XXL Nutrition

Fanny Barrios overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn geen misselijke leeftijden. En laten we wel wezen, het zal heus wel wat met anabooltjes te maken hebben.
 
Er zijn nog steeds geen wetenschappelijke tests die negatief uitwijzen over anabooltjes, omdat die er gewoon niet zijn! Wanneer je kijkt naar de praktijk, is het zeker aannemelijk dat anabooltjes negatief inloed kunnen hebben op de levensduur van een menselijklichaam. Wanneer je elke dag bij de McDonalds vreet, zul je denk ik nog minder oud worden :D En er zijn meer McDonalds vreters dan anabole gebruikers.
 
De laatste maanden neemt het aantal berichten over bodybuilders die sterven door een beroerte of een hartaanval snel toe. Zo overleden onlangs Don Youngblood, Sonny Schmidt en Charles Durr en moest Mike Matarazzo onder het mes. Een paar keer onder het mes, zelfs.

MSS een nieuw product op de markt dat zij al een tijd gebruiken en mss niet zo gezond is?
 
Remco - 1977 zei:
Er zijn nog steeds geen wetenschappelijke tests die negatief uitwijzen over anabooltjes, omdat die er gewoon niet zijn!

ehm....

nee serieus, daar geloof ik geen snars van. Natuurlijk is er geen onderzoek gedaan naar achtelijke doseringen van anabolen, net zomin als er geen onderzoek gedaan is naar of het schadelijk is met een stuk hout tegen je hoofd aan te meppen... maar dat wil nog niet zeggen dat er geen schadelijke effecten zijn...

Onderzoek dat er wel is geweest is naar de efecten en neveneffecten bij medische doses, en die liggen ver beneden de doses die door BB'ers gebruikt worden.

Overigens valt er vast wel een onderzoekje te vinden dat zegt dat AS wel eens risico's zou kunnen inhouden: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...d&dopt=Abstract&list_uids=11817994&query_hl=2

of deze: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...ed&dopt=Abstract&list_uids=7618010&query_hl=2

The short term health effects of anabolic steroids have been increasingly studied and reviewed, and while anabolic steroid use has been associated with several adverse and even fatal effects, the incidence of serious effects thus far reported has been extremely low. The long term effects of anabolic steroid use are generally unknown. Unfortunately, the lack of scientific information on long term health effects has impeded, if not precluded, the formation of effective health education and drug abuse prevention strategies. Consequently, efforts should be expanded in the areas of prevention and education.

weinig onderzoek op lange termijn, maar op korte termijn wel degelijk.
 
Je hoeft natuurlijk geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat AAS en aanverwante middelen gebruik er toe leid dat je op langere termijn gezondheidsproblemen krijgt. Alleen al de onderdrukking van de HPTA as is genoeg om eerder problemen te krijgen op latere leeftijd dan iemand die op die leeftijd nog een normale testosteron aanmaak heeft. Die pro's zullen zoveel onderdrukking hebben dat ze op den duur nooit meer in de buurt komen van gezonde testesteron spiegels.

Cholesterol verhogende werking van AAS is nou ook niet echt gezond te noemen.
 
tja.. ik denk dat sterfgevallen eerder aan diuretica e.d. te wijten zijn dan aan AAS.. maarja we komen er vroeg of laat wel achter he jongens ;)
 
Veel eten schijnt ook je levensverwachting te verkorten. Hoe meer je eet, des te meer energie wordt gemaakt in mitochondria en hierbij komen radicalen vrij die vorming van tumoren kunnen stimuleren. Vitaminen helpen hier wel tegen maar toch. Bij muizen (ik weet mensen zijn geen muizen) is aangetoond dat ze veel langer leven door ze weinig voedsel te geven.
 
ECLIPSE zei:
tja.. ik denk dat sterfgevallen eerder aan diuretica e.d. te wijten zijn dan aan AAS.. maarja we komen er vroeg of laat wel achter he jongens ;)


Typische een antwoord van een gebruiker, lekker jezelf voor de gek houden :D

Natuurlijk is het slecht kom op zeg niet zo naïef, maar iemand die vet is en iedere dag junkfood eet is ook ongezond bezig en heeft ook een grotere kans om vroegtijdig te overlijden. En zo gaan er ook zat mensen dood aan drugs, drank en slechte voeding maar daar hoor je in het nieuws niets over omdat die mensen een onbenullig bestaan hadden.

Een goede vriend van me heeft uitgezaaide kanker en heeft nog max een jaar te leven, hij heeft nooit iets gebruikt en heeft altijd redelijk gezond geleefd, best wel cru als je dan ziet hoe slordig andere met hun lichaam omgaan.

Maar ieder ze ding, na een paar reïncarnaties worden we wel wijzer toch..
 
Vraag me af waar al die gasten eind jaren tachtig, begin jaren negentig mee hebben lopen kloten :( , want een hele stapel van die generatie legt het loodje of is ernstig ziek :(

R.I.P. Fanny
 
ik hou mezelf niet voor de gek.. ik zeg niet dat het gebruik van AAS gezond is.. ik zeg alleen dat ik betwijfel dat sterfgevallen direct in verband zouden moeten worden gebracht met het gebruik van AAS, terwijl dat met diuretica daarentegen wel goed mogelijk is.. AAS versnellen mogelijk de ontwikkeling van reeds aanwezige ziektebeelden maar ik betwijfel de stelling dat ze erdoor veroorzaakt worden, en geloof al helemaal niet dat ze direct tot de dood van een kunnen gebruiker leiden.. indirect door het versnellen van de ontwikkeling van een bepaalde kwaal misschien.. maar dan ga je dood aan die kwaal.. en niet aan het gebruik van AAS op zich..



Amxerxes zei:
Typische een antwoord van een gebruiker, lekker jezelf voor de gek houden :D

Natuurlijk is het slecht kom op zeg niet zo naïef, maar iemand die vet is en iedere dag junkfood eet is ook ongezond bezig en heeft ook een grotere kans om vroegtijdig te overlijden. En zo gaan er ook zat mensen dood aan drugs, drank en slechte voeding maar daar hoor je in het nieuws niets over omdat die mensen een onbenullig bestaan hadden.

Een goede vriend van me heeft uitgezaaide kanker en heeft nog max een jaar te leven, hij heeft nooit iets gebruikt en heeft altijd redelijk gezond geleefd, best wel cru als je dan ziet hoe slordig andere met hun lichaam omgaan.

Maar ieder ze ding, na een paar reïncarnaties worden we wel wijzer toch..
 
Lees het stuk maar eens in de flex van deze maand met Mike Matarazzo!!

sneu voor het 13 jarige kind van haar....
 
heb je een scanner? :D ik heb alleen de US versie van deze maand..
 
barrios.jpg


R.I.P.

helaas maar 39 jaar oud geworden..............
 
Back
Naar boven