MuscleMeat

Fast Food tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

plop808

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2010
Berichten
114
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
hellow,

Ik heb een word docje gemaakt met de "gezondste" zaken die je kan nemen in een fast food restaurant (McDo, BK, Quick, Wendy's, KFC, TacoB).

Ik heb mn keuzes gemaakt uit de hamburgers en specialiteiten van de zaak (en er zitten geen salades bij).
Uiteraard zit niet het ganse aanbod erin, anders kan je evengoed op de website gaan kijken.

Uitleg:
! betekend gezond (3X meer eiwit dan vet in gram)
+ betekend vet maar ook veel eiwit, voor als je eens vettig wilt eten dus (eiwit-vet grammen staan vermeld)

Nu kun je ook een gezonde keuze maken als je een FastFood tent binnenstapt :meal:
 

Bijlagen

  • Fast Food.pdf
    467 KB · Weergaven: 199
  • Fast Food.doc
    37,5 KB · Weergaven: 84
Betaal je in België 2euro voor een hamburger en 1euro voor een cheeseburger? Typisch weer iets voor België... :rolleyes:

Misschien had je ipv van die tekentjes gewoon een overzicht met voedingswaarde kunnen maken.
 
Eerlijk gezegt snap ik dit gehele topic niet (niet lullig bedoelt). Ik denk als mensen gaan cheaten, dan pakken ze gewoon waar ze zin in hebben. Als je op dat moment nog steeds gaat kijken naar het aantal calorieën, dan ben je niet echt aan het cheaten. Lijkt dan meer op een refeed.

Nu kun je ook een "gezonde keuze" maken als je een FastFood tent binnenstapt

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegt snap ik dit gehele topic niet (niet lullig bedoelt). Ik denk als mensen gaan cheaten, dan pakken ze gewoon waar ze zin in hebben. Als je op dat moment nog steeds gaat kijken naar het aantal calorieën, dan ben je niet echt aan het cheaten.

+1. Bij een cheatmeal pak ik waar ik zin in heb en let helemaal niet op eiwitten, vet en kh's.
 
Ik denk als mensen gaan cheaten, dan pakken ze gewoon waar ze zin in hebben. Als je op dat moment nog steeds gaat kijken naar het aantal calorieën, dan ben je niet echt aan het cheaten.

Bij een cheatmeal pak ik waar ik zin in heb en let helemaal niet op eiwitten, vet en kh's.

Geloof het of niet, maar sommige mensen eten wel eens fastfood zonder dan meteen helemaal los te moeten gaan en zo veel en vet mogelijk te eten in korte tijd.

Je kunt prima af en toe een hamburger of zoiets in je macro's opnemen, en dan is deze info prima bruikbaar, dank je wel OP!
 
Hamburger in je macro`s :rolleyes:.. Tja als je daarvoor kiest :p.
Helemaal losgaan is wel een hele andere kwestie dan alleen 1 hamburger eten.
 
Laatst bewerkt:
Geloof het of niet, maar sommige mensen eten wel eens fastfood zonder dan meteen helemaal los te moeten gaan en zo veel en vet mogelijk te eten in korte tijd.

Je kunt prima af en toe een hamburger of zoiets in je macro's opnemen, en dan is deze info prima bruikbaar, dank je wel OP!

Ik heb ook nergens gezegd dat de info niet bruikbaar is ;).
Ik vind het zelf persoonlijk overbodig om bij je cheatmeal op te gaan letten hoeveel vet/kh/eiwit je naar binnen werkt. Je kiest voor iets dat lekker is lijkt me, het is immers een beloning voor je harde werken :). Je moet het ook niet overdrijven door eventjes 2000 kcal weg te werken, maar ach dat is ook weer ieder z'n keus. Het is echt niet zo dat je flink in VP stijgt na die ene cheatmeal.
 
handig, wel opvallend dat de "gezondste" dingen allemaal kip bevatten dus kipburger>hamburger = KFC het beste :p?
 
Wat een bullshit topic.
 
Back
Naar boven