AndroidHealthClinic

Fatburners

Bezoekers in dit topic

ff een flinke spuit in je :booty:
 
als je wil afvallen wat extra cardio doen.
maar volgens mij zie je er nu al uit alsof je uit auschwitz komt
 
als je wil afvallen wat extra cardio doen.
maar volgens mij zie je er nu al uit alsof je uit auschwitz komt

neeman ik heb echt zo,n bierbuik .
 
op 11%, dacht het niet

jawel bij mn bovenlichaam zit bijna niks daar Zie je alles zitten maar gwn bij mijn buik zit nog aardig wat vet .
 
jawel bij mn bovenlichaam zit bijna niks daar Zie je alles zitten maar gwn bij mijn buik zit nog aardig wat vet .

Oh boy... neem het nou maar van mij aan; fatburners gaan je niet helpen omdat je voeding en training nog lang niet goed genoeg zijn en bovendien heb je geen massa dus blijft er alleen een blanke ethiopier over als je dat beetje vet dat je hebt wil kwijtraken.

En vet bij je buik is het enige vet dat irritant is, dat is bij mij en iedereen ook zo. Jij slaat echt niet meer vet daar op dan de mensen hier.
 
Creatine een jaar aan een stuk???? Heb je ooit al gehoord van gewenning? Creatine (als we het hier over monohydraat hebben) pak je hoogstens 2 maanden op rij met vervolgens een pauze van minstens een maand.
 
Oh boy... neem het nou maar van mij aan; fatburners gaan je niet helpen omdat je voeding en training nog lang niet goed genoeg zijn en bovendien heb je geen massa dus blijft er alleen een blanke ethiopier over als je dat beetje vet dat je hebt wil kwijtraken.

En vet bij je buik is het enige vet dat irritant is, dat is bij mij en iedereen ook zo. Jij slaat echt niet meer vet daar op dan de mensen hier.

hoe kan je weten of mijn voeding of training niet goed is dan?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 21:23 ----------

Creatine een jaar aan een stuk???? Heb je ooit al gehoord van gewenning? Creatine (als we het hier over monohydraat hebben) pak je hoogstens 2 maanden op rij met vervolgens een pauze van minstens een maand.

skeere tijden G.
 
hoe kan je weten of mijn voeding of training niet goed is dan?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 21:23 ----------



skeere tijden G.

Omdat je dan uberhaupt niet met de vraag was gekomen of fatburners een goed idee zijn omdat je dat wel had geweten. Zo vreselijk moeilijk is het niet bro, maar je moet het wel even weten ;)

Weet je je kcal behoefte bijvoorbeeld en eet je daar bewust boven of onder? haal je de 200gr proteine elke dag? weet je wat het verschil is tussen complexe en eenvoudige kh en pas je dat toe in je voeding? niet om het er in te wrijven, maar iedereen met een log hier bijv kan op die vragen ja antwoorden omdat het gewoon de basis vormt.

Van deze site heb ik ook aardig wat opgepikt http://www.simplyshredded.com/ maar de stickies bevatten ook wel alles wat je moet weten.


En 5 dagen per week voegt ook niet echt wat toe tenzij je kuurt, 3/4 is zat als je zware compounds doet.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je dan uberhaupt niet met de vraag was gekomen of fatburners een goed idee zijn omdat je dat wel had geweten. Zo vreselijk moeilijk is het niet bro, maar je moet het wel even weten ;)

Weet je je kcal behoefte bijvoorbeeld en eet je daar bewust boven of onder? haal je de 200gr proteine elke dag? weet je wat het verschil is tussen complexe en eenvoudige kh en pas je dat toe in je voeding? niet om het er in te wrijven, maar iedereen met een log hier bijv kan op die vragen ja antwoorden omdat het gewoon de basis vormt.

Van deze site heb ik ook aardig wat opgepikt http://www.simplyshredded.com/ maar de stickies bevatten ook wel alles wat je moet weten.


En 5 dagen per week voegt ook niet echt wat toe tenzij je kuurt, 3/4 is zat als je zware compounds doet.

simplyshredded staat ook wel wat broscience op hé
 
Omdat je dan uberhaupt niet met de vraag was gekomen of fatburners een goed idee zijn omdat je dat wel had geweten. Zo vreselijk moeilijk is het niet bro, maar je moet het wel even weten ;)

Weet je je kcal behoefte bijvoorbeeld en eet je daar bewust boven of onder? haal je de 200gr proteine elke dag? weet je wat het verschil is tussen complexe en eenvoudige kh en pas je dat toe in je voeding? niet om het er in te wrijven, maar iedereen met een log hier bijv kan op die vragen ja antwoorden omdat het gewoon de basis vormt.

Van deze site heb ik ook aardig wat opgepikt http://www.simplyshredded.com/ maar de stickies bevatten ook wel alles wat je moet weten.


En 5 dagen per week voegt ook niet echt wat toe tenzij je kuurt, 3/4 is zat als je zware compounds doet.
mijn kal behoefte is nu ong 1900 ik eet nu 1700 kal. waarnaast ik 300 cal aan cardio doe
en daarnaast eet ik 150 gram eiwtten per dag ong.
ik let wel op wat ik eet aleen bij het avond eten, eet ik gewoon wat de pot schaft.
 
simplyshredded staat ook wel wat broscience op hé

ja ok, maar kwaad kan het ook niet om om de 3 uur te eten bijvoorbeeld. het is wel lekker overzichtelijk daar en alle sites hebben wel stukjes broscience volgens mij, kan me er zo niet een bedenken waar alles 100% klopt, behalve ergogenics. Het hoort er een beetje bij zeg maar om eerst ook wat brotips te geloven en dan later uit te vinden dat het wat genuanceerder ligt :)
 
mijn kal behoefte is nu ong 1900 ik eet nu 1700 kal. waarnaast ik 300 cal aan cardio doe
en daarnaast eet ik 150 gram eiwtten per dag ong.
ik let wel op wat ik eet aleen bij het avond eten, eet ik gewoon wat de pot schaft.

dus je bent aan het cutten met jouw gewicht, ik dacht dat ik al dom bezig was om daar met mijn 75kg aan te denken, maar dit slaat echt alles. ga je voor de somali look?
 
dus je bent aan het cutten met jouw gewicht, ik dacht dat ik al dom bezig was om daar met mijn 75kg aan te denken, maar dit slaat echt alles. ga je voor de somali look?

ik ben miss al bijna klaar?
 
Creatine een jaar aan een stuk???? Heb je ooit al gehoord van gewenning? Creatine (als we het hier over monohydraat hebben) pak je hoogstens 2 maanden op rij met vervolgens een pauze van minstens een maand.

Is intussen achterhaald :)
 
mijn kal behoefte is nu ong 1900 ik eet nu 1700 kal. waarnaast ik 300 cal aan cardio doe
en daarnaast eet ik 150 gram eiwtten per dag ong.
ik let wel op wat ik eet aleen bij het avond eten, eet ik gewoon wat de pot schaft.

Dat kan nooit kloppen; als je 5 keer per week sport + cardio verbrand jij waarschijnlijk zon 1000kcal meer. 150gr valt me nog mee, niet slecht maar wel wat aan de lage kant en aangezien je blijkbaar nog niet veel massa hebt zou ik dat toch wat verhogen.

Maar wat van dit soort losse tips, of ze nou van mij zijn of van het grootste beest dat hier rond hangt. Je moet zelf weten hoe de basis van een goed voedingsschema er uit ziet en waarom want anders werkt het in de praktijk toch niet, dan sla je al snel wat maaltijden over omdat je denkt dat het niet erg is, maar vooral raak je gefrustreerd omdat resultaat nooit overmorgen al te zien is en dan denk je al snel "fok die tips, dat schiet niet op, ik moet nóg meer eten... of nóg minder, met als resultaat dat je weer of te mager wordt of juist te vet,.. iig niet de droge spiermassa opbouwd die je wil.

Ik heb ook in jouw situatie gezeten. Gewoon wat basis onder de knie krijgen. maak een eenvoudig voedingsschema, post het hier evt voor wat comment en dan zie je dr over een jaar al heel anders uit.
 
Laatst bewerkt:
je bent al lang klaar, ga eerst maar wat massa opbouwen en ga het dubbele eten van wat je nu doet

wat zou je mij dan aanraden om te gaan eten:
ik eet nu s'ochtens 7:10 ong 100 gram brinta met magere melk
10.00:koekje met pakje drinke
11.45: 8 broodjes kipfilet met water
meesteel als ik thuis kom eet ik nog is een keer 50 gram brinta met magere melk
voor de training Creatine"the muscle sultion" ong 60 gram.
daarna 60 gram proteine shake "isolaat perfection"
18.00:avond eten wat de pot schaft.
21.30: 350 gram mage kwark.
 
Laatst bewerkt:
wat zou je mij dan aanraden om te gaan eten:
ik eet nu s'ochtens 7:10 ong 100 gram brinta met magere melk
10.00:koekje met pakje drinke
11.45: 8 broodjes kipfilet met water
meesteel als ik thuis kom eet ik nog is een keer 50 gram brinta met magere melk
voor de training Creatine"the muscle sultion" ong 60 gram.
daarna 60 gram proteine shake "isolaat perfection"
18.00:avond eten wat de pot schaft.
21.30: 350 gram mage kwark.

meer melk, en niet die magere, je hebt ook wat verzadigde vetten nodig voor het opbouwen van spiermassa en je testosteron op pijl te houden. gooi dat pakje suikerwater weg en drink melk. 500gr magere kwark (gewoon de bak leeg eten) evt een uurtje later, dan ben je snachts weer een uurtje minder catabool.

En reken uit hoeveel kcal, kh en eiwitten en vetten dit zijn!!
Als je in de richting van 2700kcal, 200gr kh, 200gr proteine en 70gr vet zit dan zit je goed, een tien/twintigtal grammetjes meer of minder maakt niet uit. Als je vindt dat je te langzaam aankomt kun je het verhogen naar 3000kcal en als je vindt dat je te snel vet wordt dan ga je naar 2500kcal. En zo bepaal je de ideale voedingswaarden medeafhankelijk van je doel voor jezelf.
 
Laatst bewerkt:
meer melk, en niet die magere, je hebt ook wat verzadigde vetten nodig voor het opbouwen van spiermassa en je testosteron op pijl te houden. gooi dat pakje suikerwater weg en drink melk. 500gr magere kwark (gewoon de bak leeg eten) evt een uurtje later, dan ben je snachts weer een uurtje minder catabool.

En reken uit hoeveel kcal, kh en eiwitten en vetten dit zijn!!
Als je in de richting van 2700kcal, 200gr kh, 200gr proteine en 70gr vet zit dan zit je goed, een tien/twintigtal grammetjes meer of minder maakt niet uit. Als je vindt dat je te langzaam aankomt kun je het verhogen naar 3000kcal en als je vindt dat je te snel vet wordt dan ga je naar 2500kcal. En zo bepaal je de ideale voedingswaarden medeafhankelijk van je doel voor jezelf.

maare ik zou het liefst in de zomer op het strand lopen met een mooi lichaam niet zo,n dikke buik ;(
welke suplementen zou je me aanraden om te gebruiken.?
en wat zou ik evt nog toevoegen aan mijn eten met veel eiwiten/vetten ect.?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven