XXL Nutrition

Serie: Fargo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste serie ooit.
 
Aan begonnen, eerste drie afleveringen erop zitten.
 
Binnenkort begint seizoen 2 boys, ben benieuwd :D
 
De promo voor seizoen 2 is gister uitgekomen:
http://www.youtube.com/watch?v=lO-4xWV_4c4

Ik kijk de serie niet, maar wel fan van Billy Bob. Misschien toch maar eens binnenhengelen.
Dikke cast trouwens als ik iMDB zo eventjes bekijk
 
Billy Bob en Lester weer van de partij?

De promo voor seizoen 2 is gister uitgekomen:
http://www.youtube.com/watch?v=lO-4xWV_4c4

Ik kijk de serie niet, maar wel fan van Billy Bob. Misschien toch maar eens binnenhengelen.
Dikke cast trouwens als ik iMDB zo eventjes bekijk

Het is een anthologie, dus elk seizoen krijg een nieuw verhaal en nieuwe personages, net als True Detective.

Zie trouwens dat seizoen 2 zich in de 70s afspeelt, interesting :)
 
Heeft seizoen 2 ook nog een link met de film Fargo zoals seizoen 1 dat had?
 
*Edit*

Het heeft toch wel een link. In S1 wordt een aantal keer door de oude garde politieagenten verteld over een bizarre zaak in '79 waarbij de lichamen zich opstapelden op beestachtige manier, er wordt ook getwijfeld of de dader niet een hem maar een "het" zou zijn, wsl deed Lou Solverson Lorne Malvo ook aan die zaak denken, omdat hij het hem ook verteld in zijn restaurant. In Sioux Falls speelt het zich af. Klinkt goed. Hier gaat S2 dus over.

Komt wel pas in Oktober, even geduld nog :)
 
Laatst bewerkt:
Herinner me dat ik seizoen 1 echt heel vet vond, seizoen twee is net begonnen maar vond er echt geen zak aan de eerste aflevering. Nog meer mensen die deze serie kijken?
 
Ik heb toevallig de afgelopen weken seizoen 1 gekeken ik weet dat seizoen 2 deze week is begonnen. Ik vond seizoen echt super. Billy Bob Thorton was echt geweldig.
Ik weet dat seizoen 2 zich afspeelt voor seizoen 1 in en dat het over een zaak (Sioux Falls) gaat die een keer eerder is genoemd in seizoen 1 van Fargo.

De recensies op internet zijn op dit moment vrij goed en de score op iMDB is ook vrij hoog. Ik ga dadelijk episode 1 kijken denk ik.
 
Ep1 is al badass!
 
Wat vinden jullie tot nu toe van dit seizoen? Ik vind em zeer nice, een vleugje Godfather heeft het :D
 
Eens! Aflevering 5 vond ik echt super. Gebeurde wel veel opeens maar vond ik niet erg. Benieuwd naar episode 6.
 
Vette serie, ook meer actie dan in het eerste seizoen. Beide seizoenen een goed verhaal :)
 
Die advocaat was wel geniaal in ep 6. :D:D
 
Ben benieuwd of Dodd dood is, echt heerlijk dat dit seizoen compleet anders is dan S2, heeft True Detective voor mij echt overtroffen, waarvan S2 een flop was.
 
Back
Naar boven