MuscleMeat

(Fashion-) modellen verenig U! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als fashionmodel wordt een ranke fysiek van je verwacht.
Ik zou nog wat beter rondkijken daar dan, want die wereld begint juist weer een beetje bij te trekken naar minder pro-ana doelstellingen. Dan bedoel ik niet eens plus size models, maar ook de neiging om wat gezonder ogende meisjes te stimuleren.
 
Als je niet wilt leven op een blaadje sla, maar toch het "supermooie plankfiguur" wilt krijgen zul je meer moeten verbranden dan je binnenkrijgt!! Heel simpel, so cardio is your friend + kt met veel herhalingen

Dank je wel Naomi, maar dat doe ik al.

Er staan genoeg tips om een goed eetschema op te stellen hier op het forum...

Ik heb al een eetschema, zal het van de week even posten.


Als je nog maar een maand hebt zal verantwoord afvallen er waarschijnlijk niet inzitten, tenminste ligt aan het aantal kgs wat er nog af moet.

Zei ik een maand? Ik ben eerder een maand te laat :) Morgen werk ik natuurlijk weer en niet pas over een maand. Snap je?
..

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 21:04 ----------

Ik zou nog wat beter rondkijken daar dan, want die wereld begint juist weer een beetje bij te trekken naar minder pro-ana doelstellingen. Dan bedoel ik niet eens plus size models, maar ook de neiging om wat gezonder ogende meisjes te stimuleren.

Denk jij dat die meisjes meteen een maat 38 hebben?
 
Dit is beter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt voor jullie privéberichten. Ik kan er op één of andere manier niet op antwoorden. Het zou heel grappig zijn om de berichten met jullie te delen, want ik viel van mijn stoel van het lachen. Maar goed, uit respect voor de privacy van de afzenders zal ik dat maar niet doen.

Ik blijf afwachten, er worden vanzelf reply's gepost die ertoe doen.
 
Je moet 15 posts hebben wil je kunnen PM-en.
 
Bedankt voor jullie privéberichten. Ik kan er op één of andere manier niet op antwoorden. Het zou heel grappig zijn om de berichten met jullie te delen, want ik viel van mijn stoel van het lachen. Maar goed, uit respect voor de privacy van de afzenders zal ik dat maar niet doen.

Ik blijf afwachten, er worden vanzelf reply's gepost die ertoe doen.

Ik doe een wilde gok, en zeg: die gaan niet komen.
 
Je uit je frustatie in het verkeerde gebied, hier kom je als vrouw om twee redenen:
1. Echte krachttraining, vrouwen die echt groot en buff willen worden
2. Vrouwen die willen afvallen, dit gaat gepaard met een gezond eetschema en genoeg beweging.
Je moet je frustratie's juist bij jezelf uiten of bij je werkgever. Uit de elite van de modewereld is nog steeds een anti-vet wet aanwezig. Toch zijn er ook vrouwen die net iets meer vet hebben dan modellen zoals laura prepon (that 70's show), en katy perry. Ze zitten net op het randje van te dun, maar zijn toch nog gezond (waarschijnlijk net iets te dun). De elite van de modewereld wil dat je er uit gaat zien als victoria beckham of keira knightley.

Als je het extreme wilt opzoeken qua afvallen heb je drie a vier optie's:
1. Liposuctie, alhoewel ik betwijfelen of ze, waarschijnlijk in jouw geval (hoeveel wil je af vallen, 2kg?) zullen ze je weigeren.
2. Jezelf verhongeren door anorexia te ontwikkelen en hopen dat het je niet dood maakt.
3. Alleen maar complexe dingen eten om het daarna weer uit te kotsen.
4. Geen zout meer eten, echt alle vormen van watervasthoudende producten laten liggen, daarnaast 3 uur per dag de sauna in. En elke ochtend zonder ontbijt te hebben gegeten een uur lang lopen. Je valt er wel vanaf maar je krijgt er geen spieren van, misschien een wat strakkere kont dus dat is ook niet goed want uit jou eerste post lijkt me dit jou ideaalfiguur: O
/l\
/\

Als laatste snap ik niet zo goed wat je nou wilt. Wil je nou zo dun zijn als een model zonder er voor te hoeven werken ofzo? Dat gaat niet, waarschijnlijk snakt elk model altijd naar een snicker of ander eten. Zo'n laag vetpercentage is niet goed voor een vrouw, daarbij treden ook complicaties bij op, zoals trillen en flauwvallen. Als je er uit wil zien als een skinny model moet je ook eten als een skinny model.
 
Denk jij dat die meisjes meteen een maat 38 hebben?
Nee juist eerder precies het gezonde slanke gespierde wat je in je opening post beschrijft dat niet in de maat-0 kleding past. Daar is meer dan genoeg vraag naar, dus het klinkt gewoon alsof je verder moet zoeken naar gezondere werkgevers in je vakgebied die wel mee met de tijd gaan.
 
De opstelling van sommigen valt me tegen. Dat ik hier kom betekent dat ik gezond wil afvallen (anders had ik wel op een anaforum gezeten) en omdat hier veel kennis van voeding en bewegen ligt. Maar als hier zo defensief wordt gereageerd, kan ik uiteindelijk doen besluiten toch een anaforum op te zoeken, omdat ik hier toch niet word gehoord. En dan is het einde zoek. Als je niet wilt helpen, reageer dan gewoon niet. Daarnaast: sommigen moeten echt even beter lezen.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 11:13 ----------

Je uit je frustatie in het verkeerde gebied, hier kom je als vrouw om twee redenen:

2. Vrouwen die willen afvallen, dit gaat gepaard met een gezond eetschema en genoeg beweging.

Kijk aan, zit ik hier dus tóch goed!

Als je het extreme wilt opzoeken qua afvallen ...


Wie heeft het hier over het extreme opzoeken? Die opties die je noemt zijn totaal niet nodig!
 
De opstelling van sommigen valt me tegen. Dat ik hier kom betekent dat ik gezond wil afvallen (anders had ik wel op een anaforum gezeten) en omdat hier veel kennis van voeding en bewegen ligt. Maar als hier zo defensief wordt gereageerd, kan ik uiteindelijk doen besluiten toch een anaforum op te zoeken, omdat ik hier toch niet word gehoord. En dan is het einde zoek. Als je niet wilt helpen, reageer dan gewoon niet. Daarnaast: sommigen moeten echt even beter lezen.

Bereken je onderhoud, ga daar 20% onder zitten aan kcal, stel een goed voedingsschema met de juiste E/K/V verhoudingen op of post je bestaande schema hier. Dan kun je tips krijgen...

Verder kunnen we je niet veel verder helpen denk ik als je geen schema's post. Het principe om gezond af te vallen blijft hetzelfde meer verbranden dan er binnenkomt=afvallen. Daar kun je verder geen tips over verwachten lijkt me.
 
Wat een verwarrende openingspost. Lijkt alsof het vol emotie is geschreven, en daardoor zo warrig is geworden.

Hoe dan ook; testosteron van vrouwen is zeer laag. Al zou je spiermassa willen opbouwen, dan gaat daar jaren van geduld/training/voeding overheen. Daar bang voor zijn is net zo gegrond als bang zijn voor de boogeyman.
 
Hoe dan ook; testosteron van vrouwen is zeer laag. Al zou je spiermassa willen opbouwen, dan gaat daar jaren van geduld/training/voeding overheen. Daar bang voor zijn is net zo gegrond als bang zijn voor de boogeyman.
Ja dat zegt men Patricia, maar ik ken genoeg modellen die met een kundig trainer zijn gaan trainen met als doel strakker worden, vet verliezen en vooral: cm's verliezen en toch kwamen daar de biceps/glutus/.. tevoorschijn. BF werd lager, maar de cm's namen wel toe, zo ook de spiermassa. Ondanks veel herhalingen en afgepaste voeding. Dus heel ongegrond is het niet.
 
Wat een verwarrende openingspost. Lijkt alsof het vol emotie is geschreven, en daardoor zo warrig is geworden.

Hoe dan ook; testosteron van vrouwen is zeer laag. Al zou je spiermassa willen opbouwen, dan gaat daar jaren van geduld/training/voeding overheen. Daar bang voor zijn is net zo gegrond als bang zijn voor de boogeyman.
+3

@ts weet eigenlijk niet goed, wat je mening is aan de hand van je openings post...!

nietemin in het jou keuze om het modellen wereldje in te stappen, zolang jij t maar doet voor je eigen... en niet vanwegen een allang vergeten en vergruisd, maar helaas nog niet verdwenen schoonheidsideaal!
succes iig, wat je standpunt dan ook was!!!:)
 
Even voor de duidelijkheid: dit topic draait niet enkel om mij hoor ... ik heb dit topic ook niet geopend voor kritiek op mijn eetschema, maar snap dat het een bepaald inzicht kan geven. Daarom post ik hem.

Ik heb een schema laten opstellen, E/K/V moet ik even voor gaan zitten om te berekenen, maar het komt neer op dagelijks 6 volk. boterhammen, 100 gr rijst, 2 eiwitshakes, 500 gr kwark, 100 gr vis/kip/mager vlees, 250 gr groenten, 1 stuk fruit, glas tomatengroentesap en op brood kip (soms voor het trainen appelstroop).

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 11:42 ----------

+3

@ts weet eigenlijk niet goed, wat je mening is aan de hand van je openings post...!

Mijn mening? Waarover?

nietemin in het jou keuze om het modellen wereldje in te stappen, zolang jij t maar doet voor je eigen...

Daar zit ik al lang en breed :p in (en verdienstelijk ook, anders had ik natuurlijk allang wat anders gedaan he ..), maar ben geen 16 meer, dus het wordt nu een beetje lastiger om 16-jarige billen te behouden.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 11:43 ----------

Zo, en nu ga ik even even trainen. Met gewichten ja. Nee, niet alleen maar 2 uur op de loopband staan en ja, ik heb goed ontbeten.
 
Ja dat zegt men Patricia, maar ik ken genoeg modellen die met een kundig trainer zijn gaan trainen met als doel strakker worden, vet verliezen en vooral: cm's verliezen en toch kwamen daar de biceps/glutus/.. tevoorschijn. BF werd lager, maar de cm's namen wel toe, zo ook de spiermassa. Ondanks veel herhalingen en afgepaste voeding. Dus heel ongegrond is het niet.
Bedoel je niet dat het lijkt alsof de cm's erbij zijn gekomen?
Doordat je daalt in vetpercentage, krijg je meer definitie. Daardoor lijk je gespierder, terwijl je spieren gewoon verstopt waren onder het vet.

Als ze wel echt zijn aangekomen zijn in spiermassa daardoor, is de kans erg groot dat ze daarvoor een crashdieet hebben gehad. Dat maakt je lichaam erg anabool, waardoor ze makkelijker spiermassa opbouwen.
 
Wil je nu zeggen dat je het liefst het fysiek van een 16 jarige hebt?
 
Ik heb dit topic bekeken toen het gepost werd, heb een reactie getypt en dan weer weg gedaan. Nu bekijk ik het nog eens en zou ik toch wel "my 2 cents" willen bijdragen. Niet dat het wat uitmaakt, maar ik ben voorlopig nog 15 min te lui om te beginnen koken (wilde rijst, met vette vis en spinazie uit de tuin mocht het iemand interesseren en melk om te drinken :p)


Eigenlijk vind ik de maatstaf voor vrouwen die hier boven komt te liggen walgelijk in de echte betekenis van het woord. Daarmee bedoel ik jou niet, Lotti. Het is betreurenswaardig dat in de modewereld nog steeds de eis bestaat dat modellen zo onrealistisch mager zijn.

Ik zou het uiterlijk van al die modellen persoonlijk beschrijven als androgyn; of misschien nog iets duidelijker alsof men het lichaam genomen heeft van een slungel van 14-15 die net beginnen puberen is - lange benen, lange armen en men de heupen een heel klein beetje heeft verbreed en een stel kleine borstjes heeft opgezet. Dat samen met een egaal (ik zeg niet knap) kopje en heel veel make up maakt een model.

Misschien komt dit doordat de meeste modemakers homocoïtusuele mannen zijn, die kost wat kost terug willen keren naar hun eerste coïtusuele ontwaken - maar dat drijft de amateurpsychologie wat te ver. Het meest treffende voorbeeld hiervan is dit fashion model:

andrej-pejic-by-armin-morbach2.jpg


Meet Andrej Peijic; inderdaad Andrej; het feit dat je als man (of toch bezitter van mannelijke geslachtsorganen) kunt doorgaan als een topmodel staaft toch het voorgaande.

Ik vind het een vreemde evolutie: modellen dienen als ultieme reclamemedium om kleren/schoenen/etc aan de man te brengen; een model dient om mensen ertoe aan te zetten om dingen te kopen. Om een vrouw uit het publiek te doen zeggen: "oh kijk, hoe mooi de kont van dat meisje uitkomt in die broek; dat wil ik ook" Maar die modellen op de catwalk hebben helemaal geen kont/borsten/secundaire geslachtskenmerken van een vrouw? Volgens mij is de enige reden waarom de modesector nog steeds zo dominant is het culturele snobisme wat erbij is gaan horen door de jaren heen. Doordat nu geen enkel lid van deze subcultuur wil of kan buiten de boot vallen; blijven we verder evolueren naar een maatschappelijke trend waar het allemaal extremer moet, waar mager/magerder/magerst de norm is. (al gaan er nu ook stemmen op om in de andere richting te gaan)

Ik vind het jammer dat meisjes en jonge vrouwen in deze wereld gezogen worden omdat hen dit beeld nog steeds wordt opgedrongen, deze thread is daar een uitwas van. Voor mij is het absurd dat een meisje gespierde benen wil opofferen om een aantal cm te verliezen, m.a.w. het kan ze niet schelen dat ze "skinny fat" is, zolang het maar skinny is of "Het kan me niet schelen dat ik ongezond ben, zolang ik maar aan een bepaald maatschappijbeeld voldoe" Dit is verkeerd.

http://www.youtube.com/watch?v=P7ZUFs04C6I

just the 2 cents of this clown
 
Die foto zegt alles
 
Daar zit ik al lang en breed :p in (en verdienstelijk ook, anders had ik natuurlijk allang wat anders gedaan he ..), maar ben geen 16 meer, dus het wordt nu een beetje lastiger om 16-jarige billen te behouden.

Ieder lichaam is anders, de een behoudt haar maatje zonder maar ook iets voor te doen, terwijl een ander zich ervoor kapot moet werken. De ene model zal ook langer mee kunnen, dan een andere model. En misschien is voor jou wel de tijd gekomen om iets anders te gaan doen.
 
Gezien de smaak van de gemiddelde modehomo kijk ik er niet van op dat alle modellen graatje mager zijn.
Al die flikkers willen het liefst vrouwen lichamen zien die zoveel mogelijk lijken op het lichaam van een 10 jarig jongetje.

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat vrouwen zich niet kleden/trainen voor ons mannen maar puur uit competitie onderling.
Wie krijgt er het meeste aandacht van zowel mannen als vrouwen zelf :roflol:
 
Back
Naar boven