XXL Nutrition

Sticky FAQ: Haaruitval / Kaalheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Of het waar is weet ik niet, maar laat ons hopen. Shiseido maakt gebruik van de techniek om DP cellen te klonen en te injecteren in de kaal wordende scalp. Het geen ik vorig jaar al over bezig was. http://globalcosmeticsnews.com/asia...found-a-cure-for-baldness-available-from-2018 Ook is Kythera bezig om een medicijn op de markt te brengen om PGD2 levels te verlagen (Hetgeen wat verhoogd is in de scalp van kalende mannen en wat zorgt dat haar niet kan volgroeien). http://files.shareholder.com/downlo...BD5-9DFD765BFA2E/KYTHERA Investor Deck 9FEB15

Vraag me af hoeveel zoiets gaat kosten
 
Een paar duizend euro veronderstel ik, net zoals een haartransplantatie.

Maar wie weet door PGD2 te verlagen en PGE2 te verhogen kunnen we mss ook al haarverlies stoppen en zelfs terug haar laten groeien.

Ben nu bezig om PGD2 te verlagen en binnenkort krijg kan ik mijn PGE2 verhogen. En wie weet ben ik dan van mijn probleem verlost .
 
Een paar duizend euro veronderstel ik, net zoals een haartransplantatie. Maar wie weet door PGD2 te verlagen en PGE2 te verhogen kunnen we mss ook al haarverlies stoppen en zelfs terug haar laten groeien. Ben nu bezig om PGD2 te verlagen en binnenkort krijg kan ik mijn PGE2 verhogen. En wie weet ben ik dan van mijn probleem verlost .

Heb je een link over dat pGD2 en hoe het haarverlies stopt?
 
Heb je een link over dat pGD2 en hoe het haarverlies stopt?

In die tweede link dat ik gepost heb vind je het terug. Deze dus:
http://files.shareholder.com/downlo...BD5-9DFD765BFA2E/KYTHERA Investor Deck 9FEB15

After screening 250 genes implicated in hair loss they concluded that the one responsible for levels of PGD2 played “the major role”. In 17 men with hair loss, PGD2 levels were found to be three times higher in bald spots than in hairy areas.

When the original study was published in the journal Science Translational Medicine in March, George Cotsarelis, head of dermatology at Pennsylvania University, noted: “We really do think if you remove the inhibition [caused by PGD2}, you get longer hair.”

If PGD2 does prove to be the culprit, there may be two further reasons to celebrate:

1.The finding may provide an answer to not only stopping hair loss, but enabling bald men to regrow full heads of hair

2. Drugs are already available that reduce PGD2 levels; the presence of those treatments should help accelerate the time it takes to appear in a chemist near you
 
Ik ken persoonlijk iemand die dat doet in belgië haar implanten. Heel betrouwbare doc.
 
Hier is de prijslijst:
*1000 grafts : 3500 euros
*1500 grafts : 4500 euros
*2000 grafts : 5500 euros
*2500 grafts : 6500 euros
*3000 grafts : 7500 euros

Deze behandeling houd in dat er haartjes ingeplant worden en die haarzakjes worden dan opnieuw geactiveerd. Dus permanent. Hij kan je meer informatie geven dan ik.

Hangt dus af hoeveel zone er moet bijgeplakt worden hoeveel het kost. ('geplakt') Als je interesse hebt stuur me even een pm en dan vraag ik of hij contact met je opnemen wilt en je verder informeert.
 
Laatst bewerkt:
Hier paar foto's van een patient die 1600 heeft laten steken en 7 maanden later het resultaat.

How does a hair transplant work?
The FUE (Follicular Unit Extraction) hair transplant technique involves surgically picking permanent hair follicles from the donor area found at the back of the head and sides that are genetically programmed to grow for the rest of your life. This hair is then placed into the thin and balding area of the scalp.
An older technique is called the strip method (FUT) where a strip of hair is removed from the scalp and placed into the balding area. This leaves a linear scar in the donor area which is visible when the hair is trimmed short.
Why is FUE better?
With this modern technique, the skin is punctured with a hollow needle, which will be from 0.75 mm to 0.9 mm depending on the thickness of the hair. Unlike the older strip method, no scars remain at the back after the procedure, even when the hair is shaved so close that the naked eye can see the scalp. Take a look at thepatient photos on this website to see some close-ups.
What is a graft?
Hairs on your head are naturally assembled into groups of two to six hairs. Using delicate instruments, these groups of hair follicles are taken in their entirety and grafted into the balding areas. 1000 grafts can represent about 2000 to 2500 hairs. We calculate our prices based on the number of grafts that Dr De Reys extracts, not on the number of hairs.

01-Hair-Transplant-Doctor-Patient-2-PreOp-Front.jpg


02-Hair-Transplant-Doctor-Patient-2-PreOp-Right.jpg


04-Hair-Transplant-Doctor-Patient-2-PostOp-Front.jpg


05-Hair-Transplant-Doctor-Patient-2-Seven-Months-Right.jpg


06-Hair-Transplant-Doctor-Patient-2-Seven-Months-Front.jpg
 
In turkije heb je het goedkoper en hun zijn meer ervaren
 
In turkije heb je het goedkoper en hun zijn meer ervaren
In turkije heb je de garantie dat je nog eens terug mag als het niet goed gedaan is en je nogs extra kosten hebt. Trouwens in turkije moet je hotel en vlucht boeken en kom je alsnog duurder uit omdat je ook je verlof er aan moet uitgeven.


En meer ervaren.... daar twijfel ik sterk aan. Dr.De reys biedt kwaliteit en doet niet aan bandwerk.
 
Ben er al jaren uit maar accepteer of neem een hoed aka pet das het beste "middel"
haaruitval onstaat tussen de oren ja er is géén wekker die afloopt van nu uitvallen
de mens is een individu dus bij ieder anders ook de verandering kaalheid ja het is
erfelijk maar er gebeurd vaak iets waarna het uitvalt hmm stoppen is vaak al een
wonder terwijl de meeste "middelen" dit niet doen als het tussen de oren fout zit!
Ja implantatie of herverdeling werkt maar niet voor een ieder en niet voor altijd dus
pas op het loopt vaker mis dan dan het goed blijft door de jaren ik adviseer met mijn
ervaring het pas te doen als je bent uitgekaald verder best is grijs haar dan donker, blond:eyebrow:
Vanwege Turkije ga dan naar Thailand voor prijs kwaliteit verder fan van Hasselt in Belgiek....
 
Fijn dat je dit allemaal hebt gedaan @Uncle Outlaw. Maar voor mij is een HTT echt wel last resort.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb iemand gekend die haar had laten implanteren maar eerlijk gezegd zag ik maanden later niet veel verschil. Ik vond het echt de moeite niet. Kan je beter je haar goed kort laten knippen of kaal scheren.
 
Ik heb iemand gekend die haar had laten implanteren maar eerlijk gezegd zag ik maanden later niet veel verschil. Ik vond het echt de moeite niet. Kan je beter je haar goed kort laten knippen of kaal scheren.
Heef helemaal te maken met de techniek... en waar jouw kennis dus heenging was een kluns. En volgens mij zijn die haarimplantaten van C-kwaliteit geweest.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Joe Weider was in de USA het grote voorbeeld voor vele kale(n)de om in de OPstoel te stappen zie nog steeds de advertentie met de
behandelende arts in zijn fitness blad ja het mes sneed toen daadwerkelijk aan twee kanten tja in NL pakte Dicky ooit 2 ton voor zijn ht!
 
Ik dacht zelf atijd dat niets haar kon laten groeien, dat het een kwakzalver ding was en nep was, maar ik moet zeggen, het werkt best wel; als je het een beetje lang gebruikt en niet te laat begint (kaal= dus ook vaak kaal)
ik had het eerst ergens gelezen op https://geneeshetzelf.nl/haargroei/ maar toen ik het hier ook zag ging ik het maar ook proberen.

Oftewel: werkt dus wel; duurt wel even ;)
 
Back
Naar boven