AndroidHealthClinic

Fappen en snurken op AAS ?

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Mannen er is vannach wat gebeurt, eergisteren ging mijn vriedin snachts al naar benenden omdat ik wellicht veel te hard snurk sinds een paar dagen nu ben ik 5 dagen aan de winny en heb de eerste test deca afgelopen vrijdag gezet 500/400. Nu heb ik dat nog nooit gehad sinds ik bij mijn vriendin ben iig ze heeft het nog nooit opgemerkt tot een paar dagen geleden nu kan het zijn dat dit door de winny komt meen ergens een x iets gelezen te hebben maar dat weet ik niet zeker.


nu het volgende wat haar mijn vannacht heeft doen wakker maken. ik lag lekker in mijn bedje de te slapen tot ik plotsling wakker word gemaakt door me vriendin die aangeeft dat ik moet ophouden, en war ik wel niet mee bezig ben. zat ik me gewoon een te fappen in mijn slaap zeg heu nou dromen herinner ik me nooit dus ik weet niet wat er in mijn hoofd gaande was maar dit is welm vreemd niet fappen in je slaap niet dat het tot ejuctulatie gekomen is want dat heeft mijn vriedin me verstoord haha. iig ik vind dit heel vreemd kan me eigen niet herinnern wel dat toen ze dat had gezegd ik naar wc ging en ja hoor boner.... dus jaa zeg het maar ook dit heb ik nog nooit gehad/opgemerkt misschien mensen die soortegelijke hebben mee gemaakt of bevestiging dat het door de aas komt ik heb zelf nl wel een hoog libido en bij mijn vrouw heb ik ook niets te klagen dus zou niet weten waarom ik zou moeten fappen in mijn slaap.

iemand ?
 
whaha nee nooit onbewust :p
 
Opmerkelijk en redelijk komisch verhaal, maar ik kan je er helaas niet mee helpen bro haha
 
Ik hoop dat ik dat nooit meemaak :P Wakker gemaakt worden door eens van je ouders terwijl je staat te rukken met je ogen toe in de gang :roflol:
 
:roflol::roflol::roflol: geweldig verhaal
 
Bij mij is het andersom. Ik word tegen de ochtend wel eens wakker omdat ze aan het zuigen is.
 
Hahaha dat wil ook :D Lekker fappen in je slaap :D
 
snurken komt van vocht vast houden, meen ik ooit te hebben gelezen.
 
@ iederen bedankt voor de reactie ^^


@Gixel & Kidmonster : Hebben jullie dit dan de hele cycle door dat gesnurk ?

en het fappen kidmonster hoe komt dat :P
 
Nee ik snurk niet , denk ik toch haha. maar snurken kan inderdaad doordat je vocht vasthoud.
 
Heb wel gehad dat ik snachts half slapend mn ex ging coïtusen
 
fappen, dunno slaap forever alone :(. maar snurken deed ik blijkbaar veel en hard volgens moeder. wel eens tussen de middag op de bank in slaap gevallen, ging al snurken voor ik helemaal sliep zeg maar :P
 
Hee dat doe ik ook kidmonster en mijn vreidin vind dat rond uit irritant.

ik slaap dan half en dan snurk ik zegze ik hoor dan neits maar ben nmog half wakker en dan maakt ze wakker en zegt gvd hou nou eens op met dat gedoe ze denkt dat ik dat expres doet om mezelf so in slaap te krijgen
 
Hee dat doe ik ook kidmonster en mijn vreidin vind dat rond uit irritant.

ik slaap dan half en dan snurk ik zegze ik hoor dan neits maar ben nmog half wakker en dan maakt ze wakker en zegt gvd hou nou eens op met dat gedoe ze denkt dat ik dat expres doet om mezelf so in slaap te krijgen

haaha ja is vervelend he. en ik had het zelf ook niet in de gaten. Maar enigste wat denk ik werkt is zorgen dat je minder vocht vast houdt. Geen idee hoe je dat nu moet doen, zoutloos eten zal niet echt werken denk ik. weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft dan weet ik het ook ;)
 
weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft dan weet ik het ook ;)
Regelmatig water drinken zodat je lichaam niet gaat opslaan. Rauwe uien eten (in de salade), citroen, veel ananassap drinken...
 
haaha ja is vervelend he. en ik had het zelf ook niet in de gaten. Maar enigste wat denk ik werkt is zorgen dat je minder vocht vast houdt. Geen idee hoe je dat nu moet doen, zoutloos eten zal niet echt werken denk ik. weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft dan weet ik het ook ;)

Vochtafdrijvende groenten eten..
 
Back
Naar boven