MuscleMeat

Fat Burners

Bezoekers in dit topic

The Psycho

Novice
Lid geworden
11 dec 2012
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Geachte forumbroeders,

Ik doe sinds 1 week aan een IF cut en ik moet zeggen dat het traag gaat maar wel resultaat levert. Ik heb niet echt een voedingsschema omdat mijn ouders het net echt apprecieren als ik mijn eigen maaltijden ga bereiden en op andere tijdstippen als hen eet. Nu kwam ik voorbij dit pakketje op bodylab http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Fat-burning-Pack-3-886 en vroeg me af of deze producten een goede toevoeging kunnen zijn aan mijn dieet?

Greetz,

The Psycho
 
Het lijkt mij beter om toch meer op je voeding te letten. Zolang je onder onderhoud eet i.c.m. cardio heb je deze niet nodig. Als fatburner heb ik zelf goede ervaring met dexaprine.

Gr. PB
 
Hangt er maar juist van af wat je verwacht...als je voeding niet oke is werken fatburners ook niet optimaal.

Groene thee is naar ik hoor ook wel een goede fatburner (srs btw)

Goed op je koolhydraten letten kan ook al enorm helpen...

Maar zoals ik al zei: als je voeding niet oke is, werk je jezelf tegen (weet dat je ouders hierin mee beslissen, maar af en toe enkele groenten+vlees en vis eten moet lukken toch?)
 
Zoals al eerder gezegd let goed op je voeding en minder in koolhydraten. Mocht je dan nog een supplement willen dan zou ik voor Dexaprine gaan van body en fit shop :)
 
Een fatburner zal maar een heel kleine bijdrage leveren als je voeding niet op orde is. Haal je ouders over om je eigen voedingspatroon te maken
 
Geachte forumbroeders,

Ik doe sinds 1 week aan een IF cut en ik moet zeggen dat het traag gaat maar wel resultaat levert.

1 week bezig en nu al ongeduldig... daar zul je toch echt aan moeten wennen. Resultaat heeft nu eenmaal tijd nodig. (of je moet nog minder eten of meer cardio toevoegen om sneller resultaat op de weegschaal te zien).


Ik heb niet echt een voedingsschema omdat mijn ouders het net echt apprecieren als ik mijn eigen maaltijden ga bereiden

is nergens voor nodig. Eet gewoon geen aardappelen/pasta/rijst, maar alleen vlees en extra groente.

en op andere tijdstippen als hen eet.

IF = geen ontbijt eten ... dat is al een aardige methode... verder komt het echt niet zo precies dat je er ruzie over hoeft te maken met je ouders. Die hebben het beste met je voor, ook al zijn ze slecht geïnformeerd en weigerachtig je tegemoet te komen.


Nu kwam ik voorbij dit pakketje op bodylab http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Fat-burning-Pack-3-886 en vroeg me af of deze producten een goede toevoeging kunnen zijn aan mijn dieet?

Greetz,

The Psycho

marginaal.
 
calories in vs calories out
 
Back
Naar boven