AndroidHealthClinic

Sticky FAQ Rippetoe in Nederlands (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je zal dan inderdaad wat meer kunnen tillen, maar eens je het extra vet terug hebt weggewerkt ben je terug waar je was.
Het is natuurlijk een keuze die je maakt en het zal voor iedereen anders zijn, maar ik geef de voorkeur aan een meer constante eetgewoonte i.p.v. een bulk met een overvloed aan kcaloriën.
Ik vind het nogal misleidend voor beginners omdat die dan in de meeste gevallen gewoon te veel zullen eten.
 
Je zal dan inderdaad wat meer kunnen tillen, maar eens je het extra vet terug hebt weggewerkt ben je terug waar je was.
Het is natuurlijk een keuze die je maakt en het zal voor iedereen anders zijn, maar ik geef de voorkeur aan een meer constante eetgewoonte i.p.v. een bulk met een overvloed aan kcaloriën.
Ik vind het nogal misleidend voor beginners omdat die dan in de meeste gevallen gewoon te veel zullen eten.

Meer eten en meer vet betekent meer tillen? Vreemde redenering al zit er wel een kleine kern van waarheid in verborgen. Nogmaals het aantal kcal dat je tot je moet nemen is afhankelijk van je behoefte.
 
Slechts een klein verschil in gewicht tillen, maar dat houd sommigen niet tegen om te veel te gaan bulken.
Aantal kcal is inderdaad afhankelijk van behoefte, maar 4000 is voor de meeste mensen te veel.
 
Back
Naar boven