MuscleMeat

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles ingestuurd, net nog eens geprobeerd of ik wat betere foto s kreeg. Mn knippertje heeft het begeven na 80 foto's en die vond ik niks, kan ook niet echt poseren 🤣.

Lekker getraind, kapot moe, maar paar scheppen pwo erin en gas erop.

Warming up: 10 min fietsen
Training: 75 min upper

Underhand row:
10 x 20 kg
4 x 10 x 40kg

Divirging lat pulldown:
12 x 41 kg
4 x 12 x 45 kg

Straight arm lat:
4 x 15 x 21 kg

Incl db press:
12 x 10 kg
2 x 12 x 14 kg
2 x 8 x 14 kg

Plate loaded lying chest:
2 x 6 x 20 kg
2 x 5 x 20 kg

Db Fly:
4 x 12 x 8 kg

Ohp:
10 x 20 kg
3 x 5 x 22,5 kg
7 x 20 kg

Side raises:
15 x 6 kg
9 x 8 kg
3 x 15 x 6 kg

French press:
4 x 12 x 10 kg

Preacher curl:
9 x 15 kg
3 x 8 x 15 kg.

Plate loaded dip:
9 x 50 kg
3 x 8 x 50 kg

Db hammer curl:
12 x 6 kg
3 x 12 x 8 kg

One arm push down:
4 x 12 x 5 kg

One arm oh ext
4 x 12 x 5 kg

Iets meer dan de bedoeling was.

The end

Het proces ging langzaam, maar was niet erg. Toch inmiddels bijna 6 mnd ermee bezig, niet altijd even streng geweest of ja paar weken maar 🤣. Maar dat strenge is niks voor mij, al gaat het wel stukken sneller.

1000001359.jpg

Nu nog even cutten, tijdens mn vakantie op onderhoud eten en dan verder met cutten tot ik goed droog ben. Kan ook zijn dat ik er voor die tijd genoeg van heb, maar nu voor nu lijkt het me wel verstandig de rem erop te houden. De vraatzucht is nu wel voorbij van het niet roken.

Ben erg benieuwd naar je collage! Ziet er goed uit en je mag toch trots zijn! Iedereen die meedoet doet het toch maar! Zichzelf blootleggen aan iedereen 💪🏻

Het proces ging langzaam, maar was niet erg. Toch inmiddels bijna 6 mnd ermee bezig, niet altijd even streng geweest of ja paar weken maar 🤣. Maar dat strenge is niks voor mij, al gaat het wel stukken sneller.

1000001359.jpg

Nu nog even cutten, tijdens mn vakantie op onderhoud eten en dan verder met cutten tot ik goed droog ben. Kan ook zijn dat ik er voor die tijd genoeg van heb, maar nu voor nu lijkt het me wel verstandig de rem erop te houden. De vraatzucht is nu wel voorbij van het niet roken.

Ik vind het echt een mega mooi resultaat 😍😍 en lekker die rem erop houden zodat je niet kwijt raakt wat je nu hebt bereikt. Ik zou je doen 😎

Ik vind het echt een mega mooi resultaat 😍😍 en lekker die rem erop houden zodat je niet kwijt raakt wat je nu hebt bereikt.
Lief 😘! Dat is meestal als ik er klaar mee ben, dan vreet ik me weer lekker vol en kijk ik nergens meer naar en dan is alles weer foetsie. Na een tijdje denk ik ja gas erop en dan moet ik weer opnieuw beginnen 🤣. Dat gaat al serieus 14 jaar zo. Probeer dat nu anders te doen, al heb ik geen motivatie ik ga toch door.

Lief 😘! Dat is meestal als ik er klaar mee ben, dan vreet ik me weer lekker vol en kijk ik nergens meer naar en dan is alles weer foetsie. Na een tijdje denk ik ja gas erop en dan moet ik weer opnieuw beginnen 🤣. Dat gaat al serieus 14 jaar zo. Probeer dat nu anders te doen, al heb ik geen motivatie ik ga toch door.
"verzend motivatie"

...............

"motivatie verzonden"

...

"wacht op ontvangstbevestiging"

...............

Ja dat ga ik je niet laten gebeuren deze ronde 😘 Maar snap het wel heel goed. Tis echt intensief om altijd overal op je voeding te moeten letten en jezelf weer naar de sportschool te slepen etc. Ik heb mij gisteren weer laten gaan en bikkel nu echt om op pad te blijven en niet vandaag ook maar weer yolo te eten.

Heb je een plan om het deze x anders te gaan doen?

Net terug van de gym.

Training: 45 min lower
Groepsles: 60 min pilates

Smith front foot elevated lunge:
12 x
20 x 20 kg
2 x 12 x 20 kg

Smith calf raises:
12 x 20 kg
15-14-12-12 x 70 kg

Smith hip thrust:
10 x 20 kg
20-16-14 x 80 kg

Smith rdl:
12 x 20 kg
12-12-11 x 40 kg

Band abd:
3 x 25

Band kick back:
3 x 20

The end.

Ja dat ga ik je niet laten gebeuren deze ronde 😘 Maar snap het wel heel goed. Tis echt intensief om altijd overal op je voeding te moeten letten en jezelf weer naar de sportschool te slepen etc. Ik heb mij gisteren weer laten gaan en bikkel nu echt om op pad te blijven en niet vandaag ook maar weer yolo te eten.

Heb je een plan om het deze x anders te gaan doen?
Lief 😘. Ja soms is het leuk, maar meestal vreselijk. Dat is ook lastig om weer back in track te gaan, 1 dag yolo is niet erg, maar wekenlang natuurlijk niet. Ik probeer ook niet yolo voor een week te doen, af en toe een dag moet kunnen of een moment. Je kan het Buttie💪. Ik ga de teugels redelijk strak houden voorlopig, veel cardio en niet snoepen, hard trainen en dan komt het goed. Sowieso door het doen van yoga krijg ik zin om gezondere dingen te eten😃.

Tis echt intensief om altijd overal op je voeding te moeten letten en jezelf weer naar de sportschool te slepen etc
Als je dit nou eens accepteert als onderdeel van je leven, of misschien wel als jouw leven zelf in plaats van een onderdeel?

Stel je voor dat dit jouw mindset is, jij bent gym, jij bent voeding tracken en jij bent en leeft en ademt gymlife....

...dan hoef je jezelf niet meer naar de sportschool te slepen, nee je gaat als vanzelf naar de gym omdat het bij je hoort...

(ik pak vaak automatisch mijn weegschaal om eten af te wegen, ik denk er niet eens meer bij na, zit er helemaal in en gaat er niet meer uit, hoeft ook niet)

Net als met eten, dit is wie je bent!
Het is niet wat je doet maar dit is wie je bent.
Je slaapt, je eet, je traint, je werkt, je eet en je slaapt. En tussendoor doe je de rest van je leven.

Lift4life

🍀✌🏽💪🏽

Toch meegedaan aan de eindronde en foto’s geplaatst. Dat betekend toch echt jezelf voor de leeuwen gooien en zelfreflectie lees ik terug! Knap van je en hopelijk ga je snel weer je doelen bereiken! 💪🏻

Jij hebt ook echt een mooie prestatie neergezet kathond! Echt super!

bij jouw begin foto's zal ik al de vormen en bij je eind foto..de beenspieren duidelijk naar voren komen...doe ze toch nog wat goed he, die wiebel dingen van je .

ondanks je gevecht in je koppie ben je ook een knokker , knap van je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven