Fitness Seller

Sticky FAQ: Haaruitval / Kaalheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar heb jij je Minoxidil besteld? Heb je dit via internet of kan het ook worden voorgeschreven door een huisarts?
Je hebt geen voorschrift nodig, deze heb ik: http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil_5_12_maanden er zijn vast nog wel andere shops, maar volgens mij is deze wel goedkoop.

Het nadeel van dit product is dat het op basis van alcohol is en je huid uitdroogt op de behandelde plaats waardoor je telkens met schilfertjes zit die je moet uitwassen / kammen. Ze hebben ook producten die dit probleem niet hebben maar die kosten ook meer.
 
minoxidil deed niks bij mij :( huid ging ook irriteren na een tijdje gebruik
 
Eerste 3 maanden doet het nauwelijks iets, hoe lang heb je gebruikt? Eerste resultaat dat je ziet zijn kleine donshaartjes. Maar niet alle kale plekken zijn nog te redden nee.

Als je last hebt van irritatie kan je Rogaine foam voor de gevoelige huid overwegen: http://minoxidil-bestellen.com/minoxidil/rogaine_foam_4_maanden

een jaar gebruikt tot m'n huid altijd rood zag, toen maar mee gestopt. had opzij al serieuze inhammen, op 2 jaar tijd is het dan bovenaan snel gaan uitdunnen. tot het te lelijk werd, toen maar alles afgeschoren. mss was ik te laat beginnen gebruiken. met minoxidil mag je ook niet stoppen of je bent de donsjes kwijt.

ben al een tijdje aan het uitkijken voor implantaat, maar durf niet echt de stap te zetten omdat ik het bij anderen eerst eens op langere termijn wil zien.
 
Ga nu Spectral DNC bestellen voor m'n kleine inhammen, benieuwd of het iets zal doen. Is wel vrij duur, 100€ voor 4 flesjes, maar ga er wel een hele tijd (min 8 maand) mee weg kunnen normaalgezien.

En zou me btw niet verwonderen als je vaak afwezig bent, in je hoofd zit, niet in het huidige moment leeft dat je daardoor vlugger kaal wordt. Testosteron fokt ook op, dus opgefokt, vlugger door het leven gaan = vlugger kaal? Is maar een gedachte btw, maar ken zo wat mensen die mijn leeftijd hebben en al grotendeels kaal zijn, en heb vaak iets van 'geen wonder dat je kaal bent, de manier hoe jij door het leven gaat..'.
 
Spectral DNC heb ik nog niet van gehoord.

Ik weet een ding haarverlies is zwaar frustrerend. Vind het ook raar dat je er op de ene dag op de andere er ineens mee te maken krijgt, denk dat het niet enkel DHT is gerelateerd, is maar een gedacht.

Heb op een forum ook al gelezen over cg210. Bij de ene persoon die het getest heeft werkt het precies wel, maar best nog wat afwachten tot er meerdere zijn.

Zou ergens wel willen beginnen met Rogaine, maar het enige wat me wat weerhoud is dat je het voor de rest van je leven moet aanbrengen.

Iemand trouwens ervaring met Revivogen?
 
een goeie tip....

terwijl ik zelf zware aga heb , en redelijk pro ben in hairloss
kan ik jullie een goeie raad geven : ru58841
ik maak met de k&b topical ru aan 7% op mijn kuren

1000mg susta in 2x 500mg , daarbij 50mg anavar met grapefruit
ik ben al 10 weken hiermee bezig , geen enkel haartje verlies ik , ik neem duta en smeer ru om de overvloed aan androgenen op te vangen , vergis je niet ook hoge testo tast je haar aan...

als er mensen vragen hebben , vraag maar gerust

ik ben van nw5 naar norwood 1,5 a 2 gegaan doormiddel van een mega-regime aan meds te gebruiken en reeds 2 ht's gedaan te hebben , gezien mijn hoge risk op verdere uitval smeer ik topische ru bij , gezien deze lokaal de androgene receptor blocked bij de haarfollikel , voor je spieren is het niet gevaarlijk gezien ru snel afbreekt in de bloedbaan... wel merk ik op dat mijn acne op mijn schouders verdwenen is sinds ik mijn ru verhoogde van 4% naar 7%...

ik heb in het verleden verschillende soorten ru getest , het remde haaruitval wel , maar de versie van the kane shop die domineerd echt tussen de soorten, dat is mijn ervaring en van andere gebruikers , dit gaf me de moed om weer aan het kuren te slaan, zonder haaruitval te triggeren , ik moet zelfs zeggen dat zelfs op kuren ik haartjes zie hergroeien voor de ht haarlijn en in de inhammen

ik wou dit toch effe melden , gezien een ht heel duur is, is voorkomen beter dan genezen...

er zijn paar supplyers die ik reeds getest heb , de enige goeie op productieprocedure en klantendienst (snelheid in levering, bij douaneproblemen nieuwe levering )
kan ik de kane shop aanraden...

alles is met spectro lab-getest en zuiver , levering was waanzinnig snel , 2 - 3 dagen en het was express gelevers aan de deur

dus jongens goeie tip bij haaruitval , zeker bij kuren , smeer ru

http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=7&threadid=101985&enterthread=y&STARTPAGE=8


http://www.baldtruthtalk.com/showthread.php?t=12391

bovenop is je haar gevoelig aan dht hormoon, de haarlijn/inhammen zijn ook gevoelig aan hoge testo
als je male patern baldness hebt

als er vragen zijn, kan je altijd hierop reageren op pm doen :cool:

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 23:49 ----------

heb hiervan een aparte topic aangemaakt , wat overzichtelijker zal zijn...
 
@wesley1982 als het niet werkt als minoxidil dan is het toch gewoon een DHT blocker en gaat je algemene DHT verlagen in het lichaam? Wat de bekende nadelen heeft van een laag tot onbestaande DHT in het lichaam... Had zelf nog niets gelezen over dat ru58841, maar voor zover ik weet zijn er twee manieren om haarverlies te bestrijden; minoxidil (plaatselijk effect) en/of hormonaal (hele lichaam). Dat hormonale doe ik niet vanwege het nadelige effect op DHT (wat bijv. je spierkracht vermindert en ook andere onprettige neveneffecten heeft). Dat acne minder wordt wil toch zeggen dat DHT over het hele lichaam verlaagt. Dus gewoon een alternatief voor finasteride?
 
Als het ook je acne vermindert op plaatsen waar het niet direct mee in contact komt suggereert dit, zoals T ook aangeeft, dat het systemisch ook invloed uitoefent en dus in de circulatie terechtkomt (en in effectieve hoeveelheden, immers vermindert het je acne). Gezien het een AR antagonist is is dit ook nadelig voor je gains.
 
@wesley1982 als het niet werkt als minoxidil dan is het toch gewoon een DHT blocker en gaat je algemene DHT verlagen in het lichaam? Wat de bekende nadelen heeft van een laag tot onbestaande DHT in het lichaam... Had zelf nog niets gelezen over dat ru58841, maar voor zover ik weet zijn er twee manieren om haarverlies te bestrijden; minoxidil (plaatselijk effect) en/of hormonaal (hele lichaam). Dat hormonale doe ik niet vanwege het nadelige effect op DHT (wat bijv. je spierkracht vermindert en ook andere onprettige neveneffecten heeft). Dat acne minder wordt wil toch zeggen dat DHT over het hele lichaam verlaagt. Dus gewoon een alternatief voor finasteride?

als het lokaal de androgene receptor in de haarwortel blokkeert (antagonist), heb je lokaal benefits van RU58841, en aangezien RU58841 binnen korte tijd degradeert, wanneer het in aanraking komt me P450 enzyme in het bloed, is het het vriendelijker voor je lichaam dan bijvoorbeeld oral finasteride, dat in het hele lichaam je DHT waarde tot 70% reduceert.

Zelf kreeg ik m niet meer omhoog bij het gebruik van finasteride, en begonnen me tepels gevoelig te worden, waardoor ik het helaas na een maand of 2 moest staken, met de naarste gevolgen van dien..

aangezien mijn haar toch belangrijker is dan spieren, had ik destijds besloten om maar te stoppen met kuren, maar sinds een half jaar zit ik weer volop aan de test, tren en winstrol, kuurtjes van 8-12 weken, en 2 keer ru58841 topical per dag (ik smeer het alleen op de inhammen en de kruin), hiermee lijken de haren langzaam, maar zeker ietsje op te dikken, vooral bij de kruin, wat geweldig is, en dat zelfs tijdens het kuren.

De bijwerkingen die ik ervaar van RU, is toch wat drogere huid, sebum productie lijkt totaal te stoppen, dus geen glimmend hoofd meer.


Betreft het bestellen, eerst was ik nog een beetje huiverig, maar aangezien shippinggurantee gegarandeerd werd, heb ik t maar aangedurfd. shiping van the kane shop naar NL duurde bij mij 4 dagen met TNT express btw. ik heb het geld overgemaakt btw, en voordat t bij hun aan kwam, werd me bestelling al verstuurd nadat ik een boekingsbewijs mailde :p..


Het kan dus toch, Haar + spieren :p, maar kostte helaas wat moeite om deze combo te vinden..


succes met jullie hairloss jongens. Denk goed na wat belangrijker voor je is, haar of spieren, of als je niet kiezen toch beide...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook voor de dood om men haar te verliezen.
Maar hoe weet je eigenlijk of je abnormaal haar aan het verliezen bent??

Ik heb niet zoals sommigen een rechte haarlijn op mijn hoofd maar een beetje inhammen, dit is bij mijn weten altijd zo geweest, ik denk niet dat dit abnormaal is toch?
Maar soms denk ik dat de inhammen groter worden.
 
Ik ben ook voor de dood om men haar te verliezen.
Maar hoe weet je eigenlijk of je abnormaal haar aan het verliezen bent??

Ik heb niet zoals sommigen een rechte haarlijn op mijn hoofd maar een beetje inhammen, dit is bij mijn weten altijd zo geweest, ik denk niet dat dit abnormaal is toch?
Maar soms denk ik dat de inhammen groter worden.

vergelijk eens fotos van nu en een paar jaar terug. Normaalgesproken als je echt haarverlies hebt, dan zie je duidelijk verschil per aantal weken/ maanden. dat he dunner wordt, de inhammen groter worden, etc.

RU58841 houdt dit goed tegen
 
vergelijk eens fotos van nu en een paar jaar terug. Normaalgesproken als je echt haarverlies hebt, dan zie je duidelijk verschil per aantal weken/ maanden. dat he dunner wordt, de inhammen groter worden, etc.

RU58841 houdt dit goed tegen

Afgaande op foto's van paar jaar geleden zie ik precies geen verschil.

Om nu al te beginnen met RU58841 is misschien wat te gek want ik denk niet dat ik 10 jaar geleden veel meer haar had.
Of kun je hiermee ook veel meer en of dikker haar krijgen dan ooit te voren?
 
hey Wesley, ik ben een beetje verbaast dat je weer durft te kuren lol..je moet nogal veel in ru geloven om te herbeginnen en vooral zo zwaar...hoeveel keer gebruik je de ru per dag ? zit je nog altijd aan 0.5mg duta ? en wat is je vooruitgang met die zware kuur van 2x500 test ?
 
als het lokaal de androgene receptor in de haarwortel blokkeert (antagonist), heb je lokaal benefits van RU58841, en aangezien RU58841 binnen korte tijd degradeert, wanneer het in aanraking komt me P450 enzyme in het bloed, is het het vriendelijker voor je lichaam dan bijvoorbeeld oral finasteride, dat in het hele lichaam je DHT waarde tot 70% reduceert.

Zelf kreeg ik m niet meer omhoog bij het gebruik van finasteride, en begonnen me tepels gevoelig te worden, waardoor ik het helaas na een maand of 2 moest staken, met de naarste gevolgen van dien..

aangezien mijn haar toch belangrijker is dan spieren, had ik destijds besloten om maar te stoppen met kuren, maar sinds een half jaar zit ik weer volop aan de test, tren en winstrol, kuurtjes van 8-12 weken, en 2 keer ru58841 topical per dag (ik smeer het alleen op de inhammen en de kruin), hiermee lijken de haren langzaam, maar zeker ietsje op te dikken, vooral bij de kruin, wat geweldig is, en dat zelfs tijdens het kuren.

De bijwerkingen die ik ervaar van RU, is toch wat drogere huid, sebum productie lijkt totaal te stoppen, dus geen glimmend hoofd meer.


Betreft het bestellen, eerst was ik nog een beetje huiverig, maar aangezien shippinggurantee gegarandeerd werd, heb ik t maar aangedurfd. shiping van the kane shop naar NL duurde bij mij 4 dagen met TNT express btw. ik heb het geld overgemaakt btw, en voordat t bij hun aan kwam, werd me bestelling al verstuurd nadat ik een boekingsbewijs mailde :p..


Het kan dus toch, Haar + spieren :p, maar kostte helaas wat moeite om deze combo te vinden..


succes met jullie hairloss jongens. Denk goed na wat belangrijker voor je is, haar of spieren, of als je niet kiezen toch beide...
Je zegt "als" heb je wetenschappelijk bewijs gevonden? Het klinkt wel erg interessant, de logische vraag is dan ook : als het echt beter is dan finasteride, waarom is het dan nog niet bekender en door meer mensen in gebruik?
 
Je zegt "als" heb je wetenschappelijk bewijs gevonden? Het klinkt wel erg interessant, de logische vraag is dan ook : als het echt beter is dan finasteride, waarom is het dan nog niet bekender en door meer mensen in gebruik?

Misschien commercieel nog niet interessant genoeg?

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 10:30 ----------

@Wesly: Waar bestel je dit? en hoe lang doe je erover? wat kost het?
 
Misschien commercieel nog niet interessant genoeg?

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 10:30 ----------

@Wesly: Waar bestel je dit? en hoe lang doe je erover? wat kost het?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Als dit echt zo goed werkt, kan je finasteride laten vallen. Scheelt een hoop gerommel met je hormonen:D
 
Misschien commercieel nog niet interessant genoeg?

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 10:30 ----------

@Wesly: Waar bestel je dit? en hoe lang doe je erover? wat kost het?

Denk dat je wel kan bestellen uit Nederland of Belgie.
Wel effe slikken als je de prijs ziet.:)

http://www.thekaneshop.com/index.php/anti-androgens/ru58841-165.html

CB-03-01 zou ook goed zijn, maar dat is nog duurder.

Er zijn nu wat mensen met tests bezig met een dermaroller en minoxidil, nadat er een paar mensen succes mee hadden.
 
Ik vroeg mij af of Minoxidil preventief gebruikt kan worden? Of moet je het pas gebruiken bij beginnende kaalheid?
 
Ik vroeg mij af of Minoxidil preventief gebruikt kan worden? Of moet je het pas gebruiken bij beginnende kaalheid?

Ik zou er mee wachten. Als je niet het gen hebt gekregen van je ouders om je haren te verliezen dan gebruik je het best niet. Probleem is, op het moment je het gebruikt worden die haren afhankelijk van minoxidil en eens je stopt vallen ze uit.

Effe update, op verschillende fora zijn er mensen die succes hebben met een dermaroller en minoxidil en hebben al wat haren kunnen hergroeien.
 
Back
Naar boven