Fitness Seller

Fatburner T7

Bezoekers in dit topic

Geef je nu niet antwoord op je eigen vraag? Circa 18 dagen tegenover zes maanden... :emo:
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Naja het is meer uit onbegrip, je bent sneller klaar maar er kleven ook potentiele risico's aan. Als je een keer hebt over gedoseerd is het over.
 
Waarom DNP als ik vragen mag? 20 procent naar 10 procent natural was ook makkelijk om te doen binnen 6 maanden.
6 maanden om van 20% naar 10% te gaan? Wat doe jij in al die tijd?
 
6 maanden om van 20% naar 10% te gaan? Wat doe jij in al die tijd?
Ben zelf niet van 20 naar 10 gegaan maar deed wel heel lang om van 14 naar 10 te gaan. At gewoon 2000 calorien en 4x per week krachttraining (zonder cardio).
 
Naja het is meer uit onbegrip, je bent sneller klaar maar er kleven ook potentiele risico's aan. Als je een keer hebt over gedoseerd is het over.
Ja, dat is hier al zo vaak besproken.

Als je er onderzoek naar doet dan zijn het jammer genoeg vooral tienermeisjes en complete idioten die erdoor sneuvelen. Pakweg Ephedrine en Clenbuterol worden dan wel weer als normaal gezien. Zelfs continue Cafeïne consumeren is geeneens zo goed voor onze tikker.
 
Ja, dat is hier al zo vaak besproken.

Als je er onderzoek naar doet dan zijn het jammer genoeg vooral tienermeisjes en complete idioten die erdoor sneuvelen. Pakweg Ephedrine en Clenbuterol worden dan wel weer als normaal gezien. Zelfs continue Cafeïne consumeren is geeneens zo goed voor onze tikker.
Net als vroeger met de echte stackers. je hebt altijd mensen die er 6 vreten of zo. DNP is ook safe te gebruiken.
 
Je hoeft toch ook geen dealer te zijn om iemand te helpen. 🤝

Ik ben ook geen dealer maar mensen weten mij wel altijd te vinden wanneer ze drugs nodig zijn. 😌
 
Ben je nu toevallig onder invloed, vriend? :emo:
Nee al een poosje niet meer. 👌
Aan het werk
IMG_9158.jpeg
 
Ga er maar van uit dat er vandaag de dag in geen enkele T5 of T7 ephedrine te vinden is...
die indruk heb ik ook. heb hier potje T7 en het hongeronderdrukkende effect is echt helemaal niet te vergelijken met de echte ephedrine hcl die ik vroeger nam. helaas vind ik geen supplier meer die dat kan leveren in belgie.
 
die indruk heb ik ook. heb hier potje T7 en het hongeronderdrukkende effect is echt helemaal niet te vergelijken met de echte ephedrine hcl die ik vroeger nam. helaas vind ik geen supplier meer die dat kan leveren in belgie.
overschakelen op amphetamines :D
 
heb nu terug ephedrine binnen en dat werkt wel zoals het hoort. die T7 lijkt mij dus helemaal ondergedoseerd te zijn of ik heb iets fake ontvangen..
Ok ik heb die uiteindelijk niet geprobeerd thx 4 de info.
 
Back
Naar boven