XXL Nutrition

[fatburners] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kevin2strong

Novice
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
28%
Beste mensen,

Ik ben nu al een half jaar aan het fitnessen en me massa groeit wel maar ben nog niet tevreden of de afbraak van me vetgehalte, ik wou hier voor fatburners gebruiken.alleen ik heb hier totaal geen verstand van en hoopte ik of een van jullie mij hier meer over kan vertellen.
ik heb al naar verschillende producten zitten kijken en met elk product wat ik zie word het vraagteken boven mijn hoofd steeds groter.

de vraag is dus of jullie mij verder kunnen helpen met welk product voor mij het beste is! ik had zelf het volgende in mijn gedachten

http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/iforce-nutrition/dexaprine

afwachtend op jullie reactie!
 
Ik gebruik ook dexa, je gaat er gewoon meer van zweten en je hebt meer energie.
Tevens krijg je een apart gevoel, op bodyenfitshop wordt het omschreven als een euphorisch gevoel maar zo zou ik het niet noemen. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven...

Het beperken van het hongergevoel was in het begin goed, dit zwakt nu wel af bij mij...
 
Zijn wel al enkele topics over hoor ^^

Je hebt Dexaprine, Ideal Body, Fast Diet, CLA,...

Ikzelf heb al resultaten gehaald met CLA en nu met Ideal Body. Dexaprine daar werd ik te zenuwachtig van
 
Beter begin je gewoon nog niet aan fatburners, je bent nu een half jaartje bezig en volgens je stats heb je een vetpercentage van 28%...

Ga je eerst is inlezen in de voeding en vetverlies sectie's hier op het forum en maak een deftig voedingsschema voor je eigen. Je zult zelf een keuze moeten maken tussen het opbouwen van spiermassa OF het verliezen van vet. Deze 2 dingen gaan bijna niet samen en in jou geval zou ik je dus adviseren te gaan cutten/afvallen.
 
Beter begin je gewoon nog niet aan fatburners, je bent nu een half jaartje bezig en volgens je stats heb je een vetpercentage van 28%...