AndroidHealthClinic

Fatburners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dutchfitness
 
hoezo sixpack beachboy ik ben gwn veel bezig nu met mijn buik omdat hij een beetje dik is xd.

en jij denkt dat je met fatburners plaatselijk vet weg krijgt?
 
ik heb gehoord dat sporten en gezond eten werkt.
 
Zoals baksteen zegt inderdaad. Je hebt een doel om naar te streven toch? Dan kun je lekker cardio gaan pakken en een goede conditie opbouwen en afvallen! Let gewoon op WAT je eet en het komt heus wel goed zonder die commerciele zooi. ;)
 
Die 100 kcals die dat scheelt zo een fatburner kun je beter 1 boterham minder eten. Is goedkoper en hoef je ook niet de hele dag last te hebben van die cafeine.
 
not sure if trolling.... maar supplementen hebben weinig zin als je training en voeding niet op orde zijn, bovendien als je spiermassa probeert aan te komen werken fatburners alleen maar averechts. Dus het is één van de 2. Ik zou gewoon lekker gaan trainen en eten en die supplementen achterwegen laten kom hier over een jaartje of 2 nog maar is op terug als je wilt. Bouw gewoon eerst een goed fysiek.

succes
 
en jij denkt dat je met fatburners plaatselijk vet weg krijgt?

nee maar ik hoop gewoon dat het nog net dat beetje vet eraf kan krijgen met behulp van fatburners maar alsnog heb ik besloten om ze dus niet te nemen ;)
 
paar puntjes speed en daarna 2,5 uur cardio

goede vetburner
 
nee maar ik hoop gewoon dat het nog net dat beetje vet eraf kan krijgen met behulp van fatburners maar alsnog heb ik besloten om ze dus niet te nemen ;)


je buik is niet dik lol 12 % vet
 
G is niks als cutmiddel hoor.
 
altijd&eeuwig het zelfde liedje, iedereen wil superfit en droog worden en denkt dat dit kan door supplementen en pilletjes.
verdiep je nou maar gewoon in de stof op deze site, ga eerst maar eens flink trainen, niet een maandje, maar 2jaar! dan lullen we verder

als je dan een plateau bereikt kan je eventueel creatine kuurtje volgen of supplementen gebruiken, there is nog easy way -> go to the gym!
 
altijd&eeuwig het zelfde liedje, iedereen wil superfit en droog worden en denkt dat dit kan door supplementen en pilletjes.
verdiep je nou maar gewoon in de stof op deze site, ga eerst maar eens flink trainen, niet een maandje, maar 2jaar! dan lullen we verder

als je dan een plateau bereikt kan je eventueel creatine kuurtje volgen of supplementen gebruiken, there is nog easy way -> go to the gym!

:roflol:
 
altijd&eeuwig het zelfde liedje, iedereen wil superfit en droog worden en denkt dat dit kan door supplementen en pilletjes.
verdiep je nou maar gewoon in de stof op deze site, ga eerst maar eens flink trainen, niet een maandje, maar 2jaar! dan lullen we verder

als je dan een plateau bereikt kan je eventueel creatine kuurtje volgen of supplementen gebruiken, there is nog easy way -> go to the gym!

ik train nu ong 2 en een half jaar waarvan 1 en een half jaar serieus,
Ik gebruik om dit moment ook creatine genaamt " the muscle solution"
en proteine shakes 'isolaat perfection"
ik traing ong 5x per week heeft ook met school te maken.
daarnaast doe ik ook nog eens 500cal aan cardio.
 
als je dan een plateau bereikt kan je eventueel creatine kuurtje volgen of supplementen gebruiken, there is nog easy way -> go to the gym!

zet die crea kuur swa jatog, maar niet langer dan een maandje hoor, dat is gevaarlijk!
 
ey op ga eerst maar eens eten voordat je iets kan verbranden
 
Misschien even een kuurtje pakken, dan pak je veel massa en krijg je een sixpack.
 
Jaa sowieso, misschien maar gewoon gaan kuren idd. :')
 
Back
Naar boven