MuscleMeat

Fatburner T7

Bezoekers in dit topic

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Waardering
234
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Iemand ooit van gehoord kan jammer genoeg geen link plaatsen want de site is ook een anabolen boer :D
Ik kan wel de specs geven :

250mg BCAA

50mg Ephedrine

50mg Asperine

50mg 1.3 DMAA

De moeite waard om te proberen lijkt me, iemand toevallig ervaring mee?

Nee maar als er inzit wat ze beloven is t erg lekker. Wel ervaring met T5 ofzo en dat was niet veel.

Iemand ooit van gehoord kan jammer genoeg geen link plaatsen want de site is ook een anabolen boer :D
Ik kan wel de specs geven :

250mg BCAA

50mg Ephedrine

50mg Asperine

50mg 1.3 DMAA

De moeite waard om te proberen lijkt me, iemand toevallig ervaring mee?
Zelf nog cafeïne cap/tabje erbij en gaan.

Heb twee potjes T5 Zion Labs geprobeerd maar dat was rommel. Zat volgens mij geen ephedrine in, ik neem aan alleen cafeïne.

Deze schijnt wel echt goed te werken;

• Haha
Waarderingen: 6am
Heb twee potjes T5 Zion Labs geprobeerd maar dat was rommel. Zat volgens mij geen ephedrine in, ik neem aan alleen cafeïne.
T5 is denk ik niet hetzelfde als T7

zion-labs-t-7-60caps.jpg

T5

Schermafdruk van 2023-02-25 10-57-45.png

Lekker vanaf blijven, amfetamines zijn niet best voor je gains

Lekker vanaf blijven, amfetamines zijn niet best voor je gains
Klinkt als Vitamines :D

Met afvallen/cutten gain je ook niet Wouter. Maar ik kies er zelf ook niet voor nee, ook niet in cut.

ik vind niet veel reviews over dit product terug. Ondertussen misschien al wat meer mensen die het geprobeerd hebben en hun ervaring willen delen?

Ik heb persoonlijk T5 en T6 gebruikt en T5 is de betere.
Slaat nergens op 1.3 DMAA, ephedrine en dan Yohimbe/caffeine erbij....
Je hoeft echt niet zo overboord te gaan om af te vallen. Neem gewoon caffeine met Yohimbe of T5

Ik heb persoonlijk T5 en T6 gebruikt en T5 is de betere.
Slaat nergens op 1.3 DMAA, ephedrine en dan Yohimbe/caffeine erbij....
Je hoeft echt niet zo overboord te gaan om af te vallen. Neem gewoon caffeine met Yohimbe of T5
Gewoon minder eten

heb nu de T7 ondertussen een paar x gebruikt. Het geeft me niet een extra "boost" en/of "hongeronderdrukkend"-gevoel tov ephedrine waar ik wel al wat ervaring mee heb.
Ben dus eerder teleurgesteld in het product.

Reviews over verboden middelen met toenaam? :emo:

Gewoon minder eten
Dat schijnt, inderdaad, goed te werken. Overigens vind ik dat de enige zogeheten fatburner die echt werkt DNP is. Alleen is dat op eigen risico, dames en heren thuis.

• Like
Waarderingen: AK47
Dat schijnt, inderdaad, goed te werken. Overigens vind ik dat de enige zogeheten fatburner die echt werkt DNP is. Alleen is dat op eigen risico, dames en heren thuis.
Ephedrine, caffeine etc helpt ook. Geeft je energie en remt je honger = je eet minder en valt dan af. DNP is wel next level en ik denk ook niet dat OP onder de 5% wilt komen

DNP is zoals een atoombom op een tuinhuis. Ondergetekende ging van 20%+ naar circa 10% op 18 dagen tijd.

Heb epilepsieaanval gehad na 4 maand DMAA gebruik.

DNP is zoals een atoombom op een tuinhuis. Ondergetekende ging van 20%+ naar circa 10% op 18 dagen tijd.
Waarom DNP als ik vragen mag? 20 procent naar 10 procent natural was ook makkelijk om te doen binnen 6 maanden.

Back
Naar boven