MuscleMeat

Sticky FAQ: Haaruitval / Kaalheid

Bezoekers in dit topic

Hey mensen,

Ik heb even een vraagje, zijn er nog mensen die ervaring hebben met RU58841?
 
Hoe zit dit met mensen die haaruitval krijgen door chemo? Werken bepaalde middelen hier ook enigszins voor?
 
Hoe zit dit met mensen die haaruitval krijgen door chemo? Werken bepaalde middelen hier ook enigszins voor?
Nee, dat haar groeit ook weer terug.
soms zelfs in een andere kleur/haardikte
 
  • Like
Waarderingen: Brn
Nee, dat haar groeit ook weer terug.
soms zelfs in een andere kleur/haardikte
Gaat me om de tijd er tussen, zo’n 4 maanden minimaal
 
-
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een haartransplantatie en gebruik van AAS? Zullen deze ook uitvallen hierdoor?
Heb er geen ervaring mee maar denk het niet , aangezien deze uit een bepaalde streek worden gehaald, de reden waarom ze uit deze streek worden gehaald is omdat ze hier bijna niet uitvallen. Dus nee ik denk van niet maar kan het je niet met 100% zekerheid zeggen.
 
Ik geef geen bal om kaalheid. Wat me meer stoort is al dat extra lichaamshaar dat na mn 40 overal opduikt 😀
 
-
 
Laatst bewerkt:
Haha naja ieder ze ding, dat lichaamshaar kan je weghalen maar als een kale hannes rondlopen vind ik niks
Niet naar die sukkels luisteren, die zullen met haar ook wel lelijk zijn. Dan maakt het inderdaad niks uit.

Wat voor middelen gebruik je momenteel om haarverlies te voorkomen en eventuele schade te fixen?
 
Haha naja ieder ze ding, dat lichaamshaar kan je weghalen maar als een kale hannes rondlopen vind ik niks
Niks van aantrekken. Gewoon eens om de paar weken met de tondeuze erover en je bent het snel gewend en veel zelfzekerder. Scheelt ook wat tijd s'ochtends en na het douchen. Als het genetisch is zul je er toch altijd tegen moeten blijven vechten.
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Niks van aantrekken. Gewoon eens om de paar weken met de tondeuze erover en je bent het snel gewend en veel zelfzekerder. Scheelt ook wat tijd s'ochtends en na het douchen. Als het genetisch is zul je er toch altijd tegen moeten blijven vechten.
Dat jij nog lelijker wilt zijn moet jezelf weten. Sommige mensen willen geen zelfmoordneigingen krijgen nadat ze zichzelf voor een paar seconden in de spiegel hebben bekeken.

Nog niks geen middelen, finasteride enz wel over gelezen maar las ook dat je er impotent van kon worden dus dit valt al af.

Jij nog aanraders? Cruise atm op 250mg test e
Is ook een beetje afhankelijk hoe erg jouw case is. Was je al kalend voordat je met steroids begon etc? Op basis daarvan zou ik gaan kijken welke van de onderstaande middelen je kunt gebruiken. Ik heb ze gerangschikt op effectiviteit.

1. Dutasteride
2. Finasteride
3. Minoxidil
3. ketoconazole shampoo(2%)

Ikzelf heb het niet heel erg en kan gelukkig wegkomen met alleen keto shampoo. Ik heb één keer finasteride geprobeerd, maar had het idee dat dit lichtelijk invloed had op mijn libido. Dat wilt niet zeggen dat dat bij iedereen het geval is, want die kans is volgens de bijsluiter en studies niet groot dacht ik.

Je kunt ook topical finanstride maken. In dat geval krijg je dus geen shitty effecten als je het oraal inneemt. Onderstaande link legt uit hoe je dit moet doen.

 
Haha naja ieder ze ding, dat lichaamshaar kan je weghalen maar als een kale hannes rondlopen vind ik niks
Waarom niet? met een beetje spieren ben je Jason Statham of ben je liever een Zac Efron?
 
Microneedling toevoegen, werkt op zichzelf maar werkt ook goed in combinatie met de andere stoffen. Overigens niet direct na het microneedlen finasteride of minoxidil aanbrengen, want dan neem je alsnog teveel op.
 
Dat jij nog lelijker wilt zijn moet jezelf weten. Sommige mensen willen geen zelfmoordneigingen krijgen nadat ze zichzelf voor een paar seconden in de spiegel hebben bekeken.


Is ook een beetje afhankelijk hoe erg jouw case is. Was je al kalend voordat je met steroids begon etc? Op basis daarvan zou ik gaan kijken welke van de onderstaande middelen je kunt gebruiken. Ik heb ze gerangschikt op effectiviteit.

1. Dutasteride
2. Finasteride
3. Minoxidil
3. ketoconazole shampoo(2%)

Ikzelf heb het niet heel erg en kan gelukkig wegkomen met alleen keto shampoo. Ik heb één keer finasteride geprobeerd, maar had het idee dat dit lichtelijk invloed had op mijn libido. Dat wilt niet zeggen dat dat bij iedereen het geval is, want die kans is volgens de bijsluiter en studies niet groot dacht ik.

Je kunt ook topical finanstride maken. In dat geval krijg je dus geen shitty effecten als je het oraal inneemt. Onderstaande link legt uit hoe je dit moet doen.

Haha,dude ik kijk elke dag tevreden in de spiegel hoor. Beter dan alle dagen naar je verdwijnende haarlijn kijken en denken aan welke zooi je er moet indoen om het te behouden. Life is good zonder die complexen 😉
 
-
 
Laatst bewerkt:
Thanks bro ga me er even in verdiepen!

Liever een gespierde Zac efron, je moet er ook het hoofd voor hebben he om kaal te zijn. Niet iedereen heeft een jason statham hoofd. + zoals ik zei heb ik een tijdje gemillimeterd maar vind dit gewoon minder mooi.

Zoals ik zei heb ik al gemillimeterd gehad. Dit is gewoon minder mooi. Misschien een complex of ijdel. Noem het zoals je wil lol
Ik ben 20 en heb al inhammen , heb Het al 2 jaar gemillimeterd maar heb wel een baard. dat maakt het ook dat ik geen gepelde pinda ben , wat ik overigens wel echt lelijk vindt 😂

als je er geen hoofd voor hebt begrijp ik het zeker , dan is accepteren simpelweg een stuk moeilijker.
 
Back
Naar boven