XXL Nutrition

Serie: Fargo

Bezoekers in dit topic

Ik vind het echt een vette serie.

Ep 9 was echt bruut, en wat een dom wijf die vrouw van Lester hahaha. En het stijgt hem aardig hoog in zijn bol, en dat komt hem duur te staan.
 
wat is die moordenaar dude (naam kwijt) toch een ****ing eikel :roflol: kleine kinderen tering bang maken, dat ene ventje erbij naaien dat ie in de benzinetank pist
 
Nog één afl. en dan is het weer voorbij met de serie :(.
 
is dr maar 1 seizoen?

In ieder geval wel met de huidige cast. Er zijn wat vage verhalen over een mogelijke 2de seizoen maar dan met een nieuw verhaal en nieuwe karakters.
 
is nog helemaal niks bevestigd over een 2e seizoen.
 
wat is die moordenaar dude (naam kwijt) toch een ****ing eikel :roflol: kleine kinderen tering bang maken, dat ene ventje erbij naaien dat ie in de benzinetank pist

Das Lorn Malvo.
 
Ben ook begonnen met kijken, is dat netflix yoch nog ergens goed voor
 
Godver...de show is ten einde...wat nu...
Iedereen dood...komt er dan nog wel een vervolg????? Ik vind Lester echt wel een baasje trouwens hoor hahha.
Lorne Malvo sowieso opperbaas, maar dat was tie al. Lester gaat van kneusje naar bad-ass running away from cops and shittt, shytttt.
 
het wordt een serie net als true detective ,elk seizoen een ander verhaal.
 
gave laatste episode.. toch vraag ik me nog 1 ding af..

waarom doe die man (de killer) het?
 
Ik heb de serie nu ook volledig gezien!
Ik moet wel eerlijk zeggen het duurde lang eer het mij kon boeien...
elke episode is gewoon beter en beter!
Er is zeker over nagedacht , er zit humor in en dergelijke!
Ook blij met het einde, hopelijk melken ze dit niet uit!
De sfeer is ook heel sterk alsook de soundtrack past perfect!
 
gave laatste episode.. toch vraag ik me nog 1 ding af..

waarom doe die man (de killer) het?

denk dat ie lester een losertje vond, of thrill of the hunt. En de rest is gewoon een logisch gevolg omdat daarna slaafjes van die ene dude achter m aankwamen. Plus dat ie een miljoen rook.
 
Geniale serie. Billy bob is badass.
 
Back
Naar boven