XXL Nutrition

Fat Loss Factor!!!

Bezoekers in dit topic

bartszoon

Novice
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
84kg
Goedenavond,
Volg nu al enige tijd wat het forum hier.
Ben 31 jaar 1.88cm en weeg 93KG
en zit rond de 23% bf
Wil dus wat kilo's kwijt, ik weet het onder je onderhoud eten en veel krachttraining en dergelijke.
Maar weten jullie of zoiets ook werkt of is dit gewoon weer een scam.
Ik hoor het graag.

Fat Loss Factor
 
Als een dieet werkt is dat omdat het netto aantal calorien wat men inneemt minder is dan het onderhpud van de persoon in kwestie, ongeacht hoe zo'n dieet verpakt wordt.

Alle randverschijnselen (wat te eten, wanneer te eten, hoe te eten) zijn hier aan ondergeschikt en vaak genoeg zelfs irrelevant.
Als je de website bekijkt zie je al dat dit gemaakt is om geld te verdienen, niet om mensen te helpen.
Trek je eigen conclusie zou ik zeggen :)
 
Ziet eruit als zo'n typisch marketing-ding. Geanimeerde video met een gigantisch blaatverhaal waarin zogenaamd een geheim verklapt gaat worden, maar het gaat vooral over wat je zou kunnen krijgen als je het product koopt.

Waarschijnlijk niet helemaal een scam, er zit vast een soort van waarheid in. Hoewel in deze video het vooral zou gaan om de lever die vet zou verbranden, wat nogal vaag is.
 
Als een dieet werkt is dat omdat het netto aantal calorien wat men inneemt minder is dan het onderhpud van de persoon in kwestie, ongeacht hoe zo'n dieet verpakt wordt.

Alle randverschijnselen (wat te eten, wanneer te eten, hoe te eten) zijn hier aan ondergeschikt en vaak genoeg zelfs irrelevant.
Als je de website bekijkt zie je al dat dit gemaakt is om geld te verdienen, niet om mensen te helpen.
Trek je eigen conclusie zou ik zeggen :)

Tuurlijk niet.

Voeding bevat stoffen die vetverbrandend werken ook. Dus wat je eet is zeer belangrijk, al dan niet belangrijkste.
 
Tuurlijk niet.

Voeding bevat stoffen die vetverbrandend werken ook. Dus wat je eet is zeer belangrijk, al dan niet belangrijkste.

tuurlijk speelt het een rol maar het lijkt me dat je niet afvalt als je niet een calorien-tekort hebt, ongeacht wat je eet, nietwaar? Ik bedoelde te zeggen dat al die middelen die men probeert te slijten niet ter zake doen als men niet om te beginnen een tekort creeert.
 
tuurlijk speelt het een rol maar het lijkt me dat je niet afvalt als je niet een calorien-tekort hebt, ongeacht wat je eet, nietwaar? Ik bedoelde te zeggen dat al die middelen die men probeert te slijten niet ter zake doen als men niet om te beginnen een tekort creeert.

Gezien bepaalde stoffen in voeding de vetverbranding verhogen kan dit wel.

En bepaalde middelen (als ze werken) kunnen vetverbranding wel stimuleren. Maar ik hou het altijd op goede voeding en meer cardio :p
 
Back
Naar boven