XXL Nutrition

Fanny Barrios overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er staat dat de dood van Barrios nog het meest doet denken aan dat van de Italiaanse BB'ster Claudia Bianchi.
Zij is in 2004 gestorven maar daarbij is haar vriend verdacht dus hebben ze haar lichaam opgegraven.
Dus het is maar de vraag of Barios een natuurlijke dood is gestorven...
 
ECLIPSE zei:
ik hou mezelf niet voor de gek.. ik zeg niet dat het gebruik van AAS gezond is.. ik zeg alleen dat ik betwijfel dat sterfgevallen direct in verband zouden moeten worden gebracht met het gebruik van AAS, terwijl dat met diuretica daarentegen wel goed mogelijk is.. AAS versnellen mogelijk de ontwikkeling van reeds aanwezige ziektebeelden maar ik betwijfel de stelling dat ze erdoor veroorzaakt worden, en geloof al helemaal niet dat ze direct tot de dood van een kunnen gebruiker leiden.. indirect door het versnellen van de ontwikkeling van een bepaalde kwaal misschien.. maar dan ga je dood aan die kwaal.. en niet aan het gebruik van AAS op zich..
wat je daar dan zegt is je reinste onzin

dan ga je van roken ook niet dood , het geeft slechts meer kans op hart en vaatziekten en allerhande soorten kanker

idem voor alcohol of drugs

overdaad schaadt dat is toch zo duidelijk

als je lichaam zoveel as kon verdragen dan maakte het dat zelf wel aan hoor

grtzz
 
Little Me zei:
wat je daar dan zegt is je reinste onzin

dan ga je van roken ook niet dood , het geeft slechts meer kans op hart en vaatziekten en allerhande soorten kanker

idem voor alcohol of drugs

overdaad schaadt dat is toch zo duidelijk

als je lichaam zoveel as kon verdragen dan maakte het dat zelf wel aan hoor

grtzz

helemaal niet, van roken is duidelijk aangetoond dat het carcinogeen is, ofwel kanker kan veroorzaken.. van AS niet

en dat overdaad schaadt ontken ik ook niet, ik heb het over gebruik en niet misbruik
 
ECLIPSE zei:
helemaal niet, van roken is duidelijk aangetoond dat het carcinogeen is, ofwel kanker kan veroorzaken.. van AS niet

en dat overdaad schaadt ontken ik ook niet, ik heb het over gebruik en niet misbruik
endocrien systeem gaat eraan volgens mij , krimpen van je ballen enzo is echt niet gezond hoor
 
Little Me zei:
endocrien systeem gaat eraan volgens mij , krimpen van je ballen enzo is echt niet gezond hoor

je endocriene systeem gaat er niet aan, maar wordt tijdelijk stilgezet, het krimpen van je ballen is ook omkeerbaar.. i never said it was healthy.. it just wont kill you ;)
 
it just wont kill you, my Ass

Een sluipmoordenaar is het, het vern**kt je cholesterol dus de boel begint te plakken aan de binnenkant van je aderen
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand inmiddels al waarvan fanny Barrios ziek was? Er gaat namelijk de ronde dat haar dood niet echt onverwachts was.
 
Amxerxes zei:
it just wont kill you, my Ass

Een sluipmoordenaar is het, het vern**kt je cholesterol dus de boel begint te plakken aan de binnenkant van je aderen
ja en?
dat gaat ook terug naar zijn normale waarden hoor, nolvadex is zelfs gunstig voor deze waarden ;)
en ik ben het trouwens met eclips eens, AS zal niet (of toch zeer zelden) ziekte veroorzaken, je versnelt er echter wel bijna alles mee ;)
 
And another one.. damn :(

rip
 
ze leven voor de sport, ze sterven door de sport
 
De eigenaar van onze sportschool, was een 2 dagen voor haar dood samen met haar op de foto gegaan, en 2 dagen later was ze dood. Hij heeft hoogwaarschijnlijk de laatse foto van haar.
 
Markywannabee zei:
De laatste maanden neemt het aantal berichten over bodybuilders die sterven door een beroerte of een hartaanval snel toe. Zo overleden onlangs Don Youngblood, Sonny Schmidt en Charles Durr en moest Mike Matarazzo onder het mes. Een paar keer onder het mes, zelfs.

MSS een nieuw product op de markt dat zij al een tijd gebruiken en mss niet zo gezond is?

Ik las ook ergens dat verwacht wordt door 'experts' dat er nog veel meer zullen volgen. Laten we hopen dat er niet een bepaald middel blijkt te zijn dat nog veel meer mensen hebben gebruikt dat hier verantwoordelijk voor is. Maar dát het iets met AS te maken heeft lijkt me wel duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Dat de generatie van eind jaren '80 nu valt is slechts een begin, er is niet toevallig eind jaren '80- begin jaren '90 een serieuze stap in size gezet in probodybuilding.

Ik kan mij inbeelden dat 1 licht kuurtje per jaar voor 20 jaar niet echt veel schade aanricht, gestel dat het echt licht is dan en vooral bedoeld om de groei te ondersteunen ipv erop te leunen zoals velen.

Wat pro's en vele recreatieve gebruikers doen is je eigen graf delven hoor, geloof het of niet, tis zoals wazzup zegt, als je weet dat er al risico's zijn bij de MEDISCHE doseringen, wat denk je dan dat het met bb-doseringen gaat geven ..

Ik ga later zeker ook gebruiken maar ZEER ZEER weinig, liever wat harder en doordachter werken (en wss langer leven :D ) als jezelf zsm opblazen imo
 
klusmier zei:
barrios.jpg


R.I.P.

helaas maar 39 jaar oud geworden..............

Allemaal zielig hoor :(

Ik weet het, prof BB'ers is nog een andere zaak maar ik blijf erbij... er is geen haar op m'n kop die aan AAS denkt. Het is net zoals andere levensstijlen en dat is net het bedrieglijke. Je injecteert or whathever, je merkt de positieve effecten ervan en enkele bijwerkingen die nog te doen zijn. Maar wanneer je jaren later last hebt van weet ik wat dan zijn er veel die het verband ontkennen. 'Hoe kan je zeker weten dat het van de AAS van Diuretica komt'. ???

:headbang:
 
Back
Naar boven