Fitness Seller

Fatburner zonder hyper gejaagd gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mopper

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2009
Berichten
56
Waardering
0
Lengte
1m71
Hoi!

Sinds gisteren een aantal fatburnerrs bekeken, lipovox, lipo6 en hydroxycut. De laatste is wat mij betreft te heftig, ik drink namelijk geen koffie en "vroeger" was ik al opgejaagd als ik een stacker nam.

Ik zoek dus een iets rustigere fatburner, ( waar ik ook geen acne van krijg) mijn interesse gaat uit naar lipo6, omdat ik stil sta in gewicht en graag nog 5 kilo wil afvallen. Ik spin 4 dagen per week en wil de fatburner alleen nemen op een trainingsdag. Weet niet precies mijn vet %, ik heb een vrouwelijk lichaam ( brede heupen, dikke billen en erg vette bovenbenen) weeg 73 bij 1.72

Wat raden jullie aan? ik sport en volg een dieet.
 
hydroxycut for sure
 
Kan je eens jouw dieet plaatsen? Wie weet kan er daar nog wat aan verbeterd worden. Ik was wel tevreden over lipo6, ik drink ook geen koffie en had nergens last van.
 
Alvast bedankt voor jullie reacties,

Ik doe een south beach dieet, probeer mijn suiker en carbs inname te beperken, ik eet zoviezo geen aardappelen. 2 keer per week kip en verder verse vis, fruit ( appels en druiven) en geen vette hap zoals pizza, patat etc.

Het gaat echt om de laatste 5 kilo, vorig jaar ben ik 13 kilo afgevallen en ik sta sinds 5 maanden stil. Het vet zit echt op mijn heupen/benen en buik. Ik spin 4 keer per week a 45min rond de 70 a 75% van mijn max.hartslag. Interval en endurance afwisselend.

Ik overweeg lipo6, toch een beetje bang voor het opgejaagde, trillende gevoel omdat ik geen koffie drink. En huiverig dat ik puisten zal krijgen, of valt dit wel mee?
 
Lipo6 werkte wel goed voor mij echter ondervond ik wel het gejaagde gevoel.
 
Misschien dan maar geen fb? Want opgejaagd gevoel is bewijs dat het werkt.
 
Ik gebruik groene thee capsules van de natuurwinkel,ik vind het best goed werken en kan er gewoon van slapen.
 
Back
Naar boven