je minder eet maar die adaptaties zijn vrij klein. Een groter verschil maakt NEAT (non exercise activity thermogenesis) en dan in het bijzonder het deel waar je niet bewust over nadenkt. Eet je minder dan voel je je minder energiek en heb je eerder de neiging om beweging te vermijden. Omgekeerd voel je je bij meer eten energieker en beweeg je onbewust ook meer. Denk hierbij bijvoorbeeld ook aan kleine dingetjes zoals stil zitten of de hele dag een beetje ronddraaien en met je voeten bewegen, it all adds up.

Er zijn ook sterke aanwijzingen dat mensen die onbewust dmv meer/minder NEAT compenseren voor te veel/te weinig eten een stuk beter zijn in het reguleren van hun lichaamsgewicht.

dus als je moeite hebt met afvallen, word een hyperactieve zenuwpees! en als je moeite hebt met aankomen moet je wat meer couch potatoen, wel opletten dat je ECHT stil zit. (semi srs)

NO FF NEAT
 
Vandaag beetje random extra training

Bench paused.

107x5
107x5
107x5
107x5
107x5


Squats

Meer een vriend geholpen die nognooit gesquat heeft.

1 setje van 150x5 dat vet kut ging en niet op diepte was.
 
gister helaas maar tot 4000 kcals gekomen.

vannochtend weer gewogen.

87.1 :roflol:


wtf is dit :(
 
85 kg zonder kleding

inb4 jack zwaarder dan bas
 
Zie dat je ook -93 doet op DRC :thumb:, in.
 
Inb4 -83 kg klasse
 
Je kan altijd nog switchen naar -83 :evil2:
 
Back
Naar boven