MuscleMeat

Fat 2 Fit 2 Shredz?

Bezoekers in dit topic

Obelgix

Novice
Lid geworden
7 aug 2018
Berichten
3
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
86kg
Hello,

Ik ben een 36 jarige Belg die na een leven lang vet en lui te zijn geweest stilaan op het rechte pad ben geraakt. Ik was 29jaar, zo'n 130kg+ kettingrokende hartaanval in afwachting. Geleidelijk aan begon ik bij te leren over voeding en sport. Ik begon in een mini homegym setup met gewichten, en heel wat cardio (zwemmen en lopen) maar aandacht voeding bleef wel nog grotendeels achterwege. En toch, zo verloor ik op termijn een goede 30kg, ben daar even blijven steken en gleed dan stilaan terug naar boven om enkele jaren te liggen rond de 105 en 110kg. Met mijn 1m83 nog steeds veel te vet natuurlijk. Geluk bij een ongeluk, ik bleef wel aan krachttraining doen heel die tijd, dus zonder het eigenlijk te beseffen een beetje in een bulk gezeten.

9 maanden geleden ging het licht eigenlijk pas aan in mijn hoofd. Eindelijk bodybuilding ontdekt, macros opgezet (high protein, low carb) en zeer strikt opgevolgd, in combinatie met steeds intensere krachttraining. In deze laatste 9 maanden in feite een slow and steady cut gedaan, minimale cardio 1x week halfuurtje joggen, wel 5 a 6 dagen/week krachttraining in een bro split aanpak. Zo ben ik een verdere 20kg verloren, en weeg nu 86kg.

Tijdens deze zomer zit ik terug meer op maintenance niveau, en weet nog niet goed waar ik nu heen wil. Ergens wil ik nog verder naar de echte shredz gaan, maar wil nu ook niet aan de spiermassa vreten gewoon om er te geraken. Ben ook naar meer carb cycling aanpak gegaan, nog steeds tonnen proteine natuurlijk. Tot vorige maand deed ik alles full natty, sinds 1 maand ben ik op (medisch voorgeschreven) TRT gel.

Al 1 fototje in bijlage met deze post voor en na. Meer foto's van huidige vorm kan je in dit album vinden. https://imgur.com/a/nR6Nd7S

Ik kom op dit forum om bij te leren van de ervaring van anderen, mijn ervaringen wil delen met andere fat2fitties, omdat ik op de internationale forums toch die lokale touch mis, en op termijn eventueel eens een competitie lokaal wil meedoen en hier natuurlijk meer info daarover te vinden valt.

Alvast dank om tot hier te hebben gelezen!

transfo.jpg
 
welkom en mooie progressie.
 
Mooie transformatie !
 
Ik vind je toch behoorlijk shredded al
 
Goede transformatie man! Mag je best trots op zijn. oh en welkom hier :D
 
Dankjewel gents!
 
Back
Naar boven