1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

fasehoek

Discussie in 'Wetenschap' gestart door guerilla, 19 mei 2017.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. guerilla

guerilla Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    72kg
    hallo,

ben benieuwd hoeveel mensen weten wat hun fasehoek is.
    ik ben naar een dieetist gegaan en me laten meten enzo en mijn fasehoek is 7.2.
    alles onder de 5 is blijkbaar goed.
    nu ben ik benieuwd als een van onze grote bodybuilder monsters weet wat hun fasehoek is?

ter informatie,fasehoek betekent hoe goed je spiercellen gevoed zijn.
    ik ben niet erg groot , beetje meer dan de normale

op google was weinig materiaal te vinden,daarmee

2. ameth

ameth Cool Novice

Leuk Bevonden:
    35
    Geslacht:
    Man
    Fasehoek, ik hoor het voor eerst, althans in de context van voeding en spiercellen, kun je er wat meer over vertellen?
    Hoe wordt bv deze fasehoek gemeten door de diëtist?

3. guerilla

guerilla Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    72kg
    hetzelfde als een weegschaal wat vet en spiermassa meet behalve dat het duizenden euros kost

Deel Deze Pagina