MuscleMeat

Fatburners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B.B.Junkie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2003
Berichten
612
Waardering
1
Deze week ben ik begonnen met een fatburner stack.
* Inferno (Inter Active Nutrition)
* Yohimbine HCL
* Lecithine
Nu heb ik een paar bijwerkingen en nu wil ik even weten of meer mensen hier last van hebben.
- Bij zware inspanning (b.v. tijdens de training) soms een tintelend kloppend gevoel in mijn hoofd. Ik heb dan net het gevoel alsof mijn haren omhoog gaan staan. :D
- Af en toe steken in mijn zij, links net onder mijn ribben. Dit gevoel heb ik ook wel eens als ik onder het hardlopen heel erg moe ben.

Volgens mij zijn dit doorsnee bijwerkingen van de stackers, maar ik wil het even zeker weten.
 
Laatst bewerkt:
drink je wel voldoende? eet je niet teveel voor de training (ivm die steken)
 
Wat mag inferno wel wezen, wat zijn de actieve ingrediënten.

Oraal ingenomen yohimbe of yohimbine in combinatie met EC is bijzonder belastend voor je hart- en bloedvaten.
Steken in de zij is dan wel een vaker voorkomend fenomeen. Verwar die niet met borstspierpijn, wat bij mij wel eens tot paniek geleid heeft.

Met topicaal opgebrachte yohimbine heb je al veel minder last van bijwerkingen omdat de yohimbine niet in de bloedbaan komt maar alleen bij de vetcellen.

Veel mensen vergeten dat je bij heel intensieve cardio je dosis stacker moet minderen.. beter intensief cardio doen met lage dosis dan milde cardio met normale dosis.
Ik bedoel met intensief: interval en dus niet lange-duur.

Espi
 
Originally posted by Scighera
drink je wel voldoende? eet je niet teveel voor de training (ivm die steken)

Ik drink redelijk veel water 3-4 liter per dag. Toen ik last kreeg van steken had ik dat toen ik voor mijn avond eten cardio aan het doen was.
 
Originally posted by Esperantisto
Wat mag inferno wel wezen, wat zijn de actieve ingrediënten.

Oraal ingenomen yohimbe of yohimbine in combinatie met EC is bijzonder belastend voor je hart- en bloedvaten.
Steken in de zij is dan wel een vaker voorkomend fenomeen. Verwar die niet met borstspierpijn, wat bij mij wel eens tot paniek geleid heeft.

Met topicaal opgebrachte yohimbine heb je al veel minder last van bijwerkingen omdat de yohimbine niet in de bloedbaan komt maar alleen bij de vetcellen.

Veel mensen vergeten dat je bij heel intensieve cardio je dosis stacker moet minderen.. beter intensief cardio doen met lage dosis dan milde cardio met normale dosis.
Ik bedoel met intensief: interval en dus niet lange-duur.

Espi

Inferno is een fatburner met de volgende ingredienten per cap. :

Dosering : 1 capsule
Elke capsule bevat:
Ma Huang (efedra sinica) 325 mg
- (gestandaardiseerd voor 8% efedra alkaloïden)
Cafeïne 175 mg
Coleus Forskohli 165 mg
- (gestandaardiseerd voor 10% Forskohli)
Tyrosine 125 mg
Chromium (als Polypeptide) 300 mcg

Met cardio probeer ik met mijn hardslag tussen de 130-140 te blijven. Wanneer ik er onder kom verdubbel ik het tempo even tot ik weer op of boven de juiste hardslag zit.
Ik doe wel altijd cadrio met een trui aan, zodat ik nog meer zweet. Als ik een uur cardio doe drink ik ongeveer 1 liter water.
 
Laatst bewerkt:
Wat is 130-140 voor jou? Het zegt mij niets in ieder geval. Ik wil weten wat je max hartslag is.

Gisteren fietste ik 150 km en 100km was een toertocht waarvan zo'n 50 km met tegen en 50 km met rugwind.

Ongeveer zelfde snelheid gereden, maar tegen de wind in lag mijn hartslag tussen 140 en 155 sl/min en op de terugweg was het nog maar 125-140 sl/min.

En dan moet je bedenken dat je hartslag iha bij hardlopen meer omhoog gaat.. bovendien is mijn max vast lager dan de jouwe (de mijne is naar ik vermoed bijna 180 sl/min). Bij hardlopen is dat individueel dus hoger, bij zwemmen lager.

Als de jouwe ook 180 zou zijn, dan train je tussen 72 en 78% van je max. In mijn geval was dat met wind mee 69-78% en met wind tegen 78-86% van mijn max..
Voor zulke afstanden is interval me te lastig maar als je heuveltjes erbij hebt dan heb je natuurlijke intervaltraining.

Espi, die niet onder de indruk is.. maar haar woorden terugneemt als jouw max maar 150 sl/min zou zijn
 
Ik denk dat mijn maximale hartslag tussen de 180 en 200 ligt. Maar ik ben nog nooit met een hartslagmeter boven de 175 gegaan. Ik zie het nut daar ook niet van in, aangezien ik niet bezig ben om mijn conditie te verbeteren.
 
Back
Naar boven