Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by admin
Ik weet niet of je dit al weet maar vet maakt niet noodzakelijk dik!
Er zijn 2 dingen die mensen dik maken:
Een teveel aan snelle koolhydraten.
Een combinatie van te veel verzadigd vet en snelle koolhydraten (hoog op de GI of Ii)
Waarom denk je dat er diëten zijn die uit bijna niets anders dan vet en eiwit bestaan en waar mensen op afvallen?
Originally posted by RobbieH
Soms heb je je voeding niet helemaal in eigen hand en dan kunnen er weleens meerder vette maaltijden in een week zitten.
Daarvoor wilde ik het evt over een tijdje voor gaan gebruiken.
Originally posted by burn
Het is heel simpel: je wordt dik van teveel callorieen.
Vetten hebben juist de eigenschap dat ze je voor een langere tijd een vol gevoel geven, dus je hebt minder honger en dat is handig als je wilt afvallen. Het verschil tussen vetten heeft wel betrekking op de gezondheid(cholestrol e.d.) maar het aantal cal. zorgt ervoor of je dikker wordt of niet.
Je kunt net zo goed dik worden van lijnzaadolie als van mayonaise, alleen heeft lijnzaadolie wel een hogere thermogenische werking dus je stofwisseling wordt hoger.
Originally posted by admin
Niet 100% mee eens: veel kcal uit enkel vet maken geen hoge insuline afgifte, dus vet zal niet opgeslagen worden maar afgescheiden.
Veel kcal uit koolhydraten zijn veel erger, want die maken dat vet of suikers gemakkelijker opslaan.
Veel kcal uit eiwit hoeft je ook niet dik te maken want ook eiwit kan niet voor voldoende insuline afgifte zorgen en zal afgescheiden of afgebroken worden.
Lijnzaadolie is ook niet te vergelijken met mayo, de ene is een essentiele vet soort en de andere is verzadigd wat het overbodig maakt.
Verzadigde vetten maken ook sneller dik dan onverzadigde vetten...
Originally posted by burn
Ja dat zou zo zijn, alleen vet is juist wel in staat om zonder insuline opgeslagen te worden d.m.v. A.S.P. En waardoor wordt A.S.P. gestimuleerd? Door vet. Dus vet kan zichzelf opslaan.
Originally posted by Cowgirl Herb
En dan vraag ik mezelf heel erg af:
Eh............Wat is A.S.P. ?
En waar staat die afkorting voor?
Hopelijk is er een (korte) verklaring mogelijk.