XXL Nutrition

[fatburners] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kevin2strong

Novice
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
28%
Beste mensen,

Ik ben nu al een half jaar aan het fitnessen en me massa groeit wel maar ben nog niet tevreden of de afbraak van me vetgehalte, ik wou hier voor fatburners gebruiken.alleen ik heb hier totaal geen verstand van en hoopte ik of een van jullie mij hier meer over kan vertellen.
ik heb al naar verschillende producten zitten kijken en met elk product wat ik zie word het vraagteken boven mijn hoofd steeds groter.

de vraag is dus of jullie mij verder kunnen helpen met welk product voor mij het beste is! ik had zelf het volgende in mijn gedachten

http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/iforce-nutrition/dexaprine

afwachtend op jullie reactie!
 
Ik gebruik ook dexa, je gaat er gewoon meer van zweten en je hebt meer energie.
Tevens krijg je een apart gevoel, op bodyenfitshop wordt het omschreven als een euphorisch gevoel maar zo zou ik het niet noemen. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven...

Het beperken van het hongergevoel was in het begin goed, dit zwakt nu wel af bij mij...
 
Zijn wel al enkele topics over hoor ^^

Je hebt Dexaprine, Ideal Body, Fast Diet, CLA,...

Ikzelf heb al resultaten gehaald met CLA en nu met Ideal Body. Dexaprine daar werd ik te zenuwachtig van
 
Beter begin je gewoon nog niet aan fatburners, je bent nu een half jaartje bezig en volgens je stats heb je een vetpercentage van 28%...

Ga je eerst is inlezen in de voeding en vetverlies sectie's hier op het forum en maak een deftig voedingsschema voor je eigen. Je zult zelf een keuze moeten maken tussen het opbouwen van spiermassa OF het verliezen van vet. Deze 2 dingen gaan bijna niet samen en in jou geval zou ik je dus adviseren te gaan cutten/afvallen.
 
Beter begin je gewoon nog niet aan fatburners, je bent nu een half jaartje bezig en volgens je stats heb je een vetpercentage van 28%...

Ga je eerst is inlezen in de voeding en vetverlies sectie's hier op het forum en maak een deftig voedingsschema voor je eigen. Je zult zelf een keuze moeten maken tussen het opbouwen van spiermassa OF het verliezen van vet. Deze 2 dingen gaan bijna niet samen en in jou geval zou ik je dus adviseren te gaan cutten/afvallen.
Dit, hij heeft volledig gelijk. Fatburners is voor je te helpen bij die laatste %, niet als je er nog wat meer te gaan hebt
 
hard werken, goed dieet.... geen wonder uit een legaal potje gaat je vet laten smelten hoor!
Het doet bar weinig voor je verbranding, geeft je hooguit wat energie en onderdrukt je honger wellicht wat...
 
hard werken, goed dieet.... geen wonder uit een legaal potje gaat je vet laten smelten hoor!
Het doet bar weinig voor je verbranding, geeft je hooguit wat energie en onderdrukt je honger wellicht wat...
even OT, die link daar in je handtekening heeft mijn interesse gewekt, ben jij dit zelf of?
 
Beter begin je gewoon nog niet aan fatburners, je bent nu een half jaartje bezig en volgens je stats heb je een vetpercentage van 28%...

Ga je eerst is inlezen in de voeding en vetverlies sectie's hier op het forum en maak een deftig voedingsschema voor je eigen. Je zult zelf een keuze moeten maken tussen het opbouwen van spiermassa OF het verliezen van vet. Deze 2 dingen gaan bijna niet samen en in jou geval zou ik je dus adviseren te gaan cutten/afvallen.

ik heb sinds vorige week een trainingschema met veel ergometeren
ik ben niet van plan om mijn benen erg hard te trainen he gaat vooral om me armen buik en borst en op me buik en borst heb ik meeste vet zitten die ik goed wil omzetten en ook het vet wil verwijderen. ik snap dat niet alles 1.2.3 gaat maar als ik door deze fatburners al minder last krijg van honger en meer energy eruit kan krijgen ben ik al heel tevreden!
 
Kevin, plaatselijk vet weg trainen bestaat niet. Hooguit kun je het iets meer vormen door meer definitie. Train dus gewoon al je spiergroepen om je verbruik omhoog te gooien!
Goed eten (post eventueel je voedingsschema voor een check), hard trainen (alle spiergroepen!) en 20-30 minuten cardio na je KT.
Voor meer informatie over fatburners kun je gewoon de zoekfunctie gebruiken, hier zijn genoeg topics over.
 
Kevin, plaatselijk vet weg trainen bestaat niet. Hooguit kun je het iets meer vormen door meer definitie. Train dus gewoon al je spiergroepen om je verbruik omhoog te gooien!
Goed eten (post eventueel je voedingsschema voor een check), hard trainen (alle spiergroepen!) en 20-30 minuten cardio na je KT.
Voor meer informatie over fatburners kun je gewoon de zoekfunctie gebruiken, hier zijn genoeg topics over.

een echt voedings schema heb ik niet, ik eet wel op vaste tijden

ontbijt: 07:30 - 4 bruine boterhammen
tussendoortje: 10:30 - eierkoek/crackers
middag: 12:00 - 4 bruine boterhammen
tussendoortje: 15:00 - eierkoek/crackers
avond: 18:30 - verschillend (macaroni, aardappels, rijst)
 
scrap die tussendoortjes maar vast
 
een echt voedings schema heb ik niet, ik eet wel op vaste tijden

ontbijt: 07:30 - 4 bruine boterhammen
tussendoortje: 10:30 - eierkoek/crackers
middag: 12:00 - 4 bruine boterhammen
tussendoortje: 15:00 - eierkoek/crackers
avond: 18:30 - verschillend (macaroni, aardappels, rijst)
die 4 boterhammen smorgens, met wat eet je die?
 
2 pindakaas en die adnere 2 met kipfilet
 
Als je dat voedingsschemavolgt raad ik je aan fatburnrrs te gebruiken ja, je gaat zowel zonder ook afvallen, maar de energie kan je wel gebruiken
 
Als je dat voedingsschemavolgt raad ik je aan fatburnrrs te gebruiken ja, je gaat zowel zonder ook afvallen, maar de energie kan je wel gebruiken

Jij snapt er ook werkelijk helemaaaaaaaaaaaal niets van he?

Als je enig verstand had zou je die knul een fatsoenlijk voedingsschema aanraden, hem vertellen dat hij dat ook enige weken moet vol gaan houden voordat hij progressie gaat zien.

Maar nee, jij houd hem voor dat hij met dit schema enige vooruitgang gaat boeken!
 
Jij snapt er ook werkelijk helemaaaaaaaaaaaal niets van he?

Als je enig verstand had zou je die knul een fatsoenlijk voedingsschema aanraden, hem vertellen dat hij dat ook enige weken moet vol gaan houden voordat hij progressie gaat zien.

Maar nee, jij houd hem voor dat hij met dit schema enige vooruitgang gaat boeken!
Sticky heeft gelijk, waarom zou hij dat schema behouden? volgens jou om fatburners te gebruiken. Past hij dan niet beter z'n schema aan om daar werk van te maken? Fatburners is voor je over die laatste streep te trekken, niet om je in gang te trekken.

Hoe ziet je schema er trouwens uit? Je trainigsschema dan he
 
Jij snapt er ook werkelijk helemaaaaaaaaaaaal niets van he?

Als je enig verstand had zou je die knul een fatsoenlijk voedingsschema aanraden, hem vertellen dat hij dat ook enige weken moet vol gaan houden voordat hij progressie gaat zien.

Maar nee, jij houd hem voor dat hij met dit schema enige vooruitgang gaat boeken!

ja ik was me zelf er wel al van bewust dat het tijd gaat kosten. maar ik hoop wel op goed advies :rolleyes: daarom vraag ik het jullie jongens in de ban van dat jullie er verstand van hebben :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:28 ----------

Sticky heeft gelijk, waarom zou hij dat schema behouden? volgens jou om fatburners te gebruiken. Past hij dan niet beter z'n schema aan om daar werk van te maken? Fatburners is voor je over die laatste streep te trekken, niet om je in gang te trekken.

Hoe ziet je schema er trouwens uit? Je trainigsschema dan he

Maandag:
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, triceps,biceps,borst,schouders

Dinsdag
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, ergometeren

Woensdag:
Voetbaltraining

Donderdag:
ergometeren, rug

Vrijdag:
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, triceps,biceps,borst,schouders


ik weet dat ik niet alle spiergroepen pak dat is ook meer voor overbelasting van me benen. ik heb een ongeluk gehad paar jaar terug waardoor ik me knie verbrijzeld had en die niet al teveel kan belasten
 
Laatst bewerkt:
Jij snapt er ook werkelijk helemaaaaaaaaaaaal niets van he?

Als je enig verstand had zou je die knul een fatsoenlijk voedingsschema aanraden, hem vertellen dat hij dat ook enige weken moet vol gaan houden voordat hij progressie gaat zien.

Maar nee, jij houd hem voor dat hij met dit schema enige vooruitgang gaat boeken!

Gast, hij zit ver onder zijn dagelijkse calorie inname, hij gaat zowiezo afvallen

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:36 ----------

Doe cardio na je training
Hou je hartslag op het niveau van vetverbranding, dit kan je berekenen op internet
 
Gast, hij zit ver onder zijn dagelijkse calorie inname, hij gaat zowiezo afvallen

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:36 ----------

Doe cardio na je training
Hou je hartslag op het niveau van vetverbranding, dit kan je berekenen op internet
Nu niet om lullig te doen, maar hoe kan jij uit dat schema afleiden dat hij onder zn dagelijkse calorie inname zit?
Zeker dan nog fatburners aanraden dan gooit hij gewoon geld weg.
 
ja ik was me zelf er wel al van bewust dat het tijd gaat kosten. maar ik hoop wel op goed advies :rolleyes: daarom vraag ik het jullie jongens in de ban van dat jullie er verstand van hebben :cool:

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 15:28 ----------



Maandag:
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, triceps,biceps,borst,schouders

Dinsdag
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, ergometeren

Woensdag:
Voetbaltraining

Donderdag:
ergometeren, rug

Vrijdag:
cardio: 15 min hardlopen 15 min spinnen, triceps,biceps,borst,schouders


ik weet dat ik niet alle spiergroepen pak dat is ook meer voor overbelasting van me benen. ik heb een ongeluk gehad paar jaar terug waardoor ik me knie verbrijzeld had en die niet al teveel kan belasten


Dat van je knie wisten we niet (of ik heb eroverheen gelezen) maar waar is je buik gebleven? Alle beetjes helpen, en een sterke core is ook belangrijk voor je compund oefeningen. Toch zou je misschien kunnen proberen rustig je benen te belasten en het op te bouwen? Zou ik wel even de fysio of huisarts raadplegen.. Hierbij neem ik aan dat een gekwalificeerd iemand jou heeft verteld dat je dit niet teveel moet belasten.
Algemeen bekend op dit forum is dat je het beste eerst KT kan doen en aansluitend cardio. 10 minuutjes opwarmen valt hier natuurlijk niet onder!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven