Fitness Seller

Sticky FAQ: De werking van finasteride, dutasteride en minoxidil

Bezoekers in dit topic

Wat raden jullie aan voor inhammen?
Ik lees namelijk dat de meeste van de producten effectief zijn voor de kruin, maar daar heb ik geen last van.

BTW wat vinden jullie het makkelijkste/ goedkoopste?
Pilletjes of shampoo (moet je dagelijks wassen?)?

Mn inhammen zijn het laatste jaar toch wel exponentieel vergroot, mn vader heeft het ook al 25jaar en het blijft bij inhammen, maar ik zou toch liever het zekere voor het onzekere nemen en niet het risico kaal te worden nemen.

Zeer handige tekst trouwens. thx
 
Heeft finasteride enige invloed op massa toenamen, positief / negatief?
Aangezien een anabool hormoon wordt onderdrukt.
 
Finasteride kun je beter met je handen vanaf blijven:

"Malley started taking the drug in May 2011, and by October he was completely impotent and had no coïtus drive whatsoever. His body changed, even his genitals shrank, and he slipped into a mental fog that he just couldn't clear. His doctor told him the side effects would go away if he stopped taking the drug, so he did. But nothing changed.

"I kept expecting the side effects to go away, but they did not, they only got worse," he said.

Malley is not alone: A new study published today in the Journal of Sexual Medicine suggests that for some men, the coïtusual side effects of Propecia may last for months to years, even after they stop taking the drug."

bron: http://gma.yahoo.com/men-propecias-...EzBHBzdGNhdANoZWFsdGgEcHQDc3RvcnlwYWdl;_ylv=3

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 22:10 ----------

waarschijnlijk geldt hetzelfde voor dutasteride
 
Ik heb vorige week op deze site http://medicineronline.net/ proscar (5mg fina) / 180stuks gekocht voor 155 dollar.. en het kwam gister netjes binnen zonder problemen ..
Site is beveiligd en je kan je pakket volgen via een trace als je wat meer betaald voor verzendkosten..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week op deze site [Link niet meer beschikbaar] proscar (5mg fina) / 180stuks gekocht voor 155 dollar.. en het kwam gister netjes binnen zonder problemen ..
Site is beveiligd en je kan je pakket volgen via een trace als je wat meer betaald voor verzendkosten..
Dan ben je belazerd aangezien ze amper wat kosten met een recept
 
Back
Naar boven