Fitness Seller

Gestopt Fannore's Beach-proof Battle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag dat je me karma had gegeven en heb, uit nieuwschierigheid (ook omdat er geen eindfoto was en je wel mee deed aan de contest) en dank, je hele log doorgelezen. Damn wat een gewichten. :eek: Maar wel kl*te voor je dat je 2 keer ziek bent geworden, ik had graag je eind foto willen zien!

Hopelijk post je snel weer trainingen, maar doe wel rustig aan he.. Ik weet dat dat moeilijk is lol. Zelf doe ik nog niet zo lang aan KT maar wil wel elke keer hoger in gewicht, wat ook niet erg gezond is in een korte tijd!

Maargoed, zowieso dikke karma voor jou doorzettings vermogen en evengoed je log bij houden. Ik ga je zeker volgen!

Beetje streberigheid en perfectionisme is alleen maar goed bij BB. Zolang je (ook) maar goed luistert naar je lichaam - maar dat gaat best aardig bij jou geloof ik :D

De lunges deed ik trouwens met een barbell, want makkelijker qua evenwicht :P

Uiteraard verwacht ik een gruwelijke comeback:)

Met een 100kg Deadlift minimaal, of wat?

fanny is going for numero uno
mag je nog wel lekkere dingen eten van ace
of is hij erg streng voor je:meal:
Numero uno indeed! En ja hoor, Ace is best lief. Ik mag zelfs boterhammen met pindakaas (ommenom!)
Ik mis alleen de chocola nog :D
 
Beetje streberigheid en perfectionisme is alleen maar goed bij BB. Zolang je (ook) maar goed luistert naar je lichaam - maar dat gaat best aardig bij jou geloof ik :D

De lunges deed ik trouwens met een barbell, want makkelijker qua evenwicht :P

Ja daar heb je helemaal gelijk in! :D Zal 'm maandag eens met barbell proberen dan hehe.

Met een 100kg Deadlift minimaal, of wat?


:woot: Dan gaan we samen voor de 100 haha maar dat zal nog wel even duren bij mij! :p
 
Das nog maar het begin toch;)
:p Op naar de erm... Heul veul!

Ja daar heb je helemaal gelijk in! :D Zal 'm maandag eens met barbell proberen dan hehe.
Ik ben benieuwd hoe het gaat! Je gaat vast nog harder knallen dan je al doet!

:woot: Dan gaan we samen voor de 100 haha maar dat zal nog wel even duren bij mij! :p
Tsk, met jouw tempo heb je het waarschijnlijk voor mij gehaald :D

ik was eerst! achter aansluien jij!
:D We gaan met z'n allen voor die 100kg; kunnen we daarna zeggen dat we 300kg hebben getild als we ooit samen trainen /grin
 
Next time put it on vibrate homie lol
 
volgende week kan ik weer gewoon sporten hoor, eindelijk. dus ik hoop dat ik je maandag zie of dinsdag! Lekker sporten en kletsen in de sauna (als ik niet in slaap val:p)
 
volgende week kan ik weer gewoon sporten hoor, eindelijk. dus ik hoop dat ik je maandag zie of dinsdag! Lekker sporten en kletsen in de sauna (als ik niet in slaap val:p)

Houd mij eens op de hoogte van jullie sportdag ;)
DW wil weer eens handjes schudden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven