AndroidHealthClinic

Fat burners? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marco__

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2004
Berichten
61
Waardering
0
Hallo,

Tijdje geleden dat ik hier heb gepost (dit ivm school/werk etc).
Ik heb nu een tijdje gebulkt maar ik merk nu dat ik echt dik ga worden. Dit omdat ik minder let op mijn voedsel en trainingsdata. Er vormt zich al een lelijk zwembandje en als ik voorover leun tijdens het zitten zie je de mooie vetlagen zitten.

Ben 18 jaar, weeg nu ~72kg. Mijn vetpercentage is erg hoog : 20,5% (door sportarts gemeten op keuring) en hij is 21% geweest. Ik ben 1,73m en
Voordat ik begon met bulken en trainen etc (wat natuurlijk ook leeftijdsafhankelijk was) had ik een vetpercentage van 10% - 12%.

Flink schijt dus, en aangezien de zomer er aan komt wil ik er nu echt werk van gaan maken (ik weet dat het te laat is, maar het moet er hoe dan ook gewoon af).

Ik ben dus van plan om een fatburner te gaan kopen i.c.m het bier laten staan, weer op mijn eten te gaan letten en weer elke dag te gaan trainen!
Maar nu is de vraag welke fatburner nou echt goed werkt, er zijn er zoveel op de markt en ik kan me er echt geen wijs uit maken.

Het liefst moet hij natuurlijk zsm werken... logisch wie wil dat niet.

Kan iemand me helpen? Ik doel niet zo gauw op een sixpack oid, het is meer het zwembandje wat er af moet!!! :mad:

zat net op bodystore.nl en kwam deze tegen :

http://www.bodystore.nl/thermorexin/thermorexin.php

is dít nou een goede? iemand ervaring mee?

Met vriendelijke groet,
Marco.
 
Laatst bewerkt:
The magic pill bestaat domweg niet.

Ik zou om tw beginnen weer eens een goed cutschema opstellen. Verder ervoor zorgen dat je genoeg cardio doet. Je zou eens kunnen zoeken naar HIIT oftewel high intensity interval training.

Fatburners zorgen er heus niet voor dat je ineens van je zwembandje af bent, was t maar waar.
Als je dan toch iets erbij wilt nemen, ter ondersteuning van een goed diëet, zou ik je ephedrine aanraden. Maar let wel op met wat je doet, het is heftig spul, en NIET legaal. (Mocht je eraan beginnen zorg dan ten minste dat je er info over zoekt).
 
Back
Naar boven