MuscleMeat

Fast fat burning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D!CK

Novice
Lid geworden
18 dec 2021
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Hey boys and girls
Is dit wat om buikvet te verliesen?
Iemand ervaring mee , en wanneer pas je dit toe , na je workout of beter smorgens savonds ?
Best fat burning workout van Athlean X
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je niet echt, wat je post is een workout ? Dus wat bedoel je met na je workout ?

En trainen is leuk maar zonder een caloric deficit (minder eten als je verbrand) ga je toch geen vet verliezen.

Plus buikvet verlies je pas als laatste dus zal even duren. Maar goed als jij op 12 procent zit dan zal je niet veel buikvet hebben.
 
wat je post is een workout ? Dus wat bedoel je met na je workout ?
Dit.

Daarbij staat in het artikel al een waarschuwing dat het voor de meeste mensen wat veel volume is. Volgens je info ben je in de 40, wat denk je zelf?

Uit artikel:
  • Arms - 22 inches (Many sources claim this number to be inflated)
:haha: vond ik heel erg grappig.
 
Lol
Ik begrijp je niet echt, wat je post is een workout ? Dus wat bedoel je met na je workout ?

En trainen is leuk maar zonder een caloric deficit (minder eten als je verbrand) ga je toch geen vet verliezen.

Plus buikvet verlies je pas als laatste dus zal even duren. Maar goed als jij op 12 procent zit dan zal je niet veel buikvet hebben.
Oops was verkeerde link is aangepast .
 
D!CK

Voor dat vertverlies wat je wilt is het belangrijker je diet onder controle te hebben dan deze fat burning sessie te doen. Maar als je hem doet moet je het doen na je training omdat je genoeg energie wil hebben voor je training.
 
Back
Naar boven