AndroidHealthClinic

Gestopt Fannore's Beach-proof Battle

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte met de honing meid, die thee is nog wel te doen ;)
Ik heb m'n foto's laten maken en ga zometeen aan Mars 2 die ik van je gekregen heb (de eerste is al een tijdje op: de twee kleintjes) - moet je nagaan hoe lang ik met junk kan doen ;)

Als je weer wat beter bent dan moeten we maar weer eens een meet & greet doen :D
 
Sterkte met de honing meid, die thee is nog wel te doen ;)
Ik heb m'n foto's laten maken en ga zometeen aan Mars 2 die ik van je gekregen heb (de eerste is al een tijdje op: de twee kleintjes) - moet je nagaan hoe lang ik met junk kan doen ;)

Als je weer wat beter bent dan moeten we maar weer eens een meet & greet doen :D

Wow... Nog steeds die mars?
'IJzeren discipline' is nog zacht uitgedrukt, madame Dwarf! Een choco-junk zolang kunnen bewaren. Pff, als jij niet heel snel op het podium staat en prijzen gaat winnen, weet ik het ook niet meer! :D
Mijn ijzeren discipline bestaat er uit dat ik gewoon geen choco in huis heb, anders wil het nog wel eens misgaan.

En ja, meet'n'greet for the win! Zelfde geldt voor samen trainen - dat was voor mij zo motiverend (en leerzaam!)
 
Ik mag nog wel een héél pak droger worden wil ik op het podium komen te staan! :p

Binnenkort trainen lijkt me wel weer gezellig - heb je trouwens 21 augustus iets in de planning? (Muscle Beach in Vlissingen)
 
Hoe is het hier?Voel je je al wat beter?
 
Ik mag nog wel een héél pak droger worden wil ik op het podium komen te staan! :p

Binnenkort trainen lijkt me wel weer gezellig - heb je trouwens 21 augustus iets in de planning? (Muscle Beach in Vlissingen)

Van Koen begreep ik dat het afgelast was wegens meningsverschillen in de organisatie ???
 
Had ik trouwens ooit iets opgevangen over een meet met Ace en Dwarfie enzo? Of was dat in een droom?
 
Wow... Nog steeds die mars?
'IJzeren discipline' is nog zacht uitgedrukt, madame Dwarf! Een choco-junk zolang kunnen bewaren. Pff, als jij niet heel snel op het podium staat en prijzen gaat winnen, weet ik het ook niet meer! :D
Mijn ijzeren discipline bestaat er uit dat ik gewoon geen choco in huis heb, anders wil het nog wel eens misgaan.

En ja, meet'n'greet for the win! Zelfde geldt voor samen trainen - dat was voor mij zo motiverend (en leerzaam!)

+1
en wat betreft dat trainen. Als je een beetje met zenuwlijders overweg kunt houd ik me aanbevolen om ook eens met jou te trainen in Leiden.

Hoe gaat het nu met je? Ze zeggen wel eens geen nieuws is goed nieuws maar met de logjes hier is vaak het omgekeerde waar geloof ik...
 
Hoe is ie hier..al wat aan de betere hand??
 
Ik mag nog wel een héél pak droger worden wil ik op het podium komen te staan! :p

Binnenkort trainen lijkt me wel weer gezellig - heb je trouwens 21 augustus iets in de planning? (Muscle Beach in Vlissingen)

Hoe, wat waar en hoe laat????????????? Als het even kan (heb nachtdiensten namelijk) en qua tijdsduur niet onwijs lang kom ik graag ook meeten en greeten. Wellicht een potje man werpen/ gooien? Weer eens wat anders dan vrouw werpen/ gooien
vrouwwerpen186x114.jpg
.

Nee grapje. maar hoor het wel. ben benieuwd en kijk ook zeker of ik kan.
 
Lijkt me leuk... zolang het geen Dwerg-werpen wordt!
 
:cheer:

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

+1
en wat betreft dat trainen. Als je een beetje met zenuwlijders overweg kunt houd ik me aanbevolen om ook eens met jou te trainen in Leiden.

Hoe gaat het nu met je? Ze zeggen wel eens geen nieuws is goed nieuws maar met de logjes hier is vaak het omgekeerde waar geloof ik...


Joehoe, ik kan dat heel goed. Is mijn werk:p. Maarruuuu,
Als je komt naar Leiden ben ik ook van de partij hoor. Gaan we weer eens wat heren laten omvallen van verbazing als het om gewichten gaat. Blijft namelijk geweldig om die koppen te zien terwijl je ze dan ziet denken en afvragen of ze het goed zien als we 140 legpress doen o.a. Ben op zulke momente zo bereid een paar dagen kapot te zijn omdat ik over grens ben gegaan dus meer dan 140 doe.
 
Hihi, mijn logje wordt braaf bijgehouden door andere mensen! Thanks girls! (and men :P)

Ik ben inmiddels aan de beterende hand - ontstekingen zijn eindelijk zo goed als weg (afgezien van het feit dat ik snot- en snotverkouden ben, maar da's te doen). Geen random koortsaanvallen meer en het energie-niveau is ook weer wat omhoog.
Veel meer dan een rare infectie en naweeen van de zware griep/ allergische reactie kon de dokter er niet uithalen - bloed was niets extreems mee.

Ik ga volgende week (misschien dit weekend al) voorzichtig beginnen met wat cardio, want zelfs de voorzichtige thuis-oefeningen en het hardlopen waren me wat te gortig geworden.

Qua fysiek kan ik wel opnieuw beginnen voor mijn gevoel - ben eerst dik 7 kilo afgevallen (ondanks het proberen bij te eten), waar er inmiddels alweer 5 van bijzitten. Vrees dat het niet allemaal spier is.
Oh well - heb ik weer iets om aan te werken, neh? ;)

Heel misschien dat ik een PT in de hand wil nemen voor wat extra boosts bij het trainen, of in ieder geval een keertje een kritische kijk naar mijn oefeningen/ voedingsschema. Als ik weer aan de slag ga, wil ik ook echt *goed* aan de slag gaan :D

Dankzij de contest-pics van de ladies (en toegegeven ook die van de mannen!) heb ik in ieder geval weer zat inspiratie om hard aan de slag te gaan! Mijn complimenten aan alle dames (en heren) - hele nette resultaten overall! Ik ben (moederlijk :P) trots op jullie!
 
She's back!!!

Met heel veel versgeperste sapjes en extra vitamientjes, maar I'm on the way back indeed :P

Eerst rustig opbouwen, schema's nog eens nalopen (misschien maar eens kijken hoe ik het doe op een echt compound-gefocussed schema en het eten nog maar eens onder de loupe leggen)... En dan er weer 'ouderwets' tegenaan :)
 
Met heel veel versgeperste sapjes en extra vitamientjes, maar I'm on the way back indeed :P

Eerst rustig opbouwen, schema's nog eens nalopen (misschien maar eens kijken hoe ik het doe op een echt compound-gefocussed schema en het eten nog maar eens onder de loupe leggen)... En dan er weer 'ouderwets' tegenaan :)

Zie ook karma ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven