Fitness Seller

Sticky FAQ: haaruitval / kaalheid en Minoxidil, Finasteride of Dutasteride behandeling (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

harry hamlap

Cool Novice
Lid geworden
24 sep 2012
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
16%
Ik ben me hier ook een beetje in aan het verdiepen. Begin langzaam grotere inhammen te krijgen. Wat gebruiken jullie en wat werkt voor jullie?
Hoor veel over minoxidil

Born Dead

Novice
Lid geworden
10 mrt 2017
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
> 50%
De afgelopen 2 jaar had ik echt veel haar uitval elke dag en mijn staart werd echt steeds dunner kreeg ik te horen van mijn vrienden en familie.
Misschien kwam het van die antidepressieva/antipsychotica die ik toen gebruikte.Tot dat ik N-A-C N-Acetyl-L-Cysteine en week of 2 gebruikte
en ik tijdens het haren wassen niet meer de hele handen vol haren.

unkn0wn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
328
Lengte
1m87
Bump

Over de laatste jaren is mijn haarlijn wat teruggelopen lijkt het. Is nu een duidelijke widow's peak te zien zoals het heet.
Ik twijfel nog of het echt kaalheid is of meer een 'maturing hairline'. Mijn vader van mijn moeders kant had namelijk een zelfde haarlijn, maar dat werd
op gegeven moment nooit erger. Ik ben 24 by the way.

Hoe dan ook wil ik wel wat preventieve maatregelen nemen. Wil beginnen met minoxidil of nanoxidil. Verder zat ik te denken aan een andere DHT blocker in de vorm van een supplement. Of is dit weggegooid geld? Wat is aan te raden?

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Waardering
2.616
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Wie hier heeft positieve of negatieve ervaringen met pompoenpitolie om haaruitval te bestrijden? Mag ook in PM.

335ipower

Cool Novice
Lid geworden
6 sep 2018
Waardering
52
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
9%
Nizoral 2x per week je haar mee wassen

pascal deman

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
12 nov 2008
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Voor wie zelf finasteride lotion wil maken, ik heb hierover eens wat opzoekingswerk verricht; de wateroplosbaarheid is maar 12mg/ liter terwijl de oplosbaarheid in alcohol (ethanol) 2g/ liter is. Dus ga ik het volgende doen om een 0,1% lotion te maken; 10 tabletten van 5 mg ( finasteride EG kost 59,30 hier in België) verpulveren en oplossen in 50 ml ethanol. Bedoeling is dan 's ochtends & avonds met een spuitje 1 ml aan te brengen samen met de minoxidil 5% foam die ik heb. Dit zou volgens volgende studie ongeveer 30% betere resultaten moeten geven dan minoxidil alleen;

https://www.omicsonline.org/open-access/a-new-topical-formulation-of-minoxidil-and-finasteride-improves-hair-growth-in-men-with-androgenetic-alopecia-2155-9554.1000253.php?aid=38896

clawfinger

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Waardering
317
Lengte
1m68
Massa
74kg
Oké een bump, maar onlangs haarvezels gekocht en ben er redelijk tevreden over, vooral voor de kruin.

Trennyglenn

Cool Novice
Lid geworden
18 aug 2018
Waardering
8
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Voor wie zelf finasteride lotion wil maken, ik heb hierover eens wat opzoekingswerk verricht; de wateroplosbaarheid is maar 12mg/ liter terwijl de oplosbaarheid in alcohol (ethanol) 2g/ liter is. Dus ga ik het volgende doen om een 0,1% lotion te maken; 10 tabletten van 5 mg ( finasteride EG kost 59,30 hier in België) verpulveren en oplossen in 50 ml ethanol. Bedoeling is dan 's ochtends & avonds met een spuitje 1 ml aan te brengen samen met de minoxidil 5% foam die ik heb. Dit zou volgens volgende studie ongeveer 30% betere resultaten moeten geven dan minoxidil alleen;

https://www.omicsonline.org/open-access/a-new-topical-formulation-of-minoxidil-and-finasteride-improves-hair-growth-in-men-with-androgenetic-alopecia-2155-9554.1000253.php?aid=38896
En succes?

Bovenaan