Fitness Seller

Fatale squats :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jongens ik maak maar een geintje. Ik word door mijn maatjes altijd bikkel genoemd omdat ik zo hard train.

Maar als ik benen ga trainen dan ga ik inderdaad soms te ver: squat, legpresses, legextension etc. dat is duidelijk te veel daarom hing ik ook steeds over de plee. Maar nu doe ik alleen de legpress, merk dat het nu veel beter gaat als ik op woensdag benen train ipv zondagochtend.
 
Originally posted by YuRi
Jongens ik maak maar een geintje. Ik word door mijn maatjes altijd bikkel genoemd omdat ik zo hard train.

Maar als ik benen ga trainen dan ga ik inderdaad soms te ver: squat, legpresses, legextension etc. dat is duidelijk te veel daarom hing ik ook steeds over de plee. Maar nu doe ik alleen de legpress, merk dat het nu veel beter gaat als ik op woensdag benen train ipv zondagochtend.




Je doet alleen leg press i.p.v. van leg curl,squat,hack squat(box squat),legextension?????

LoL

train je je kuiten niet?

M'n benen dag:
Heavy Squat tot failure.
Heavy leg Extension
Heavy Leg Curl
Heavy Standing Calf Raise

Ook je kan leg ext. niet vervangen door legpress,want ze werken geheel andere delen van je benen.
 
ik doe legpress als basisoefening zeg maar. Ik zou wel weer willen squaten ipv legpress maar de stang van de smith machine is krom en het rolletje schuimrubber voor in je nek is weg :mad:

Verder doe ik:

Legextension
Leg curls
Calfraises
 
Originally posted by YuRi
ik doe legpress als basisoefening zeg maar. Ik zou wel weer willen squaten ipv legpress maar de stang van de smith machine is krom en het rolletje schuimrubber voor in je nek is weg :mad:

Verder doe ik:

Legextension
Leg curls
Calfraises




Waarom squatten op een smithmachine?Ik heb het geprobeerd en vond het eerlijk gezegd niet indrukwekkend.De machine neemt de stabiliserende factoren weg die anders voor je lichaam weggelegd zouden zijn.
Ik geef toe dat de smith machine veiliger is zonder spotter en als je heavy weight gebruikt,maar komop regel een 2e man en begin licht.Bouw op een gebruik gewoon een barbell voor Squats.

FREE WEIGHTS RULE YEAHH BABY
 
Ik zou wel willen maar we hebben hier geen squatrek, dus er zit niks anders op.
Maar vanaf 1 mei gaat de sportschool uitbreiden, misschien dat er dan een squatrek komt.

Maarja ze hebben hier ook maar dumbbells tot 40 kg, dus veel verw8 ik er niet van.
 
hier had ik dat probleem ook :_(
Ben toen naar een andere sportschool gegaan. Doe ze eigenlijk beide. Eentje voor als ik ga cardioen en andere voor het echte zware werk
Maargoed! Heb het zelf nog nooit gehad. Maar ben dan ook nooit voluit gegaan. Moet nog zo een ondersteuningsband kopen. We zweet ik altijd als een gek bij het squaten.
 
Back
Naar boven