AndroidHealthClinic

fatburner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Janou

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
10
Waardering
0
Hallo
Ik ben nieuw dus weet niet of het hier goed staat..
Mijn vraag is als volgt:
Een kennis van mij vertelde dat er een fatburner is die heel erg goed werkt en veel gebruikt word om zo droog mogelijk te worden. Hij zei hierbij dat deze niet legaal waren.
Weet iemand wat de naam van dit product is en of het veilig is, zo niet of er iets vergelijkbaars is?
En vooral waar ik het kan krijgen, ookal mocht het niet legaal zijn.

Bedankt! :)
 
Laatst bewerkt:
ik wil het je best wel vertellen :), maar ik zou je dan moeten doden :(
 
als t illegaal is zal hij t wel over clenbuterol of efendrine hebben, beide hele goeie sterke producten maar zonder dieet en veel cardio kom je nog helemaal nergens hoor.
 
maartenonnink zei:
als t illegaal is zal hij t wel over clenbuterol of efendrine hebben, beide hele goeie sterke producten maar zonder dieet en veel cardio kom je nog helemaal nergens hoor.

Hij bedoeld ephedrine, en wat betreft dat dieet, zorg gewoon dat je 6 á 7 maaltijden hebt met niet al teveel koolhydraten.
 
ja maar zou dat dieet langzaam aan gaan trug schroefen en nog verder te zaken met je koolhydraten of 1 a 2 maaltijden schrappen.
 
Daar ben ik ook mee bezig :)
Let op de cal. koolh , vet en doe cardio en ik rij paard :D
Maar ik zou toch graag willen dat het vat-loss proces net wat sneller ging!

Ephedrine waar kan ik dit krijgen? en wat zijn de bijwerkingen?

Bedankt voor de tips en reacties!
 
Janou zei:
Ephedrine waar kan ik dit krijgen? en wat zijn de bijwerkingen?

Bij mij waren de bijwerkingen nerveusheid en een licht opkomend goed gevoel. (KLEIN beetje te vergelijken met het effect van XTC) -> mijn mening. Je lichaam wordt er wel vlug gewoon aan, dus zeker in cyclus nemen. Had de mijn bij de sportclub gekocht onder de naam Maxadrine. Is wel een goed spul ben nu bezig met Clenbuterol:shake: , deez zou nog beter moeten zijn.

Don't forget: toverdrankskes bestaan er niet! Cardio + aangepaste voeding = :thumbup:
 
beire zei:
Don't forget: toverdrankskes bestaan er niet! Cardio + aangepaste voeding = :thumbup:

Kan het niet beter verwoorden!
 
ha ha ha ha ik weet misschien niet zo heel veel van alle termen die hier gebruikt worden maar ik ben absoluut NIET dom!
Ik heb zoals ik al zei dat allemaal al geregeld Maaar vind dat het wel sneller kan, kreeg toen die tip van die kennis van mij (trouwens wel fanatie bodybuilder) en ik zie hem niet zo vaak meer dus dacht ik vraag het hier misschien weten jullie het hier.
Nogmaal! ik doe cardio, rij paard en heb een dieet!

@beire: weet jij ook hoelang je moet stoppen? ik wil namelijk niet dat mn lichaam straks niet meer zonder kan!

Bedankt allemaal!
 
Janou zei:
ha ha ha ha ik weet misschien niet zo heel veel van alle termen die hier gebruikt worden maar ik ben absoluut NIET dom!
Ik heb zoals ik al zei dat allemaal al geregeld Maaar vind dat het wel sneller kan, kreeg toen die tip van die kennis van mij (trouwens wel fanatie bodybuilder) en ik zie hem niet zo vaak meer dus dacht ik vraag het hier misschien weten jullie het hier.
Nogmaal! ik doe cardio, rij paard en heb een dieet!

@beire: weet jij ook hoelang je moet stoppen? ik wil namelijk niet dat mn lichaam straks niet meer zonder kan!

Bedankt allemaal!

Werken naar een bepaald doel en dan enkel de laatste drie weken van gebruik maken.
Het is een hulpmiddel voor de laatste loodjes, niet je basis waarop je je baseert!
 
daxie zei:
Werken naar een bepaald doel en dan enkel de laatste drie weken van gebruik maken.
Het is een hulpmiddel voor de laatste loodjes, niet je basis waarop je je baseert!

Bedankt!
Kijk dit wist ik dus niet hier heb ik wat aan! Ik zal er dan nog even mee wachten!
Ik dacht dat je het wel kon gebruiken als je al iets was afgevallen, mijn doel duurt nog wel even dus dan wacht ik ook nog met die supplementen!
Dooei!
 
bende efedrine ofso gevaarlijk troep oit gebruikt. Goed dat het verboden is.

was zon mix van 4 ingredienten o.a kolanut en nog wat dingen en ehepdra nou paar theelepels binne 1 dag 1 kilo eraf de eerste paar dagen echt niet goed hardtslag van 150 hele dag ofso :eek:.

Maar dat was dus het meest zieke wat je ooit kon krijgen lol 5 euro zak van 50 gram

Smartshoppies XD.

Mja gewoon kijke ff 2-3 kilo eraf in een maand moet wel lukken met de fatburners ik zou naar de smartshop gaan ff informeren zijn altijd relexe mensen die daar werken
 
Back
Naar boven